Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
V polovici leta som sa rozhodol, že zmeriam na Jawke baterku 6V 11Ah. Mala 6,04V a tak som zvážil, že ju treba dobiť nabíjačkou a tá ju ťahala až cez 7V. Myslel som, že tým je to vybavené. Omyl! Cez weekend som baterku meral a zistil som 5,94V! To som už pochopil, že bude asi problém v regléri. |
Jack VAPE mozno nie je lacne, ale ver tomu ze stoji za tie peniaze |
motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&ID=180590 |
Ďakujem FaDe, že si ma podržal. Aspoň niekto so mnou súcíti, keď už nie ten reglér! |
Jack, vo všeobecnosti, problém môžeš rozdeliť na dve časti: |
Jack mam o Jawach vela dokumentov, ak potrebujes nieco konkretne daj vediet ak to mam poslem ti to... Mam aj par stranok o kontrole a nastavovani tychto starych reglerov a je to teda hustych 5 stran... Pocuj aky to mas vlastne typ motora? To mas valce a hlavy zo 634 na kartroch nejakej panelky, alebo to mas nebodaj motor z Oilmastra? |
Maco ďakujem za trochu teórie, zas som trochu múdrejší. Ako som písal, dynamo dynamuje a reglér regléruje, ale dohromady, do-hroma!, dohromady to nesedí, lebo to vybíjalo baterku. |
4 valce |
Jack: bohuzial som schemu nenasiel v mojom NTB, tak ti iba odporucim stiahnut si z jawamanie knizku o kyvackach kde je schema 250 a 350 kyvacky Upravené 1 krát. Naposledy upravil FaDe (07.09.2006 18:51) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 175885 | Včera: 202628