Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte , mam v plane kupit dalsiu Suzku na turistiku vo dvoch . Mam dilemu 650 alebo 1000.... ??? Poradte prosim , kto ste viacmenej turisti . Ohodnotte klady aj zapory oboch .... |
V starsich diskusiach tu toho o tejto teme bolo plno. Najdi si vo vyhladavaci. Mne osobne to pomohlo vo vybere. Takisto mozes mrknut aj na www.mototour.sk |
Test Suzuki DL 650 V-Strom – malý veľký kráľ |
Keď nechceš aj do terénu, tak 650 ti bude časom slabá, na cesty a do diaľky by som osobne bral radšej 1000 ( no, ale objektívne priznávam svojich nežných 130 kilečiek, takže aj tie asi zavážia ) |
vo dvoch jedine litra .... ver - mám odskúšané oboje ... a mám jedného na predaj pozri inzeráty ... |
ja zas davam hlas 650 a nie preto ze ju mam na predaj |
časom ti bude slabá...kedy už ľudia prestanú s týmto nič nehovoriacim argumentom |
Zatial co som cital zrovanvacie testy 650 a 1000 tak vysla lepsie 650, asi aj nie nadarmo sa stala druhy krat kralom Alp |
650 je ovela obratnejsia, lepsie sprevodovana.. citil som sa na nej prijemnejsie ako na 1000.. a to som si pred tym, ako som si ju vyskusal myslel, ze liter musi byt automaticky lepsi. treba skusit obe. liter by som uprednostnil len na dialnice.. ale kto uz len jazdi po dialnici |
kaper: pokial chces chces jazdit vyhradne turistiku vo dvoch s plne nalozenou motorkou tak by som sa viac priklanal k 1000 ale len pre jej vykon ale inak by som bez vahania bral 650 super stroj nemam nic zle co by som nan povedal...poznam vela ludi co ho maju a su snim nadmieru spokojny... |
palo21...napriklad mna na 1000 som este nejazdil, ale 650 nevymenim za nic. Uz mam za sebou aj dhsie vylety vo dvojici a v pohode taha, aj plne nalozeny. |
Noo podla mna je to jedno ,lebo ako viem tak sa lisia asi iba vahou a motorom . Ale vsak zalezi ,ze kolko mas kilo ,tvoja ladvinka ,ze kolko ma kilo a este taka dost podsatna vec : Kolko ju chces vlastnit , na aky ucel ju chces pouzivat a hlavne ,ze ako papas ,ako sa chystate z ladvinkou pribrat , kolko veci si zvyknete nabalit . A teraz sa uz vynara skutocnost ci 650 ,alebo 1000 .A vsak ak sa chystas jazdit sam na lahko a len tak bez ladvinky po terene ,tak by som odporucal tu mensiu . Ale ak nemas 55 kilovu ladvinku a chystas zavse pobrazdit aj dialnice riadne nabaleny , ver mi ze ta 1000 ka ti bude akurat . |
Vo veľkom očakávaní...., som skúsil novú 650- ku a bol som z toho strašne sklamaný a to som na nej sedel len sám.....Jedine ABS sa mi na nej páčilo.... V porovnaní s TDM sa mi to zdalo strašne slabé, bez emócií, taká - ako keby zaspatá motorka a to TDM nie je žiadna brutal motorka... Iste, nie je to dobré porovnanie, ale tu sa tiež jedná o porovnanie - 650 vs. 1000.... Nepovažujem sa však za žiadneho odborníka, ale ja by som išiel jednoznačne do litra. Sú tu však ďaleko skúsenejší borci, ktorí môžu podstatne objektívnejšie porovnávať, ako ja... Kedysi som si myslel, že tie reči o objeme, ktorý ničím nenahradíš, sú skôr keci, ale niečo na tom je a prichádzam na to sám...a čoraz častejšie... |
daleko skusenjsi borci z www.mototour.sk boli na 650 v pici riti na vychode |
ale no ludia, myslite si ozaj, ze on sa chce dakde pretekat v 185 na DL-ku??? chce na turistiku, tak o co ide? je to pekna masinka. ci 100 alebo 650. uz je len na tom ktora mu sadne a bude vyhovovat. |
nazdar, ja som sa tiez presvedcil o kvalitach 650ky, jazdim prevazne sam, obcas s ladvinkou-do 55 kg + jeden napraskany 50 l givi kufor. jasne ze je to ine ako ked clovek ide sam, clovek citi, ze ma za sebou nejaku batozinu vratane spolujazdca...osobne si myslim, ako tu uz aj bolo spomenute, ze 650 je vacsi divoch, obratnejsia, univerzalnejsia ako liter. Videl som na cestach uz vela Stromov a na litri sa vozili takmer vylucne "nalozeni" turisti. Liter urcite lepsie taha dvoch pasazierov, no presne ako ti uz radili, jazdne vlastnosti pri solo jazde vychadzaju(hlavne podla oficialnych zdravoj)ovela lepsie. Obe maju svoje vyhody, treba si len ujasnit, naco tu masinku chces. Niektori si liter kupili kvoli dvom vyfukom, alebo o malinko vyssiemu posedu je to na tebe, musi to byt laska na prvy pohlad |
raptor: ...ja sa nepovažujem za žiadneho supermana a ani pretekára , teda kľudne ma može predbehnúť skúsený jazdec na malom Strome, ale aj na nejakom 250 kubíkovom skútriku. Toto ma vobec netrápi. Len so napísal svoj názor, ako by som sa rozhodol ja. Nechcel som tým dehonestovať tento stroj. Keď sa pozrieš na moje gumy, tak ja mám panenský dezén cca skoro 2 cm od hrany, teda ti je jasné, ako ja jazdím v zákrutách |
No dobre. Pridam aj ja nieco, ked uz tolko ospevujete tu malu 650-ku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Richie (25.09.2007 15:33) |
Richie: ved v tomto ti nikto neoponuje, to tu rovnako popisali vsetci a aj ja s tebou uplne suhlasim. plne nalozena 650 sa predsa nemoze rovnat s napakovanym litrom, to predsa nikto nepovedal.len by som chcel zo zaujimavosti vediet ako sa ten liter rozbieha dolu kopcom, ked pises, ze 650 sa len tak vlazne zrychluje....popravde, uz len pre porovnanie by som si toho litra zo zaujimavosti skusil |
presne tak ako povedal Richie... jazda -pohodlie..rozdiel je otocit plynom a predbehnut ako podradit ,aby si bezpecne predbehol.. je tam dost velky rozdiel medzi 650 a litrom, tak co sa tu riesi? |
slider vidim ze litroveho stroma poznas |
raptor: ked si taky mudry , tak mi este povedz kde sa stratia tie KW-ty a krutak, ked mi toto tvrdis? takze ides 90 mas, tam nahadzane kvalty a na velkom Strome musis podradit aby si chytil maleho? |
vobec nie som mudry.... len som si skusil aj litra aj 650 Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (25.09.2007 19:36) |
ano je tam rozdiel v aktualnych otackach .. no je tam rozdiel aj v krutaku pri tych aktualnych otackach.. jeden z toho robi mixer a druhy zrychluje pohodlne.. je mi absolutne jasne ze ked budem mat moto z objemom o polovicu mensim v otackach a velkeho brata ktory spi, moze sa to stat.. ale co ak aj ten velky brat podradi? hmmm.. |
slider jeden s toho robi mixer? sedel si na malom strome? citil si alebo pocul mixer? ked je maly strom mixer co je potom gsxr pri 12 tisic otacok? |
raptor: nie na malom strome som nesedel a ani nebudem sediet. A s tym co hovoris.. neuverim ked nevyskusam, chapes.. a to sa obavam ze sa nikdy nestane.. Moto s nazvom strom ma odteraz pre mna neobycajne vlastnosti. |
plne suhlasim s richiem ......a mam100kg a tazsiu ladvinku.... |
na zaciatku som sa tiez rozhodoval medzi 1000 a 650 a trvalo mi to dost dlho, nakoniec som sa rozhodol pre 1000, mam 174cm a 73kg tak si to mozete porovnat oproti vahe a vyske 1000, na zaciatku som si musel zvykat na rozne nevyhody ale po absolvovani cesty 4500km po talianskych dialniciach a potom krasnych chorvatskych cestach som si zase zvykol na vyhody, jazdim vacsinou s ladvikou a kuframi. Nechal som si upravit palivovu mapu vo firme fastbike v Hlohovci a mozem iba potvrdit to ze sa jazdne vlastnosti zlepsili, hlavne pri jadze v nizsich otackach a otoceni plynu pri predbiehani prestalo trhanie motora, t.z ze nemusim tak casto podradovat, zvysil sa vykon a spotreba isla o nieco malo dole. Jazdim s partiou, ktori maju 650 a ked som si vymenil moto aby som ju zkusil tak moj nazor je ten ze 650 by som uz nechcel vzhladom na moje poziadavky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomoSV (26.09.2007 10:57) |
Raptor/slimsmahi - no neviem chlapci. Sedel som na malom strome len chvilku a zrovna taku, ked sa dalo ist dole a potom hore kopcom a na moj veru, ked som tomu akoze prikuril, tak sa nic take vau nedialo a to som cakal, ze sa bude, ked je ten motor taky genialny. Je pravda, ze ked ideme dvaja a nalozeny, tak pri takej stovecke musim podradit zo 6 do 5, aby som predbehol, ale viem preco to tak je. A rovno Vam hovorim, ked tomu nalozim plny knedlik, tak na trojke/stvorke sa ten motor tak zakusne, ze az lutujem zadnu pneu. Toto maly strom jednoducho nemoze dokazat ani keby som tam sedel sam. Mam vyskusane. Ale darmo ja tu vypisujem, kazdy ma svoje subjektivne pocity. Mne sa napr. aj 1150-kove GS zdalo nejake nevyrazne pri zrychlovani... |
richie kurva ty s tym stromom musis prist ked zorganizujem sprinty cestnych endur |
Heh Raptaku - jedine, ze by dosiel aj Pagy, lebo jeho Tuono vraj taha lepsie, tak by som si to čekol, lebo mna ten moj strom pri tych zakladnych kvaltoch nejak neposlucha a furt sa dviha... |
Nazdar Beal ,ty stará vojna!Budem ti tentokrát oponovať ale moja má tušim tiež 67 koni a ťaha jak hovado! |
Ahojte , dakujem za vase nazory a postrehy . Kazdy kto napisal , ma iste osobne skusenosti s danym moto. Aby som osvetlil situaciu resp. ucel na ktory moto potrebujem . V prvom rade chcem motorku na kazdodenne jazdenie do prace.. ( ca 100 km dohromady tam aj naspat ). A chcem moto vyuzivat aj pripadne za zleho pocasia . t.z. ze od tohto druhu motocykla ocakavam aku taku ochranu pred vetrom prip. dazdom a samozrejme s uloznym riestorom . Aj ked jazdim najradsej vyhradne pekny rovny asfalt , ( kedze som jogurtak a toto leto mi pribudol aj cruisser ) , stava sa ze jazdim s partiou po roznych chatach . a po vselijakych malych okrskach . cize vela krat kamosom zavidim , ktori maju napr. africu alebo varana . Uz mi aj ti radili ale v prvom rade som chcel pocut nazory sirsej verejnosti . A hlavne , skoro som zabudol . Chcem tu moto z vacsej casti koli turistike nakolko chcem podniknut s partiou turu do alp , chrvatska atd . Nie obrovske dialky . Samozrejme ja , manzelka a batozina . Velmi som rozmysla na varanom , ale kedze som fanusik zn. suzuki ( iba bike .. rozmyslam teda nad V strom . Takze tak |
Kaper - aj mne sa Varan pacil. ALE! Je o dost tazsi od Stroma a ta spotreba sa ani zdaleka nepriblizi spotrebe na strome. Inac neviem, co take moze mat naviac, okrem ABS v novych kusoch. Jo, aby som este nezabudol - Honda je Honda. Asi tak. |
obe su dobre, ak ti nevadi nepravidelny traslavy chod motora v nizsich otackach, ber liter, niekto by na niecom takom nedokazal jazdit a duhemu to zasa nevadi. ak chces klud ako na 4 valci, kup 650, dobre sprevodovany tocivy motor |
nieco co ma 67koni nemoze tahat ... povedal beal co jazdi na 50 konovom bigovi heheheheheheheheeh |
Aj ked su ludia co na VStrome chodia do terenu, VStrom je turisticka motorka na cesty. 650ka mozno znesie nejaky teren, aj tak ale patri na cestu. Je obratna, ale na ceste sa mi zdalo ze netaha. Ak od nej chces nejaky vykon, musis jej nalozit aspon 7.5-8tis otacok. Inak netaha. Liter taha lepsie, mozno uz tak okolo 6tis otacok, je ale zas relativne neobratny. (relativne, vzdy v porovnani s niecim). V tomto pripade v porovnani so 650 je neobratny. (alebo s mojou Y XT660 co som mal v lete). Vyber si medzi tym co netaha alebo co je menej obratne, ak Ti to bude vyhovovat. (samozrejme vsetko je relativne, v porovnani s niecim.) Pripadne skus najst nieco ine, co je aj obratne aj taha. Navyse, pri tych vyssich otackach obe na moj vkus kvilia. Navyse bolo spominane aj ABS. To sa dava iba do 650-ky. Skusal som, co to spravi, zial len na obycajnom suchom asfalte. Zaujimalo by ma, co to spravi na mokrej ceste. Z mojej skusenosti by som ale radsej bral verziu BEZ ABS. - toto je moja skusenost z tohto roku, z jula....Ako vsak hovorim, relativna. Mozno ak porovnas Ty s niecim inym ako som porovnaval ja, dojdes k inym zaverom. Na to sa ale chod previest na oboch a uvidis. Upravené 1 krát. Naposledy upravil hofik (26.09.2007 22:42) |
poviem z vlastnej skúsenosti. Mám aj CBF 600 S, je moja obľúbená, urobil som na nej za rok cez 30 000. Keď som sám, je to v poho aj keď mám 192/130 ( a to nie som príliš tlstý, ľadvinka sa za mňa zmestí. Keď ideme dvaja na dlhšiu cestu a ľadvinka má nad 50 kg ( čo je okrem mojej 10 ročnej malej cice vždy), a nebodaj sme ešte aj naložení, tak je CBF 600 S slabá, aj keď ju mám rád. A zistil som to jednoducho tak, že som vyskúšal tisícku. Takže vo dvojici beriem radšej Lady Zeldu, a ak jazdím sám, tak mám radšej CBF. A kto má len jednu moto a chce jazdiť naložený vo dvojici a má v pláne jazdiť ďaleko a veĺa ( podotýkam po cestách ), 650,aj keď je výborná a obratná, bude podľa mňa časom slabá. Výkon skrátka neodrbeš, to som tým myslel. Vôbec pritom netvrdím, že 650 je zlá. PEACE Upravené 1 krát. Naposledy upravil Romanka (27.09.2007 1:23) |
Kaper, na vozenie do prace a s kamaratmi na chaty ber maleho stroma. Ked ho ale nalozis batozinou a manzelkou, asi ti bude ten vykon chybat. Zvaz si, ktora cinnost bude prevazujuca. Do lesa patria maloobjemove endura, alebo crossky. Vstrom je na pohodlne cestovanie do dialky. |
Kaper: nebudem sa tu rozpisovat lebo tychto diskusii o malych a velky stromoch tu bolo uz vela aj som prispieval do niektorych takze popozeraj starsie diskusie ale poviem len tolko ze, mal som velkeho stroma spravil som na nom 18 tis. a nemozem na neho povedat krive slovo, obratny je tak isto ako maly strom ci cbr je to len otazka cviku. Bol som na nom v Spanielsku takze mam vyskusane jak dialnice tak serpentiny a aj nejaky ten nespevneny povrch, vsetko zvlada super a pokial si mal same litre ako pozeram do tvojho profilu tak 650 ti bude slabe slabe a este raz slabe!!!! pocitil som to ked som hned presadol na maleho stroma ze si ho vyskusam a prve co ma napadlo bolo ze, "sak to nejde" |
jurocbr nechcem ti vstupovat do tvojich predpredajnych reci ale nemyslis ze keby bol liter rovnako obratny ako 650 tak by chalani co sli do ciny sli na litroch? |
Kwasak - suhlasim, preto som za verziu bez ABS. (Ak nahodou niekto nepride na to, ako sa tam da domontovat vypinac ABS.) Ale keby som si chcel kupit maly strom, nespekuloval by som a kupil by som bez ABS. |
Raptor: tiez ti nechcem do toho kecat kedze mas maleho (stroma) ale hovoril som obratny na ceste klukatej spevnenej nie na skalach v Kaukaze, tam je ten mensi skor vhodny kvoli hmotnosti a nie tak silnemu tahu |
jurocbr... tuto sobotu ak bude pekne ideme zo superblackbirdom na sturec... ak mas cas a chut pod ukazat aky je liter obratny na ceste klukatej spevnenej |
JuroCBR, Suhlasim ze prejst sa da "vsetko" na "vsetkom", zavisi to od schopnosti a fyzickych dispozicii. V tomto ponimani sa tiez da ist na skutriku 100-ke na 1000km vylet. |
raptor a ani nikdy nepovedal, ze taha |
ja ked hned presadnem z GSka na TTcku, ako keby som isiel na super ovladatelnom bicykli, ale ked uz dlhsiu dobu jazdim na TT po terene, ako keby som isiel na GS |
Raptor: ak budem cez vikend tu kludne pridem... |
A zdalo sa ti, ze 1000 je rovnako obratna ako 650? Ja osobne so tam citil dost velky rozdiel. |
ako okrem vahy ano... ale inac neviem ja som ho mal uz v ruke takze asi tak |
Kaper - hofik spravne hovori, ze treba porovnavat s niecim, co poznas. V tom kontexte ti mozno bude 650 slaba, ako uz mnohi vraveli, ale zase bude obratna jak slak v porovnani s tou Intruderkou |
Zdravím. Aby som nemusel zakladať novú tému, skúsim hodiť otázku sem. Už som si prečítal snáď všetky diskusie ohladom malého a velkého Stroma. Zvažujem kúpu novej motorky, ale bohužial na našom trhu nie je k dostaniu velký brat, vraj kvôli emisným limitom. Pritom som si pozeral stránky ako www.tipmoto.cz a tam sú v ponuke nové modely 2008 v kubatúre 1000ccm. |
Ja som povodne chcel tiez 650-ku a nik by ma nepresvedcil, ze 1000 je lepsia. Ale nakoniec som sa dostal k 1000 a uz by som ho nevymenil za 650. Neviem o akej obratnosti tu stale pisu zastancovia 650. Pripadne, ze liter je tazkopadny a tazsi a 650 mrstna a lahsia. Ved to je rozdiel 20 kg, rozmery uplne rovnake. Myslim, ze mrstny je viac liter, tych 30 koni naviac za 20 kg spravi svoje. Do mesta je 1000 zbytocne moc, ale prederies sa medzi auta rovnako ako s rovnako s "malou" 650. Ale toto nie je moto urcena do mesta. Ale ani maly strom nie. No a mimo mesta na asfalte je urcite vitaz 1000. Do terenu nechodim, naco aj s takou kravou, na to su lepsie ine a o hodne lahsie motorky, nie o 20 kg. Ci uz mam dvihat 230, alebo 210 kilo, aky v tom je rozdiel? |
Jednoznacne liter neni o com diskutovat :D |
mesiac spat som riesil nieco podobne. previezol som sa na 650 a bola to pohoda. Naucil by som sa s nou zit s radostou. potom som skuil 1000. na tak otrasne urobenej moto som este nesiel. cez mesto na trojke, vibracie ako prasa, motor sklbe pri zmene plynu nehorazne. Z toho na com som sa kedy vozil bola DL1000 ta najhorsia motorka. |
Ako to len bolo....? |
Aj ja by som chcel maleho stroma , ale chcem si este uzit SVinku ale pre mna je skorej asi taka kludnejsia turistika , ale keby sa mam riadit podla tejto diskusie no do žiti sak to by som nanic neprisiel kazdy hovori inak a kazdy yvreti predosly nazor |
Mna by len zaujimala jedna vec - preco stoja starsie litrove stromy tak isto ako 650??????????? asi na tych 650 nieco bude. |
tiez uvazujem o kupe jednej s tychto moto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil feodorko (01.08.2008 14:39) |
noveho litroveho stroma momentalne nezozenies... |
neviem ale styx ho ma stale v ponuke |
feodorko: Pozeral som na oficial stránku Suzuki a liter tam nie je...toto mi bolo potvrdené aj na Panónskej. Verzia s ABS stojí 246 tácov a dajú k tomu nejaké tie doplnky. Skúšal som si na to sadnúť a myslím, že som rozhodnutý. Liter som zvažoval kvôli tomu, že sú plány na jazdenie mimo SVK a vo dvojici....uvidíme, čo bude na jar, vtedy to bude pre mňa aktuálne. |
beal asi nevie radit, ked tam mal len trojku |
podla mna bealov najvacsi problem s velkym stromom bol ze z neho nedociahol na zem |
raptor: myslis oboma kolenami naraz? |
V nedelu sme jazdili Kokavu, a Zolike kúpil nového Stroma 650 vo Vrábloch, a je strašne sklamaný s dynamiky motora. |
No teda neviem, mozno zalezi aj na tom z coho presedlaval, ale dynamika je jedna z veci, ktora podla mna malemu stromu urcite nechyba. Ale co ja o tom viem, nemal som tych moto az tak vela... |
Presedlal s Transalpa 650... |
TA ma trosku silnejsi spodok otacok. V-Strom 650 stred a vrch.... Strom je urcite dynamickejsia motorka... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kankoXF (01.08.2008 18:40) |
No a teraz si to skúste celé prečítať :D:D....však po niektorých komentoch by som radšej kúpil JinLun :D ... .. ale ne pohodka.... |
kankoXF - neviem, nejazdil som. |
650 alebo 1000 kua chlapi. Zajtra chcem pojazdit na svojej V-strom 650.Kto sa z V-stromakov chce pridat tak sa pridajte.A je mi kua jedno ci to bude 650 alebo 1000 alebo aka mat. |
stromcek, aj ked ti je kua jedno ze mam 1000 , ako sa mam kua pridat, ked si kua z presova , aj ked by som sa rad pridal kua |
kaper, vsak kup obidve, litroveho stroma nabalis kuframi, manzelkou, dozadu na rack givi hodis maleho stroma, turistickym tempom dorazite do alp a tam zlozis tu 650tku a povozis sa s kamosmi po chatach. Ne? |
albion tak povedz tvojmu strasne z dynamiky sklamanemu kamaratovi ze nech ju skusi hodnotit po tom co ten motor bude zabehnuty .. cize po servise po 1000km kedy sa meni zabehovy olej a nech si este pocka dalsich 1000-1500 km |
raptor - nič mu hovoriť nebudem. |
raptak, hovor si co chces, ale maly strom netaha...howgh |
Jooo no a nakoniec zistíme, že ani neštartuje, však? :D:D .... niekomu sa ten ťah môže zdať ok, no verím, že týpkovi, ktorý presadne z hayjabusny to zrovna nemusí rezať. |
každý si obraňujete toho svojho lebo ten váš je najlepší ale 650tka určite vyhráva |
Aha aka stara tema Mal som maleho Stroma tri sezony a veeeeela kilometrov. Pisalo sa tu o DL1000, ze ma traslavy motor, ze v meste ide na trojke, ze napriek vykonu je lepsie podradit, ked chces prudko vystrelit, atd. DL1000 som nejazdil, ale teraz mam Varadero, co je tiez litrove vecko, nuz a mozem potvrdit, ze je to naozaj tak. Vykonu na rozdavanie, ale zistil som, ze do mesta pasuje najlepsie zaradena trojka, ze pri pomalej, kludnej jazde (80-90 km/h) na 6-tke nestaci len otocit plynom. Teda staci, motor bude tahat, ale z pociatku sa mu to pacit nebude. Vlastne, 6-tku je vobec lepsie radit az nad 90-100 km/h, nizsie rychlosti jej nechutia. Pri rovnakych rychlostiach bol Strom zivsi, pruznejsi a v ostrych vracakoch ma jednoznacne na vrch, to mi nikto nevyhovori a je to aj vdaka lepsiemu sprevodovaniu. Neviem ako na DL1000, ale s Varanom sa dostavam vo vracakoch do situacii, kedy je jednotka prisilna, ale dvojku musim spojkovat. WTF? Take nieco si na malom Strome nepamatam, dvojka ma vzdy vytiahla bez spojky aj z tej najuzsej alpskej zakruty. Takze tak. Podla mojho nazoru porovnavat maleho Stroma a jeho litrove ekvivalenty je ako porovnavat kona s volom. Vol ma silu na kadeco, ale steeplechase nevyhra. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dreamer (30.03.2011 19:53) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46046 | Včera: 140248