Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim vsetkych mozno je to blbost ale len tak ma to napadlo.co by sa stalo keby som skratil a zvnutra vyleštil to hrdlo medzi karburatorom a hlavou ?malo by to niaky učinok?mam este tri nahradne tak tozmyslam nad takymto pokusom.za vsetky odpovede dakujem.a inak sorry za gramaticke chybi |
sprav tak ale moc od toho necakaj musel by si vylestit aj kanale vo valci |
Presunieš výkon aj krútiaci moment do vyšších otáčok. Na mz je už aj tak dosť vysoko, takže je viac ako možné, že max výkon ani nebudeš môcť dosiahnuť.... Ale keď máš veľa času a dielov, vyskúšaj, potom napíš. Hlavne nečakaj zázraky..... |
hmmm zas nejaky ten tuning maaan jaajj chlapcii nac to tuningovat ked ta mz sama o sebe dobre ide aj bez tuningu |
JuraRacing-pravdu mas .mna to len tak napadlo tie hrdla mam doma proste este tri nahradne a tak ma napadlo trosku zaexperimentovat necakam od toho ziadne zazraky len ma zaujmalo aky by to malo vplyv |
Sewaste ja mam MZ už 2 sezonu tiež som sa pustil do amaterskeho tuningovanie a dnes som pochopil že je to skoda penazí..... |
Ja som siel v Madarsku na mojej byvalej MZ 251 140km/h a v tom okolo mna preletel madar na starej hranatej MZ 250 musel ist`160.Viem ze u nich tie masiny jazdia roky a oni vedia ako ich upravit`.Viem ze sa jazdil aj amatersky MZcap na okruhu. |
marek750-he he tak to musel byt neopisatelny zacitok tie okruhove zavody som uz videl aj ja na niakom videjku a celkom haluz. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 33737 | Včera: 213951