Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim nemohl by mi prosim nekdo poradit?? mam tuarega 350 a nechce mi dobijet. nemam poneti cim to muze byt. okruh pro motor bezi normalne takze jede i bez baterky ale svetla atd nejdou. Kdyz dam nabitou baterku tak jdou (ty svetla atd. ) jenom z baterky a ta se nedobiji... |
mam schemu z turka 125 mozem ti poslat mala by byt taka ista. daj mail.mozne je to ze ti odisiel regler alebo len nejaky kablik sa roztrhol alebo vytiahol alebo niueco take. keby si bival v okoli popradu taqk by som sa ti nato kuknul. |
to audina: Mno problikavava, obcas sviti ale pak zhasne. ale stejne nedobiji |
to felesiga: jj ty schema by byly fajn. Muj mail je Placa.K@seznam.cz , A jinac asik tam kolem nebudu.. Jsem z Chomutova... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Placa (18.09.2007 14:56) |
placa :ak poblikava mas to nikde prerusene alebo zalomeny drot pripadne pozry uhliky v alternatore |
to audina: Ja tam mam ale magnetol a civky, nemam zadny uhliky jako v altiku... elektrika z nej jde ale ukazuje to hovadiny.. |
ak tam niesu uhliky tak len prekontroluj kable daj do nej baterku nastartuj skus pokyvat kablamy od magneta a ked ti zhasne kontrolka dobijania mala by byt chyba vtom kabliku prejdi to cele od magneta az po baterku niekde tam budes mat zradu prekontroluj aj kostru moze to byt vnej |
Placa Aprilku som nikdy nemal v rukach, ale predpokladam ze je vybavena trojfazovym alternatorom s permanentnym budenim magnetom. Pri diagnostike zacni alternatorom, z neho by mali viest okrem inych aj 3, obvykle zlte kable ktore vedu do regulatora napatia a odpoj ich (3x zlte) zmeraj medzi nimi napatie, najprv pri volnobehu malo by ukazat cca 12V a potom zvysuj otacky a napatie by malo postupne vybehnut na 40 az 60V . Medzi jednotlivymi dvojicami by malo byt napatie rovnake. Ak je napätie ine medzi jednotlivymi kablami, je problem vo vinuti a teda v alternatore. Z regulatora dalej vychadzaju okrem spominanych 3 zltych aj dalsie 2 kable, jeden je obvykle cerveny, ten cez poistku (nie vzdy) je pripojeny priamo na akumulator (dalsia poistka je na vedeni z akumulatora do palubnej siete. Dalsi kabel je vacsinou cierny a ten je ukostreny. Takze skontroluj v prvom rade ci je ukostreny ten regulator a skontroluj tie poistky (obidve) |
BranoOHC: Zdravim. jj je to tak merim sem to a ty tri draty tolik ukazuji. presne jak ssi psal, ale potom z toho regulatoru uz je to nejaky divny. Ale zkusim udelat t si si mu napsal. Diky moc.. |
A myslíte ze to je teda tim regulatorem napeti?? kontakty sem vsechny ocistil a je to porad stejny... Kolik tak stoji novej? |
Mne ked` odisiel regulator tak mi prebijalo az`16-17V.Ale moze byt` aj ze ti nedobija.Na moju XTZ 750 stal original regulator okolo 3000sk ale to je uz` davno,teraz mozno nieco viac. |
Placa ak ti ide napätie cez tie 3 zlte, alebo 3 cierne kable ktore vedu z alternatora do regulatora a regulator je ukostreny, a z regulatora v cervenom kabli nie je prud , tak mas problem s regulatorom. Pre uplnu kontrolu (okrem v mojom predoslom prispevku uvadzanom merani napetia medzi fazami) by este stalo za to zmerat odpor medzi fazami alternatora (3zlte alebo cierne kable) pri odpojenom regulatori a kostrou, ktory by mal byt nekonecne velky, a tiez skratovy prud medzi fazami (cca 8az 20A), aby si s urcitostou vylucil moznost vady alternatora. Ak nie si zbehli v elektronike, tak novy regulator kupis u www. ignitech.cz |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35924 | Včera: 207988