Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čaute všetci, mám taký dost veľký problém s môjou R6-kou, v nižších otáčkach asi od 3-6 tisíc mená výkon, pri pridaní plynu chce skapať, strieľa do výfuku jedným slovom nedá sa na tom jazdiť. Urobil som už čo som mohol a vedel, takže karborátory - synchronizácia, nové sviečky, nový filter vzduchu a stále nič . A ešte mám problém zájsť od pumpi k pumpe, žere to jak sviňa asi 10 l/100km pri normálnej jazde. poradte čo je stým Upravené 1 krát. Naposledy upravil jjmoto (11.09.2007 15:02) |
Asi to mas pokazene, to je ale pre suzuki R6 bezna zavada. Na zaklade tvojho profilu by som ti poradil - zhod ju do Hrona a bude pokoj. |
....presne tak......... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (11.09.2007 15:15) |
Když přidáš plyn - tj. jde do válců více směsi (vzduch, benzín), tak chce skapat, střílí do laufu (střílení do laufu je nespálená směs ve výfukových svodech, která nevybuchuje tam kde má (tj. ve válcích), ale tam kde nemá - ve výfuku). Žere to = jde tam hodně benzínu, málo vzduchu... |
Cendina máš pravdu ladený výfuk tam mám, ale mám aj originál, robí to aj s tým. Membrány som kontroloval sú OK, a navyše som kontroloval aj vôle ventilov či to nerobia tie, sú tiež ok. Zaujímavé je že keď som ju kúpil bolo to všetko v poriadku ale postupom sa to zhoršovalo. |
Ak ju na chvilku nastartujes a hnet vypnes su vsetky rurky zvodov do vyfuku rovnako teple? Naslin prst a jemne sa dotkni |
jjmoto: hmmm.... Tak jsem zavolala tátovi, páč moje technický vědomosti jsou dooooost omezený. |
ak 1valec na chvilku vynecha a zas zapne tak to ani nepostrehnes ale spotrebu ti to zvisi ak budu vsetky teple tak je to horsie hlavne ak to skusis tak na studenej a nezahrievaj ju |
cendina: mas pradu ale ak tam nema kritku tak membrana otvori menej ihla sa nevisunie a spotreba klesne a on ju ma velku |
Audina: hodně benzínu, málo vzduchu = velká spotřeba, jak kdyby to mělo přicpanej vzduchovej filtr. Při rychlejším přidání plynu se dusí = membrány nezabíraj tak jak maj, špatný membrány, nebo falešnej vzduch v karbcích?. Střílí do laufu = benzín se nespálí ve válcích a dostane se do laufu = ????? |
cendina: ak za jazdi na chvilku vypnem zapalovanie a hned ho zapnem krasne mi to streli do vyfuku ak ma chybu v kabloch tiez ma take priznaky striela mu to samo ale ja hovorim ze mas vo vsetkom pravdu to je len iny pohlad |
waw Audina, objavil si ameriku s tym strielanim..ps: vyskusaj to v tuneli,bomba vec...len to neskusaj moc casto,pocul som,ze to dojebkava ventily... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Morph (11.09.2007 19:19) |
morph: este som to neskusil bol to len priklad ze motorka moze strielat aj z ineho dovodu ako su karbiky |
vyskusaj..tak 2-3 sekundy vypnuty motor a potom pekna sleha ked tlacitko das do polohy ON |
Podla mna by si mohol mat aj niektory z valcov pridrety a, to by vysvetlovalo tu spotrebu aj to dusenie. Skus to rozobrat, pozri piesty... |
Vies co mne to robilo tiez a bola to iba derva hadica na podtlak , skus to pozret |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 7217 | Včera: 118845