Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ducklin: čítaj pozorne. Neveričan píše, aby poriadne zabrúsil dosadacie plochy pastou na ventily, nie že simson má ventily. A to len prospeje. Keď tou pastou aj preleští kanály, môže pocítiť nepatrné zmeny - motor pôjde lepšie do otáčok, pri znížení hlavy by aj mohol o trošku viac vládať do kopca atď.... netreba čakať zázraky, ale keď sa chce chlapec niečo naučiť, nech sa naučí... |
boze ako ste ho teda dodrbkali. Vy ste nemali 15 a jazdili na simsone??? alebo na hociakom prditku?? a snazili byt co najrychlejsi??!! |
neverican : kde su na simsone ventily?? preco nepretryskovat karbec?? |
poradim ti co na simsona kup si vela vela vela sprejov WD-40 a striekaj ho pocas jazdy do karbeca |
Zdravim...skusim ti poradit konkretnejsie a skoro vsetko co urobis tzv. doma na kolene a za par SK. |
kubo:mas v dacom pravdu vykon stou hlavou ziskas veci vykon ale co stoho ked mas 4 motor reve a mam 16zubove koliesko chcelo bi to 5stupen tak to je us ine!ale ta cena:D |
Dá sa tunovať aj ťimťon, ale štýlom akým na to ideš ty, to asi nepôjde Ale hlavné že sa vyznáš... Videl som aj ja simsony, vodou chladené, klapkové, točilo to vyše 13.000, ale to ešte pár 250-tok, 350-tok, a podobných rároh budeš musieť rozobrať... |
kubo: to je uz ina vec... to sa da uz hovorit o tuningu,neviem co sa smejes.. ale to je uplne daco ine ako ked dakdo mudruje a chce robit TUNING na kolene.. na tej stranke najdes 80ccm kit 5-stupnova prevodovka sportove karburatory,a podobne chujoviny.. ale je to troska drahsie.. u nemcov je normalne ze ich Simsoni tam chodia 120km/h |
home tuning to tu uz dlho bolo ze vas to bavi zo simsona sa vykon takymi upravami neda vybit ked chcete tuning na sipaka kuknite www.rzt.de to je sila |
sanko15: stou hlavou sa to dá akurát mi takú vyrobil môj krstný koľko z nej frézoval neviem môžem sa ho opítať povedal mi, že musím kúpiť lepšiu kľukovku lebo, že ta stara to nevidrzi lebo mi tam dal aj inú sviečku 4kontaktovu presný tip neviem ale je to nejaká zvláštna, lebo robil aj inú vložku aby sa sadla. Stými kanálikmi na simsone ich nájdeš ľahko stačí keď dáš dole valec a uvidíš ale o tom leštení som to nepočul. Ozaj to zväčši výkon ?? mohli bi ste mi to prosím niekto vysvetliť ? |
na tuning Simsona treba MacGyvera: das mu Simson, 13-ku kluc, krizovy sroubovak, kusok drotu, zuvacku a dva sroubiky a za hodinu mas supersport s raketovym pohonom. |
a co ked ma vodicak len na 50tku a na vecsej moto nemoze chodit ? |
Sak ja som to zo srandy myslel a chcel aj blaznive veci poradit tak som poradil. Ale tak niektore boli realne a myslim ze by celkom pomohli. Ja by som tiez volil inu moto lebo toto stoji len kopu casu a aj penazi a za to mas aj ine moto tak ale ked chce simsona tak nech si ho upravy. vsak kolko ludi da do tuningu skodovky tolko co za 3 rocny baworak. |
tak ddobre som sa uz daaavno nezasmial, to s tym tlakovanim vysokovybusnej tekutiny Vyser sa na Simson tuning, radsej predaj Sifaka, doloz 4 litre a kup MZtu...to je skoro to iste co sifak len ma o 100cm viac. Zo Simsona Yamahu nespravis, tolko penazi, energie a casu do toho vrazis ze za tie prachy by si mal aj MZ251ku...a to uz je ine vozenie ako sifak (nic proti nim, sam si myslim ze to bol super stroj na moto zaciatky ) |
Noooo, tak najprv vsetko vycist odmasni a namaz Potom dekarbonizuj vyfuk a vyber z neho vlozku (aj prirubu) Zvacsi trysky, ale pozor, neviem ake tam su ale ak su mosadzne tak si daj majzla aby strusky neostali atd. POtom sa mozes dat na vybrus, daj si to prevrtat na 70ccm + nova piestna sada atd.BTW dufaj ze klukovka ta za ten piest neposle do ****. Ak chces ist rychlo daj mensiu rozetu ak pomalsie ale silnejsie tak vacsiu(potom ti ale asi ten gumeny kryt nebude pasovat)Zo sanim sa da tiez pohrat. Vyhod blatniky a blinkre a vsetky ptakoviny. tachometer berie tiez kusok vykonu. Urcite ti pomoze aj letecky benzin :D A ja som kedysi snival ako si do babetty namontujem nejaku striekacku v ktorej bude nejaka vysokovybusna tekutina a budem su davkovat do karburatora. Uz viac neviem co ti poradit... :D:D:D vela zdaru |
Skus to naporove sanie, ale musis priviezt vzduch z toho naporu aj do plavakovej komory. |
Ak vies ako funguje dvojtaktny motor urcite raz najdes tie kanaliky,,, |
najlepší tuning spravíš keď uviažeš "sipak" lanom o tatove auto a neháš sa ťahať. vtedy ti to pôjde aj kilo. |
zo simsona nebudes mat nikdy 1000-ku ked chces od motorky viac tak kup vatsiu kubaturu a mas po probleme. |
ja sa tiez vyznam v skladani a zvysovani vykonu na suzuki gsx-r 1000 mam postahovane prirucky dokonca origos v japoncine a kurwa tiez neviem kde su tie kanaliky ono to bude asi tym ze to je 4takt ale nevadi z hlavy aj tak sfrezujem a nasavanie potiahnem rovno k vyfuckom nech taha hned teply vzdych nech sa potom nemusi zbytocne zohrievat na vstupe do motora tym usetrim energiu chladenie mam uz zaistene z nemocnice som si nakradol tekuty dusik a samozrejmostou je 1250oktanovy kerozin urceny do tomcatov alebo aspon 965okt ale na ten lietaju tusim len bbbjingy 747 |
tak takuto temu som dlho necital.. chces "sfrezovat" s hlavy a potom bude mat mensi kompresny pomer waaaaaaaaaaaaaaaw,to ako? chces spravit nasavanie s predu,si myslis ze si prvy ze to robis? bude ti to dusit...pretryskovanie ti velky kokot pomoze... a ty,radsej ani nerozmyslaj o lesteni kanalikov,ked nevies co je to pretryskovanie,a nevies kde su kanaliky.. ale si zdatny,175 50 350 si mal kazdu rozobratu na srofik.. a nerobilo ti problem ju poskladat a ist behat... Upravené 1 krát. Naposledy upravil SSimon667 (25.08.2007 9:23) |
inac skus aj porozmyslat nad nejakym lepsim chladenim lebo sa to bude prehrievat jak svina a samozrejmostou je 100okt benzin alebo aspon 98 |
alebo sa pusti do 350tky, ma lepsi potencial na upravy |
ok.. ja len že mne tiež nejaký samozvaný mechanik privaril na dominátorovy radiacu páku na hriadeľ ...som zvedavý ako to budem rozoberať keď bude treba .. tak aby aj tie tvoje úpravy takto nedopadli! |
takze ked chces radu tak ti pomozem ako najlepsie viem. ked chces odfrezovat z hlavy tak to daj odbornikovi a zmensuj len velmi malo zmeraj to teraz ze tam strcis gulku z plasteliny a uvidis odpotucal by som nechat aspon 0,85mm priestor lebo na kazdych 1000ot potrebujes 0,1 mm a simson ma teraz 7000ot. a nech ti ten typek stiahne aj ostatne povrchy ne len dosedaciu plochu. |
Nepytaj sa take chobotiny |
... po prve vsetkosa ucim z netu co mi otec postahoval prirucky.. a po druhe to zvaranie si neberiem osobne bo zvaram aj oblukom aj plamenom aj CO-kom, a nie len tak akoze doma ale mam anto skolu a tento rok si idem spravit statnice |
90% domácich kutilov rozoberie a zloží motorku bez toho aby si čo i len pozreli servisný manuál..čo a ako utiahnuť, kde a prečo takú či onakú skrutku alebo podložku, čo zo spojovacieho materiálu treba vymeniť za nové a čo môže ostať.. a potom sa ľudia čudujú že kúpia moto a časom zistia že je to rozjebané na šrot, postŕhané závity, namiesto zvarov grcanice atď atď... |
heh nerob si prdel :D.. nevravim ze som profesionalny mototechni ale veim si vsetko doma opravit, : )) nech to vydrzi tak 1000 km stat?.. to je jedno... myslis vybrus?... da sa z nejakej 125-ky dat hlava aj piset aj klukovka?.. paslo by to?.. tazko co?:D |
nič v zlom ale ak si myslíš že vieš skladať motory a motorky v 16tich tak si to asi myslíš preto lebo si ešte nevidel ako sa to má robiť... ale ok beriem.. a aby to šlo lepšie? a bláznivé? prejdi palivovú trysku jednotkou vrtákom...nič bláznivejšie nepoznám |
oki, tak poprosim tvoj odborny odhad, kolko by to vydrzalo a kolko by to stalo? |
.. dobre . a nevies mi dat rady ako spravit doma aby to slo lepsie?.. aj nieco blaznive..:d.. sice to je na Tp.. ale uz budem amt auto tak iba risknut chcem, a schopny som... niesom B-cko s motorkami robim dlho.. .. jawy cz 175 50 350 som mal kazdu rozobratu na srofik.. a nerobilo mi problem ju poskladat a ist behat... |
s frézovaním opatrne, odfrézuješ to dosadacie vybranie a si v háji...priamy prístup vzduchu..hmm čo tým získaš? podľa mňa na simsone nič to by ti musel fúkať oproti vietor min 80km/h zakaždým aby to slúžilo tak ako má (obrazne povedané ) kanálik je tá sranda čo spája karbec s valcom a vzduchovým filtrom, také medzikusy polopatystycky povedané, a pretryskovanie? to by som asi nechal na nejakú origoš sadu, no väčšinou k tomu treba iný výfuk a vzd. filter....suma sumárum NEŠPEKULUJ! |
neviem ti poradit, ja som rozmyslal iba o tom nasavani, ale drzim palce a potom tu napis o tom nieco |
a načo?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil moto233 (22.08.2007 22:55) |
mam taky napad co keby som dal hlavu sfrezovat o napr 0,7 mm.. tak aby mi piest nenarazil do sviecky zmensi sa kompresny priestor, pak cem dat priamy pristup vzduchu do karbeca... nejak vivediem nasavanie aby to tlacilo vzduch spredu... a cel by som poradit co je to pretriskovanie??... a este lestenie kanalikov.. kde do frasa su ? ... ja sa dost vyznam ..ale na nete nikde nenajdem podrobne info o prestavbe... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 168041 | Včera: 226784