Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Wildcat666 (20.08.2007 1:02) |
..no?!? Wildcat ..a prosím ťa to v ktorom Kawa servise si bol? Skúšal si sa aj v iných motoservisoch informovať? |
Bol som s tym na Studenej a momentalne to ma chalanisko v servise v Ivanke pri dunaji. Bol som sa spytat na Studenej, co presne tomu podla nich je. Vraj tie karburatory (konkretne prvy a treti) tecu preto, lebo ihla nemoze dobre dosadnut tam kam ma, lebo je to pouzivanim vraj opotrebovane a ani nova ihla to nespravi. Proste benzin stale obteka. Osobne si to moc neviem predstavit ako by sa to mohlo v pevnom dielci takto opotrebovat, ale budis. Zatial je to jediny poriadnejsi nazor, ktory mi kto dal... |
neviem ako je to pri GPZ900R, ale vzhľadom na ročník je možné, že plavákový ventil aj plavákové sedlo je mosadzné, používaním sa postupne otlačí ventil aj sedlo. Bohužial na väčšine karburátorov je to ventilové sedlo zalisované napevno v telese karburátora bez možnosti výmeny. Podľa toho čo píšeš je to práve aj tvoj problém, sedlo už je tak vytlačené, že ani nová ihla nepomôže. V tom prípade zostáva buď relatívne náročná oprava/výmena sedla + jeho samotná výroba, alebo výmena karburátora. Bohužial, ak je to tak, tak máš proste smolu, nebude to také jednoduché..... Novšie motorky majú práve kvôli tomu už kuželový povrch ihly pogumovaný, poprípadne komplet gumový, tým pádom je poškodenie sedla postupným opotrebením takmer nemožný. |
To je dost pravdepodobne co tvrdis Zephyr. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 78440 | Včera: 174315