Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
je mozne aby sa po pouziti KN vzdusaka pri rovnakych otackach (3000) zvysila rychlost motorky na 6 prevodovom stupni cca o 7-10km/h? zo 100 (103) na 110? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.08.2007 23:28) |
podla mna nie, ved prevod kolesa z prevodovkou je pevne dany |
rapkáčik : (joj ale sa mi páči to premenovanie) podľa mňa KN filter slúži na to aby motor "voľnejšie dýchal" menší odpor vzduchu na nasávaní čo má za následok zvýšenie výkonu o skoronic ale motorka nie je umelo pridusená keď pri vyšom výkone potrebuje viac vzduchu a preto "lepšie ide do otáčok" z prevodom to samozrejme nemá nič .. |
pri pouziti K&N filtru je zname zvysenie vykonu kvoli tomu se seriove sanie je dost restriktivne. s K&N sa motoru lepsie dycha,ma vacsi vykon,lepsiu krivku krutaku a tym padom moze mat aj vacsiu rychlost... |
vmax nuz KN ma na obale napisane ze "pridava kone" Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.08.2007 23:37) |
nieje to mozne. co sa ti natiahnu zuby v prevodoch? |
raptor ja som chipoval passata z 100 na 140 koní a pri tých istých otáčkach to ide rovnako rýchlo aj keď som mal 100. Ibaže sa tam dostanem swižnejšie. Ano KN pridáva 2-3 kone to je fakt. Po prechipovaní si viem predstaviť že odpor vzduchu ktorý bude auto-moto prekonávať pri tých istých otáčkach bude výkonovo ľahšie zvládať a tak je teoreticky možné. Ale to je veľmi hlinená hypotéza ... neťahá baworáčik ? heheh mal si si nechať Varaderok |
filtre nemen,to je blbost! Ak bude nejaky rozdiel tak to moze maximalne ovplivnit tlak v pneu,za predpokladu ze si nemenil samotnu pneu |
ak bolo k tomu K-N filtru v sade aj šestkové koliečko tak to je dosť možné Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcello (19.08.2007 7:26) |
Ja nemam s KN filtrom dobre skusenosti urobil mi na B12 riadnu dieru vo výkone, v nízkych otačkach šla horšie ako s originalom vo vysokých naopak lepšie.Je pravda že som nemenil trysky ani koncovku.Preto si myslím že dať KN bez iných uprav /čip ,Dynojet ,ladená koncovka atd /je uplne zbytočné a niekedy priam nevhodné. |
Doki : ak mas motor s karburatorom , tak po vymene vzduchoveho filtra za K&N budes musiet robit upravy karburatora (napr. Dynojet) , bol to aj moj pripad, ale poznam chlapika co ma Vigor 650 a tomu to islo dobre aj bez uprav, ale ak mas vstrekovanie tak pravdepodobne sa riadiaca jednotka s vacsim prisunom vzduchu vysporiada sama a bude to v pohode. |
vmax nebud smiesny, baworacik taha daleko viac od pivnice ako tvoje prestarnute varadero, aj lepsie brzdi aj ma lepsi podvozok heh (to ze ma papierovo o par konikov menej ma vobec ale vobec netrapi lebo ja jazdim len vynimocne viac ako 130 ) |
raptor : kedze mam K&N rozhodol som sa , ze airboxu sa ani nedotknem, az ked budem robit GO motora mozno |
raptor: nevadi pokecáme ked sa ti vysypú kolečká z tej rachotiacej predpotopnej prevodovky |
vmax-kým sa z BMW vysypú kolečká z tej predpotopnej prevodovky ty už budeš mať z varana len kopu šrotu |
vmax predpotopna prevodovka? nuz asi si to mylis zo zvukmi suchej (takmer neznicitelnej) spojky, to ako tam zapadaju kvalty by ti vedel rozpravat napriklad kramos ked som zakvaltoval jednotku a on to ani nepocul Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (19.08.2007 20:02) |
Aj ja som dal do HubeRTa K&N filter a spokojnost maximalna&spotreba minimalna...sa mi zda, ze klesla oproti povodnemu filtru. |
ja si myslim je jedno aky mas filter musis ho vymenit popriopade vycistit ,vyprat po takych 10 000 km a ked jazdys v zhorsenych podmienkach tak po 5000 km take nieco ze ydrzi 100 000km taky filter nepoznam Upravené 1 krát. Naposledy upravil zug21 (19.08.2007 21:23) |
ja som dal tiez K&N na VFRku a neviem si vynaxvalit. Spravil by som to na kazdej dalsej motorke ktoru si kupim. Teraz to ide neporovnatelne "maksie". |
raptor , ale kramos je už nahluchlý od zvukov motorových píl . |
a kde sa da zohnat ten filtrik aj na horneta? |
wert , Elit Banská Bystrica na Zvolenskej ceste . |
To sa pýta človek pracujúci v motopredajni ???????? Upravené 1 krát. Naposledy upravil krokodyl (20.08.2007 9:50) |
ty nazyvas takeho cloveka "mechanik"??? |
krokodyl WOW! to som nevedel ze na GS 1150 sa da vymenit rozeta |
raptor - sám si odpovedal. Motor máš "pevne spojený" s kolesom. Otáčky kolesa budú vždy (keď nie je vymačknutá spojka) rovné otáčkam motora krát prevodový pomer. (To že GS nemá rozetu vieš a pritom sa pýtaš na takú hlúposť). |
reptoško veď sa nečerti vieš že som BMW positive ... kurva inak ma Jano nasral keď som videl 140 za tu 99, vraj to nechce ani pes ....takú dobrú motorku Upravené 1 krát. Naposledy upravil vmax (20.08.2007 11:37) |
krokodyl ukaz mi kde som JA na rozdiel od teba napisal ze GS ma rozetu |
tak, skôr ako sa do toho úplne zamotáme, začnem písať presne a jasne čo myslím. Do debát typu JA som napísal, Ty si napísal sa s tebou púšťať nebudem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krokodyl (20.08.2007 12:41) |
krokodyl to ci si myslis je samozrejme tvoja vec Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (20.08.2007 13:13) |
Je ti odpustené. Aj hlúpe otázky sú prípustné, len potom ani odpovede netreba brať úplne vážne. |
krokodyl prosim vadima do toho netahajme naozaj nemam chut tu zacat nejaku vymenu nazorov s nim |
Ja som si kupil KN filter v USA a ked pridem ho chcem vymenit.mam CBR 600F, ladak Leo Vince.budem musiet robit nejake upravy na karbeci? |
nezabudko tazko povedat, nie som ziadny ladic ale myslim ze mozu nastat len dve alternativy Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (20.08.2007 20:32) |
raptak zvycajne od teba dostavam rady ale ako ta napadlo ze vzduxac ti moze zvysit ryxlost v tyx istyx otackax vazne nexapem |
racer nevadi, ved ja nemam patent na rozum, musel som sa na to zle pozriet alebo co |
takto tu dopadne kazda diskusia, ked sa niekto nieco spyta, vacsina z neho spravi kokota. Priznavam Raptolino ze otazka bola trocha od veci ale opytat sa tu clovek moze na cokolvek ak si neni isty, nemusia ho hned setci dojeb.... |
na SV mam K&N tiez len preto, aby som furt nemusel kupovat novy filter. inac stoji za figu. trosku zmenil charakteristiku motora, ale rozhodne nie k lepsiemu |
RHplusB "hoci sa vozi na BMW" tejto poznamke som nepochopil.. bud taky dobry a vysvetli |
Raptor, trepol si od veci, tak sa necuduj. Nevyzeras na to, ze by bolo treba s tebou jednat v rukavickach, ale nabuduce mozem zvolit este opatrnejsi ton |
,razel neviem comu sa cudujem ale mam uz v mojom veku nejake tie skusenosti a rad poradim a je to len moj nazor na vec |
RHplusB este ze sa ti to len zda |
nedofukoval si pneu??....ked mas podhustene gumy tlakom sa vlastne "zmensuje obvod kolesa a .......... |
a teraz mi poradte: na Yuki 125 SM by som rad vymenil filter, nezaskodilo by mi nejake zvysenie vykonu ale hlavne je tam original strasna spongija, ktora neprepusta vzduch ani ked donej fukam a este aj nepasuje na hrdlo, takze si myslim, ze vsetok vzduch co saje aj tak nejde cez filter. |
martin850: |
raptor : este ma napada , ze ci si nemenil aj zadnu pneu a teraz kedze nie je opotrebovana ma kusok vacsi priemer a to by mohlo sposobit tu mierne vyzsiu rychlost pri rovnakych otackach motora (na tachometri sa to prejavi, iba ak su snimane otacky predneho kolesa). Upravené 1 krát. Naposledy upravil riki1 (23.08.2007 4:34) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 277624 | Včera: 167226