Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím , |
tie problemy za urcitych okolnosti ma 954ka, 929 znesie viac |
matvej - a ake problemi za urcitych okolnosti ma hmm mozes mi to trochu objasnit??? |
pity nemoze preziva tazke obdobie a sam nevie co pise. |
nerd - myslel si ze matvej preziva tazke obdobie? alebo ja ? Trochu som to nepochopil... |
matvej preziva tazke obdobie.... v poslednom case pise dost z cesty |
aj jedna, aj druha ma muchy. spojkove kose, vstupny hriadel-lozisko, mazanie a pod. moc toho neni zas, nech sa nenaplasis. na okruh neni ani jedna vhodna. 929 ma na prd podvozok aj brzdy. ta 954 vychadza lepsie. ale ak si ju chces pripravit na okruh, no neviem, hondy sa tazko ucia zavodit. |
nerdak, kamos preda rocne 200 motoriek, ma jeden z navatsich servisov v SR a z hond najcastejsie robia motori na 954rkach.. zacnu buchat ked su studene, ked sa ohreju tak to troska stichne, ale casom to uz nestichne, viem ze najcastejsie tam menia piesty a loziska, ja som ju tiez velmi xcel ale odhovorili ma, aj tu co som xcel od nich kupit tam mali za 2 mesiace uz rozobratu.. na pohodovu jazdu to vydrzi, ale na nejake nekrestanske zaobchadzanie ten motor nema taku vydrz ako konkurencia.. 929 je konstrukcne iny a vydrzal viac, potom uz len 1000rr.. |
hondy RR-ky boli motorky do 99roku,tam si motor len piskal.No potom prisli sroty ako 929 a 954 ani nehovorim.ked RR tak do roku 99 alebo uz 1000RR. 954 nema so starou hondou nic spolocne...a teraz mam K2 a honda jej neni ani po clenky neda sa tam porovnat ani motor ani podvozok ani brzdy ani nic Upravené 1 krát. Naposledy upravil petohonda (18.08.2007 12:39) |
No neviem,ale brzdy 330mm na 929 a 954 nemali vtych rokoch konkurenciu.Na 929 som najazdil po nasich cestach 15000km a neboli snim ziadne problemy.Vsetko zavisi na aky kusok natrafis a ci mu das co potrebuje.Na okruh by ti bola lepsia asi R1,GSX-R alebo Ninja.Ak zoberes 954 nebudes lutovat. |
petohonda |
marros, asi si nebol nikdy na okruhu. ak uz nemala honda konkurenciu, tak asi medzi veteranmi . najhorsie brzdy a podvozky mala zo seriovych. uz po dvoch kolach bol predok "zahryznuty" a na letiskach kde sa chodi brzda-plyn sa vykrutili nejednemu kotuce jak hlboke taniere. cize co problem s brzdami, to honda. podvozok co nereaguje ani na 5kliknuti hore-dole ani nekomentujem. ja hovorim o okruhu, ved o tom je prispevok. na ceste sa sprava slusne. sam som skusal vsetky modeli a pacila sa mi jazda. ale na okruh ?! asi by som to nevolil. urcite nie seriovku. a ked mam do nej vrazit este 2kila penazi, tak radsej r1, alebo suzuki |
pepe a preco by si nevolil k4-5 a aky obsah?nejak ma to zaujalo. |
ale nie.toto si napisal 17.8 o 23:32 aj jedna, aj druha ma muchy. spojkove kose, vstupny hriadel-lozisko, mazanie a pod. moc toho neni zas, nech sa nenaplasis. na okruh neni ani jedna vhodna. 929 ma na prd podvozok aj brzdy. ta 954 vychadza lepsie. ale ak si ju chces pripravit na okruh, no neviem, hondy sa tazko ucia zavodit. |
NERD : Akurát včera sme sa bavili o týchto dvoch CBR-kách na Pannonia Ringu. |
sopliak, 1000 RR je uz stroj ze dovi dopo.. to treba ist vyskusat a uvidis sam.. skusal som uz vselico, ale blejda by som bral z litrov na 100% Moj favorit je ale beztak nova 07mina 600 RR |
matvej mas pravdu.1000rr je fakt dopo-dovi a preto som ju aj predal. |
matvej, co vselico si skusal a kde? Najma z tych litrov, lebo po trencianskom honda dni to vyzeralo tak, ze si na litrovom supersporte sedel prvy krat v zivote |
bruno76: O tom by si mi mohol napísať viac info ak sa ti chce. Zaujímalo by ma prečo si ju strelil ? |
pitche, de zas zmizol ten prispevok co som sem dal |
matvej a kde si to skusal? na okruhu? A ta veta o vyuziti vykonu na 100 % je co za sprostost? Co to znamena vyuzit vykon na 100%? Matvej, mas stale kopu reci a ziadne skutky, cbr1000rr je pre teba ze dovi a dopo, ale asi len pre teba, lebo pre ostatnych je to stale ten najcivilnejsi supersport, bez nejakych vyraznych vlastnosti, ktore by ho davali v kategorii supersportov na prve miesto. Nie som ziadny profesionalny zavodnik, tak cerpam info od ludi, ktori pravdepodobne o tom vedia trocha viac, teda vacsinou od motoristickych novinarov. |
matvej videl okruh iba v telke.... |
nerd, aha dobre, cize bavime sa ked zmenim nastavenie 1000rr, dam ine gumy, dam hento dam toto a zrazu predomnou stoji 1000 rr co jazdi WSBK a je najlepsia... cize maj sa krasne, rad ta stretnem na tom okruhu bud sa bavime o seriovke abo o upravenej, takze si vyber.. |
a tu vazeny, mate dalsie oficialne vysledky seriovych litrov, nie volake kktiny co pisu novinari v casopisoch.. www.iomtt.com/sitecore/shell/Controls/Rich%20Text%20Edi... toto su vysledky, nie to podplatene.. je to celkove poradie v zavodoch na ostrover man, kde ide hlavne o vydrz a podvozok, kedze vieme vsetci ze sa tam aj skace do luftu a podobne veci.. toto je o vyuziti potencialu, nie tie bachorky co citate v reklame a co pisu novinari... Hondaaaaaa |
tak teda matvej zmena znacky pneumatiky je brutalna uprava |
nerdak, presne to iste co ty na motorkach.. na autach viac |
ozaj, este sa pochvalte ako ste vy dvaja nerd aj s cygnom tstovali secky litrove 07miny na okruhu.. zaujimaju ma vase dojmy z jazdy na 1000 RR |
matvej mal by si niekoho navastivit.... TT isle of man je ciste o jazdcovi, nahanacka po meste a prilahlych dedinach.... kedy vyhrala naposledy honda trebars 24hodinovku? to by som skor povedal ze je o kvalite motorky. ale bavit sa na tuto temu je asi riadna strata casu. |
nerd, vsetko je to len o stasti a o jazdcovi, lebo rozdieli v tych motorkach su mikroskpicke.. na mane jazdia taktiez viacmenej seriove biky a ci kuknem kubaturu liter abo 6kilo, vsade prve miesta honda... cize secko je to o tom ako vyuzijes potencial danej motorky.. staci ze budes o 2%lepsi jazdec na honde ako ten na ninji a potom vies na co ti je o 3 kone silnejsia ninja... tak akurat na styri pismena.. dalsi faktor je ten, ze ako vzdy, rozhodujuci je pomer vykon hmotnost a ked ja budem o 10 kil lahsi ako ty a tvoja motorka ma podla udajov vyrobcu 175 ps a 175 kg a moja 176kg a 172 PS, tak v skutocnosti ked priratam dajme tomu mojich 70 kg k 176kg hondy co je 246kg a tvojich akoze 80 kg k 175kg co je 255kg, tak pomer vykon hmotnost je lepsi pre hondu aj ked len o chlp, ale je.. fyziku neojebes ani ty nerdak papierovo ma o zastruhany chlp navrch ninja, ale staci o zastuhany chlp lepsi jazdec ako ten na ninji a secko je inak |
co sa tyka TT tak pred 2 rokmi bola v kazdej kategorii prva suzuki pred 4 rokmi yamaha pred tym ducati...... |
nerd, www.motostore.sk a www.honda.sk, v roku 2005 vyhral ten isty jazdec co aj v 2007 a v 2005 mal R1, ale tento rok mal RR-rku a cas lepsi o 3 sekundy v porovnani s casom co mal na R1 v 2005 roku.. www.isleofman.com a tam si daj TTrace a tie ojeby na ludi co sem davas zo zelenych stranok ma nezaujimaju, lebo aj brzda sa da ojebat a aj papier znese secko, ale stopky meraju v cieli presne a este si mi nedal tvoje postrehy z testovania RR-rky na okruhu, tak cakam |
ok vyhral si..... nikdy nikto nevyrobil lepsi supersport ako je CBR 1000RR. buducu sezonu ju urcite kupim presvedcil ma macher co vie aj o tom ze na TT isle of man jazdia seriove motorky. len ta este skusim trosku www.rubbermag.com/news/0506/050614_01n.html tu to meraju tiez stopky a na vsetkych motorkach sa striedaju rovnaki jazdci.... teda ak som si este mohol dovolit taku malu poznamocku. ten masterbike sa jazdiod roku 2004 kazdy rok a zx10 ho vyhrala 2 krat absolutne a raz vyhrala 4 valce rok 2007 vyrala F4-312. rovnake gumy, rovnake podmienky, rovnaky jazdci ten isty okruh..... ako vravis stopky neojebes |
matvej, nejazdil som na ziadnom inom supersporte okrem 1098, napisal som to aj pred tym, nikde nepisem ako je to to najsuprovejsie, ze dovi dopo, pretoze som to neporovnaval. Ale aspon som si zajazdil na okruhu, narozdiel od teba, ktory o tom len rozprava. |
cygno, okruh je len cesta taka ista ako hociktora ina, akurat ti nejde nic oproti.. jazdil som na okruhu aj s moto, aj ked len na velkom otvoroenom motokarovom, ale to sa s otvorenou cestou neda zrovnavat.. som trpezlivy a viem, ze moj cas este len pride a ked pojde secko podla planu tak dojdem prichystany so 600vicou na tie vase litriky.. |
bruno, zabudol som dodat, ze na ceste na teba ciha viac nebezpecenstva, ale to homo sapiens velmi dobre vie.. |
Kuáááá , že okruh je rovnaký ako obyčajná cesta, no dovi dopo |
jasne sopliak cbr na okruh nekupuj, kup tam radsej motorku , pripadne nejaku suzuki, yamahu alebo kawu. Urcite nie hondu, lebo honda je honda. |
sopliak, ty si iny... a cygno ma pravdu, nekupuj hondu, lebo potom by na teba nemali s tymi vibracnymi kolobezkami od musoliniho.. |
Oficialny Honda servis: 929 RR je moto s najmenej problemamy...u mna tema dalej konci |
a...ako uz na motoride niekto napisal: na okruhoch 954 nenajdes, ale 929 ano... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 189000 | Včera: 167488