Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim, Hladam cloveka ktory sa rozumie jawe 90. Pretoze potrebujem poradit. ta moja krasavica je ciastocne prerobena, ale len vonkajsie uprav ako je riadenie kostra atd. ale motor mi nechce startovat. teda nastartuje, ale po case znova zhasne. aj ked pridam plyn tak zhasne. |
taky isty problem som mal ja ale na 250 ...meral som baterku ukazovala ze dobre ale pritom bola do***ana skus nabyl som ju a ide Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (15.09.2006 9:39) |
sem tam sa tam vie pretocit na unasaci rotacne supatko.vyrabal som si tam vymedzovaci kruzok aby to supatko nemalo volu.motor mi isiel ale ked som ho zatazil tak hcipal. takze kukni na to fibrove supatko a vymen aj semering co je na prirube. |
no fishino sa trochu sekol...ale porovnaval to podla svojej 250 |
no moze to byt aj zmesou ale je velmi mozne ze je zle nastaveny predzapal pri 90-ke aj ked ho nastavis podla papierov tak to nemusi byt dobre a aj ked ho trafis tak sa moze za tyzden alebo mesiac znova zmenit poznam to z vlastnej skusenosti uz som sa s tym cosi ubabral a u mna to bol jediny problem ked mi zhasinala a dusilo ju ale ked nestartovala |
No najskôr by som skontrolovaj vzduchový filter, vložka je taká istá ako aj na CZ 175 Sport. Potom sací trakt do karburátora je tam klapka, ktorú som osobne nikdy nepoužíval. Mal som ju stále otvorenú. Ďalej rotačné šupátko skontroluj či je dobré a v správnej polohe. Karburátor vyčisti ak ma pamäť neklame hlavná tryska je 105 a voľnobežná 50. Zvlášť kapitola je zapaľovanie ktoré je podľa mňa riešené dosť nešťastne, vznikajú tam vôle čo sa mi nikdy nepáčilo a tak som si ju prerobil na bezkontaktové zapaľovanie. Ale ak máš origoš prekontroluj či sa ti vačka neotáča pri zastavenom kľukovom hriadeli, ak to robí treba povymieňať súčiastky kde vznikajú tie vôle, odtrhové kladivko v dobrom stave tak isto aj kondenzátor a indučka, jedine za splnenia týchto vecí ti pôjde Jawa 90 tak ako má a ide do dosť dobre tá motorka. Mal som ju viem o čom hovorím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kxbibo (15.09.2006 9:32) |
no skusim to. inak kxbibo mozem sa na teba obratit ak budem nieco potrebovat? |
presne to iste na JAWE 250 kedysi dávno-vzduchový filter |
Jawa 90 sa zacala vyrabat asi niekedy v 70-tych rokoch a ked som si precital tvoj problem tak som si povedal, ze za tie roky toho uz ma ale naozaj dost |
bude to podla na zapalovanim..treba ho nadstavit aj odtrh aj predzapal..je to haklive..ja som kmplet vymenil ložisko a cele zapalovanie a je dost tazke to trafit..ale teraz aj dobre chyta aj dobre taha.. |
100% predzapal. Ved tieto motorky su tým povestne. Kazdu chvilu sa to rozsteluje a viacej sa do toho budes vrtat ako vozit toť vše. Jazde zdar. |
pokukkaj karbec elektriku pripadne gufero na pravej strane ci nie je strelené nakoniec zistíš že to je oprava na 5min. a nasiel si ju po mesiaci |
Podľa mňa už problem vyriešil, keďže je to 1,5 roka stará téma! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 301110 | Včera: 168267