Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
mam skuter honda panteon chcem mu dat new obutie len neviem co by bolo najvhodnejsie.kola mam 12 .teraz mam obute metzeleri ale zdaju sa mi dost tvrde,ked je mokro dost smykaju,a zaujima ma na aky je naj idealnejsi tlak v pneu .na predne 110]70]12 zadna 130]70]12.kazde info pomoze Upravené 2 krát. Naposledy upravil suzuki600 (10.08.2007 23:37) |
Tlak v pneumatikách odporúča samozrejme výrobca motocykla a nie výrobca pneumatiky. Väčšinou je uvedený spolu s ostatnými údajmi na ľavej strane kyvky, kryte reťaze a pod. |
Uz som sem daval parkrat tento odkaz mcreifenausruestung.dunlop.de/ |
hmmm len potom preco byva na kazdej gume napisane na kolko ju mas hustit? |
Na pneumatike je uvedený maximálny prípustný tlak. Keď sa niekde riadi predavač po aplikácii Ultrasealu touto informáciou, nuž to musí byť iný bigbít... |
Vadim: Velmi spravne... Tlak v pneu = typ moto alebo plechovky |
zatial som nevidel, ze by to bolo napisane na gume, tam je iba max dovoleny tlak... na mojich mitaskach je to nieco okolo 3.8 a pritom hustim do 1.5 ...mmm |
no aky bigbít? hmmm Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.08.2007 10:25) |
Prečo mám na gumách predpísaný rovnaký tlak ako na kryte od reťaze? |
Bohužiaľ na lovensku je to tak - zákazník vie viac, ako predavač a samozvaný servisák. |
krv krv vela vela vela mestruacnej krvi a este biela pena kutiku ust Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.08.2007 10:59) |
...som myslel, že témou je tlak v pneumatikách. |
aky problem s cenami prvych garancnych prehliadok v styxe? hmmm |
Nie, ja som si v styxe nikdy garančku robiť nedal. A keď hovoríš o kydaní, tak tu tu máš z prvej ruky: Moto poradňa: Bezplatny prvy servis Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (11.08.2007 11:35) |
Ale aby sme sa vrátili k téme: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (11.08.2007 12:37) |
Ja mám v papieroch písané na mojom GD vpredu 2,0 a vzadu 2,25.... a gumy sú vpredu 120/70/12 vzadu 140/70/12 a hmotnosť scootra cca 163 kilo . |
suzuki600 daj do predu 1.9kPa a do zadu 2.1-2.2kPa |
nazdar banda,,,poradte mi prosim aky je podla vas spravny tlak v pneu Pirelli angel ST na masinu ZRX 1200S,,mam 82kg,jazdim prevazne sviezu turistiku,,precital som rozne fora a ten tlak pisu stale iný,,,co je podla vas zlaty stred?dik,,,poprosim blabolakov boombashita a barlasraca aby sa vobec nezapajali,,,,dakujem |
pozri si bud stránku pirelli alebo kukni manuál. ked pirelli teda bude mat tvoju moto v katalogu, že na tejto gume to fúkaj takto. inak manuál k moto. na fora sa vyser. po svižnej jazde kukni dezén či sa nežmolkuje. ked áno, postni to sem, kukneme na to. ked sa nebude žmolkovat dezen vôbec a budeš mat od výrobcu tlaky, tak si okej. pneu neprehrievaš. |
Ako pise Chester. |
aky tlak? |
Re: ChesterTT: nasiel som to www.pirelli.com/tyres/en-gb/motorcycle/catalogue... ,,,nafukal som ich tak a dnes to bola riadna palba,,spravny tlak v pneu - je super jazda,,,,dik Chester |
Fukam podla vyrobcu moto. 35psi predna a zadna solo 36psi a dvaja 39psi Tak je to na stitku. |
Re: VORman: tak jazdi tak ako to máš a cítiš sa dobre. prefúknutá guma sa deformuje málo a tým pádom sa prehrieva len tenký pás gumy, ktorý sa žmolkuje. podfúknutá guma robí opačnú vec, deformuje sa celá pri styku s cestou a celá sa prehrieva. tam sa to žmolkuje zase inak na širšom páse. |
plus k tým endželom.. ja som to obul raz a už nikdy. mne to absolútne nevyhovuje, tá guma mi nedávala žiadny feedback o tom, že pracuje. na čertovici som mal pocit, že to môže každú chvílu ustrelit. jak jazda na galuskách.. necítil som žiadnu deformáciu skeletu na predku.. ale to len tak pomimo |
Re: ChesterTT: mne sedia,,,pocuj Chesto a podla teba su ktore nej lepivky na sportovu turistiku s dobrou vydrzou?????dik |
to si odporuje... |
Re: VORman: co si take predstavujete Kefalin pod lepivky/sport turistika ??? |
Ked tak citam niektore vlakna, normalne zneistiem, ci som si spravne robil poznamky pod sedlom na moto, kde mam napisane optimalne tlaky, ktore mi vyhovuju a podla potreby kukam na opotrebenie plastov, podla tlaku je vidno, aka cast dezenu sa opotrebuva a ako miznu sloniky po zakrutach. |
Re: boombastic: čo by si kde čo odporovalo. sú gumy, čo ked sa zahrejú, tak sú elastickejšie a menej ich necháš na ceste ako za studena. jeden týpek spomínal tuším dunlopy TT, že ked im dal teplo čo potrebovali, tak sa drali menej. |
chester-ten zaver si dal na pana. |
zazvonil zvonec a je koniec,,,ostavam pri Pirelli St,,,dakujem,danke,thanks, |
spomenul som si na tuto diskusiu, ked som cital toto: |
Re: Vidicon: roadattack ,ktory presne? 2,3,4??? |
Cca 90% jazdcov na moto nedokaze vyuzit potencial sucasnych sportovo turistickych aj sportovych pneumatik |
Re: VORman: mal som 2, teraz mam 3, jednoznacne je 3 lepsie ako 2. Tu 4 som nemal. |
Re: Vidicon: dik,,,,ale aj tak ostanem pri Pirelli akurat ich mozno zmenim za GT A |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 235140 | Včera: 137897