Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dokáže mi niekto poradiť?? |
Opotrebovana emulzna sachta a ihla. Niekedy ciastocne pomoze aspon ta nova ihla. predpokladam, ze hladina v plavakovke je spravne nastavena. Bohatost sa najjednoduchsie kontroluje sfarbenim sviecky po dlhsej jazde. ma byt pekne vypalena do tehlova, nesmie byt cierna, ale ani vypalena do biela. podmenkou ale je ze tam je spravna tepelna hodnota sviecky - vid manual. |
Skutočne sa môže ihla a emulzná trubica opotrebovať až natoľko, že aj po spustení na samý spodok je bohatá zmes? Videl som kopu starých jawáckych karburátorov a tento problém nemali. |
josi ver mi ze moze. mam doma plno jawackych karburatorov, ktore tento problem maju. Ta moja jawka 500 OHC mi zrala s takym karburatorom cez 8litrov. Po vymene emulznej sachty a ihly zrazu spotreba padla na 4l/100km. |
BranoOHC - nad tym som neuvazoval. Skusim kupit nove, snad to nebude drahe. ( ?emulzna sachta je ta trubka, do ktorej zapada ihla?) Upravené 1 krát. Naposledy upravil mzetz150 (29.07.2007 11:04) |
Brano OHC: verím. Jawa 500 OHC bola moja obľúbená mašina, bol tam šrotový karburátor s oddelenou plavákovou komorou (už nie dvojšupátkový), ale išla pekne a na 4 litre. Len to odvzdušnenie kľukovej skrine mi žralo nervy.... |
Ak chceš ochudobniť zmes, musíš znížiť veľkosť hlavnej trysky. Podľa farby tej sviečky nevyzerá, |
jazdim na Castrol TTS, moto nedymi (iba pri plnych otackach zacne trochu hulit). Jazdim tak na 1/2 - 3/4 otacky. |
tts určite nie je dobrou volbou ani ja ho už nepoužívam, pretože jazdím enduro a nie cross, castrol tts má ideálne spalovanie pri 10 000 ot/min. teraz dávam mobil1 racing 2T úplná spokojnosť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (30.07.2007 12:01) |
zeleno: 1:50 |
Chlapci maju pravdu, bude to pravdepodobne v oleji. Keby si mal tak bohatu zmes ako opisujes, motor by netahal a dusil by sa. Farba sviecky je normalne cierna od uhlika. Musi byt ale sucha. Hneda, alebo biela bola v casoch ked sme tankovali benzin s tetraetylolovom. To oxidy olova farbili sviecku. Co sa tyka pomeru oleja, 1:70 sa da s kvalitnym olejom. Uz som skusil aj 1:100 a chodila ako hodinky, navyse vonala. 1:50 trocha dymi. |
BranoOHC: mal si pravdu. Vymenil som ihlu.... vyfuk je menej dotečený, aj spotreba trochu klesla. Ešte by to chcelo vymeniť tu trysku (ihlové sedlo resp. emulzna šachta) - ale poradte mi niekto, kde ju dočerta kúpim . V obchodoch maju všetky prkotiny do karbecu, no toto som nikde nenašiel ! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38554 | Včera: 207988