Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cawte,neviete mi poradit ako zistím či je moje XT600 typ 2KF škrtené alebo nie?lebo už pri 4500ot/min reve ako sialené.nejako sa mi to nezdá. a ešte jeden problem pri startovaní za tepla ma strašne velku kompresiu a paka ani nejde dole a ked sa mi to podarí ju prekopnut tak uplne povolí ako keby ani kompresia nebola ale moto chytí a ide.co to može byt?predtým išla nakopnut úplne plynulo aj za tepla aj za studena |
to je normalne ze XT pri 4500 reve ako blbe oni tak zvyknu a to ci je skrtene zistis tak ze mi ho dovezies ja sa preveziem a poviem ti alebo skus ine XT a zistis to aj sam ktore ide neporovnatelne lepsie inak sa to asi ani zistit neda.. popripade podla maximalky xt by malo ist 150-160 |
no ja som z neho vymačkol 145km/h a bolo len 4000ot takže da viac.s tým nakopavanim nevieš poradit? |
to aj mna napadlo ten dekompresor ale ako sa to da vyriešit? |
Na výfukovej strane hlavy, z pravej strany motora pri vačke je taká páčka čo sa hýbe. Ak na nej nemáš odtrhnuté lanko tak si ho našponuj, a ak tam lanko nie je musíš natiahnuť nové. Ide smerom dole k nakopávačke. |
tak jemne naspanovat tak aby nebolo ani volne ani velmi natiahnute... |
neska som to kukol a to tiahlo čo je nad motorom ide stlačit dost lahko,kde sa to šponuje?? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 281327 | Včera: 235526