Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Poraďte mi: |
Jack nasetri a kup si uz prosim ta to VAPE a budes mat pokoj od podobnych problemov |
pri nabijani prudom velkosti 1/10 kapacity tzn aku 14Ah sa nabija 1.4A,znamky plneho nabitia javi aku pri napati 2.8V na clanok tj pri 6V aku az 8.4V! to je na nabijacke. |
... Upravené 1 krát. Naposledy upravil TTom (25.01.2007 13:48) |
tie volty nech ta netrápia dôležitá je kapacita tz. v akom je skutočne stave pri zaťažení napríklad |
Ďakujem, už mi to je jasné! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jack (20.09.2006 13:14) |
Olovene clanky neprekypuju priam obrovskou zmenou napatia pri nabijani.. Baterka by sa skutocne amla nabijat prudom o velkosti 10 percentnej kapacity. A to dokonca konstantnym napatim.Ale v zhladom na princip cinnosti si myslim, ze je to v podstate nepodstatne...Kvalitne nabit baterku sa da malym prudom dlho..DA sa tym dosiahnut cca 95 percentne nabitie.. TAk isto sa da nabit vacsim prudom za kratsi cas, ale v tom pripade bude nabita tak na nieco viac ako 70 percent..Ale s tym napatim si nerob nervy..Kedze sa sklada z monoclankov, tak len s velkymi tazkostami dosiahne napatie nebezpecne hodnoty.. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14641 | Včera: 121764