Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ikcipa mozem z vlastnej skusenosti doporucit, pomohol nam ozivit LC4ku. Sice cas bol trochu nepredvidatelny ale spolupraca |
nechcééš neluštíí |
a aj tak neni ti to jedno ? jedna sviecka je par supov 1recaro1: ty nepis ako 8 rocne decko lebo fakt mam pocit ze si nejaky psychopat alebo pokecovy maniak alebo sa snazis byt zaujimavy alebo co myslim ze somnov vetsina ludi suhlasi takze by som poprosil keby si sa spraval a aj pisal normalnesie napriklad: |
AHáá áá KED MI žIADNéé NAPATIéé CDI NEDááVA TáK JE POKAZENééé á TREBA MI NOVE žéé |
Áno. Meraj napätie na motorčeku privery pri naštartovanej motorke. Pri natočení na určité otáčky by ti CDI malo dať napätie na motorček. Motorček by ti mal potom otvoriť priveru. |
IKCIPO |
preto lebo karturator nemáá nič z priverou mislíím žé nemá stím nič spoločnéé aby to nešlo..... |
recaro naco sa pytas ked aj tak rady neakceptujes?? |
mne moto ide len do 2500-3000ot ked dobre zmoknem alebo ked idem z umyvarky. cim to moze byt? |
Musíš odmerať na výstupe CDI, aké napätie ti dáva (či vôbec dáva) do motorčeka v privere. Výstupné napätie z CDI ti budí ten motorček, ktorý otvára priveru. CDI by malo dať napätie na motorček privery pri určitých otáčkach, kedy sa má privera otvoriť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ikcipo (25.02.2010 21:22) |
Podobny problem zo svieckov som mal tiez na XT-cku. nova svieckaa do mesiaca uplne cierna, a bez iskry. problem bol v karburatore, a nie v zapalovani. |
sorry za ot: mcrae ako kukam na tvoju moto.. asi by si si mal vymenit zadnu gumu.. ak si nechces poradne dat na drzku... |
cawtee chcel by som sa vaas opitat ... ze nejde mi privera a mislim si ze kvoli tomu CDI .. lebo motorcek idee .. a privera neni zadrbana od karbonu da sa snou mechnicky hybat .. a aj celkovo mi ide slabo motorkaa .. ako zistiim ze ci je naozaj zle to CDI ??? jedna sa o motorku suzuki ts 125 R .. dakujem zatial |
felesiga: ja som programator ak potrebujes poradit s niecim konkretnym napis ss ovladam celkom dost programovacich jazykov (asembler, pascal, logo!, rapid, step7, plc editor, motion studio, easy od moelera...) niektore sice len zaklady ale na maturitu su aj zaklady az privela |
dano. mas pravdu.. a ked dostanes odbor kde budes musiet programovat vyrobne linky tak dakujem. trapim sa stym uz velmi dlho a matura za dvremi a neznam ani hovno... |
simson14: ja mam tiez elektrotechnicku a nastupny plat som mal vyssi ako ma moj oco po dvadsiatich rokoch a to ma vysoku skolu |
je pravda ze riadiaca jednotka sviecku neodpaluje priamo ale nepriamo.tym ze ide riadicka zle,moze nastat chvila kedy sa spoja rozne faktory ktore sviecka nema rada a to ju odpaly.cize konkretne riadiaca jed. nemoze odpalit sviecku! |
Chalani sviecku koli zlej riadiacej jednotke neodpaluje..riadiaca jednotka bud ide alebo nie.. |
simson14 ja som si myslel ze mi sviecky zere koli riadiacej tak som kupil novu(je to spojene s indukcnou cievkou) a sviecky zere dalej ale nakonec som zistil ze ich nezere ale ze su len na jedno pouzitie v mojej moto ale ze dalej idu ale to sa uz riesi v inej diskusii |
Ano chlapci,nakoniec to bola riadiaca jednotka.Stalo sa mi to takmer pred rokom a ani si neviete predstavit co vsetko zapricinila. |
Jasne ze moze, nedava impulzy tak jak ma a napr. tym padom moze ju zachlastovat a ti ju upali, napr. casto su na to haklive NGK. |
Ano moze! mne sa to napriklad stalo! som mal pokazenu riadiacu a odisla mi aj sviecka |
noo mne strielala z vyfuku , ked to prestalo tak nesla do otacok a privera tiez vobec nesla...... |
obcas vynechavala alebo nechcela ist do otacok privera nesla vobec.... |
Ked bola moto zimna tak na volnobeh sla normalne a ked som pridal tak ju dusilo.Ked sa zohriala a sla tak len do 5.000 otacok. |
janoval: zapalovanie je v poriadku ...... a ta privera: ked som kupil moto tak som ju chcel vypnut.Ked som dal dole kryt priveri a otocil ju tak moto nesla vobec a ked sla tak iba do 8.000 otacok.Prisiel som na to ze privera nefunguje,motorcek je OK. Tak som zacal hladat chybu v jednotke.Tak som to poskladal spat ako to bolo a vozil som sa dalej. Neskor asi o tyzden zacala strielat z vyfuku a bolo to cim dalej tym horsie.Potom prestala strielat z vyfuku a sla len do 5.000 otacok. |
a ak ti to raz ide, raz nie, tak by som skusil este skontrolovat tu priveru (o tom som ti pisal v inom fore), ci nie je zakarbonovana a ci sa nou da normalne tocit, ked odpojis lanka musi ist laho pretocit aj rukov, inak sa moze zasekavat, alebo moze byt chyba aj v riadeni privery. |
- To sa ti oplati nosit DT do servisu? saq za opravy musis dat viac, ako za cele DT..... samozrejme ak to nie je nejaky kamos ale na DTcku je zapalovanie jednoduche, ziadne zlozite casovanie tam nebude (moj nazor... usudzujem podla snimaca aky tam je -- cievka :D), takze na zapalovanie by som to nezvaloval. |
Patrik-no neviem ako presne funguje zapalovanie u DT ale myslim,ze u takeho maleho (klasickeho) 2T motora nie je riadiaca jednotka (CDI) nejak komplikovana...myslim tym,ze si urcite nemeni predzapal ako napr.u XT600.Takze Snipemu teoreticky moto mohla ist a nie len od urcitych otacok...len ja zase myslim,ze keby mal tu CDI naozaj zlu,tak mu ta moto nejde vobec,alebo by vynahavala... |
noo mne moto raz ide,raz len do 5.000otacok, raz nejde-striela z vyfuku a dusi ju.Sviecka je vzdy cierna. |
snipe .. motor ti teoraticky mohol ist ale iba do urcitych otacok |
simson14: urcite nemoze.... riadiaca jednotka rozhoduje iba o tom kedy ma hodit iskru takze ju nema ako znicit... |
podla mna urcite nie, lebo sviecka je priamo spojena z induckou... riadiaca jednotka dava impulzy cez inducku na sviecku ... riadiaca ani nevyraba napetie |
Noo mne to powedali v servise ze im znicilo sviecku a ze to zvykne robit ked je zla riadiaca jednotka. ZDALO SA MI TO TROCHU CUDNE TAK SA PYTAM TU..... |
Ak je neako poskodena riadiaca jednotka moze znicit sviecku .......dik |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 250109 | Včera: 158999