Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Súšal niekto meniť predstih na Jawe 250? |
TROCHU ZAPCHAJ VYFUK A STELUJ.KED TI POJDE NAJLEPSIE TAK ODPCHAJ VYFUK A JE TO. |
TRUBA - Predpokladám že si robíš srandu. |
PREDPOKLADAS ZLE.KED SI TO NIKDY NEROBIL TAK TO SKUS-ZAPCHAJ VYFUK,ALE TAK ABY TAM BOLA MALA DIERKA,TOC SO ZAPALOVANIM A PRIDAVAJ,KED SA TI BUDE ZDAT ZE IDE NAJLEPSIE,TAK PRITIAHNI A ODPCHAJ VYFUK A UVIDIS. JEDNODUCHE A UCINNE,NEMUSIS TO VEDIET,NEMUSIS NIC MERAT. |
A čo s kompresným pomerom? |
s tym by som sa velmi nehral,lebo ked zvysis ,tak ti bude odstrelovat tesnenia pod hlavou. |
da sa upravit trochu aj kompresny pomer ale len v rozumnej miere...ked das moc velky tak ti moze ohnut ojnicu a motor bude dostavat vacsia kapacky...loziska budu trpiet ale trochu sa da zvacsit |
nerobil by som to. urcite si moto nekupoval nove,takze nevies ci tam uz niekto nebrusil z hlavy. (daj premerat). nahodou ti to niekedy bude treba spravit a ked budes mat uz zbrusenu,tak ti neostane ine len kupit novu. alebo zvysit pomer na 1:25 pojde to jak lietadlo-ale len chvilku. |
Radšej nezvyšuj, lebo to moro nevydrží. Nie je to práve najnovšie, a aj s pôvodným tlakom to už má čo robiť pri použitých materiáloch made in Czechoslovakia |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 191633 | Včera: 173993