Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Studeny motor vs. zohriaty motor - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuStudeny motor vs. zohriaty motor - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

26.05.2007 16:43

Studeny motor vs. zohriaty motor

johnnny
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Vysvetlite mi prosim vas niekto, aky je rozdiel medzi studenym motorom a motorom zahriatym na prevadzkovu teplotu...lebo moja KTMa(250, 2T), ked je studena, naskoci hned a 3 minuty ide perfektne a akonahle sa zohreje, funguje len vo vysokych otackach...ked uberiem plyn, zacne zdochynat a musim jej pomahat nohami s vytocenym plynom, kym zase chytne...

Ked sa mi to nepodari vyriesit do konca tyzdna, skonci v potoku...


26.05.2007 18:08

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

MOKUSHKO
Neregistrovaný

zeby bola pridreta?
Alebo karbec ti treba nastavit..


26.05.2007 18:59

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

yamaxx
 Turista 

Ikona

sviecka ,indukcka.....nesaje dakde falosny vzduch??....skus .... ;-)


26.05.2007 20:53

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

JanciXX
 Turista 

Ikona

radsej to daj mne ako do potoku.. inác aj ja som uvazoval neraz otom ze hodim simáca do Dunaja ked som to dlhéé hodiny opravoval.. :-(((((( :-((((((


27.05.2007 10:04

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

johnnny
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

sviecku tam mam N15Y...mal som tam dva krat orginal NGK9 za 270 SK, ktore sa davaju do takych motoriek, ale...po chvili zacali hadzat iskru vo vnutri namiesto na konci sviecky...
inducku som si dal navinut novu, prisla mi minuly tyzden, tak s tou snad problem nieje...osobne si myslim, ze to bude zle nastaveny predzapal...no a s tym falosnym vzduchom...ked je to tak, tak preco ide prve 3 minuty normalne?
a pridreta tiez tazko...pred dvoma tyzdnami mi dosiel novy piestny kruzok...


27.05.2007 22:09

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

eric16
 Kávičkár 

Ikona

Chlape nerozmyšlal si nad tym že kym je studená tak je ešte stiahnuty valec a ma este shopne tlaky,ale po tych troch minutach co ju zahreješ tak sa roztiahne trochu valec a straca tlaky?
Toto iste sa mi stalo us na troch roznych motorkach v prvom pripade to bolo gufero na kluke na strane kde je dynamo, v druhom pripade to chytalo volade falosny vzduch a v tretom bola pridreta ,piest bol v pi.. ale najpravdepodrobnejsie podla mna je to nejake gufero albo proste niekde stráca tlaky. 8-) 8-) 8-)


27.05.2007 23:25

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

MOKUSHKO
Neregistrovaný

eric 16 asi tasko si ty rozmyslal, skor jak valec sa rozpina piest...


27.05.2007 23:28

Re: Studeny motor vs. zohriaty motor

agressor
 Geriatrik 

Ikona

eric16 - a piest sa pri zohriati neroztiahne rovnako ako valec?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 214429 | Včera: 156600