Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Vysvetlite mi prosim vas niekto, aky je rozdiel medzi studenym motorom a motorom zahriatym na prevadzkovu teplotu...lebo moja KTMa(250, 2T), ked je studena, naskoci hned a 3 minuty ide perfektne a akonahle sa zohreje, funguje len vo vysokych otackach...ked uberiem plyn, zacne zdochynat a musim jej pomahat nohami s vytocenym plynom, kym zase chytne... |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
zeby bola pridreta? |
sviecka ,indukcka.....nesaje dakde falosny vzduch??....skus .... |
radsej to daj mne ako do potoku.. inác aj ja som uvazoval neraz otom ze hodim simáca do Dunaja ked som to dlhéé hodiny opravoval.. |
sviecku tam mam N15Y...mal som tam dva krat orginal NGK9 za 270 SK, ktore sa davaju do takych motoriek, ale...po chvili zacali hadzat iskru vo vnutri namiesto na konci sviecky... |
Chlape nerozmyšlal si nad tym že kym je studená tak je ešte stiahnuty valec a ma este shopne tlaky,ale po tych troch minutach co ju zahreješ tak sa roztiahne trochu valec a straca tlaky? |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
eric 16 asi tasko si ty rozmyslal, skor jak valec sa rozpina piest... |
eric16 - a piest sa pri zohriati neroztiahne rovnako ako valec? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 214429 | Včera: 156600