Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych. |
Terénne motorky nemajú poloautomatickú prevodovku. Musíš radiť radiacou páčkou. |
niektore terenne motorky maju poloautomaty.. napr. pit biky niektore. |
Ja som pod tym poloautomatom mal na mysli, ze sa da radit rychlosti aj bez spojky bez akychkolvek problemov. Tak ako je to teda? |
tazke na vysvetlenie rozober masinu a uvidis je to celkom jednoduche je tam taka kruhova vec v ktorej su drazky v ktorych behaju radiace vydlicky ktore prehadzuju prevodove kolesa tym ze prehodis rychlost tak ti v zlomku sekundy prehodi 2ozubene kolesa alebo jedno zalezi na tom aku mas rychlost je to vysvetlene trochu lopatisticky ale myslim ze pochopis.ak nie tak rozober.tento mechanizmus maju ASI vsetky japan motorky a kedze mas KDX mas to tiez tak cize mozes radit bez spojky ak si to chcel vedet |
Na starych jawach a CZ boli poloautomaty Ale trochu jednoduchsi system ako povedal soson, proste ti pred tym, ako si zaradil rychlost, vyplo spojku, taky jednoduchy mechanizmus, ktory vsak musel byt dost presne nastaveny ak si chcel aby fungoval |
No, myslim ze uz viem o co ide. Mylilo ma akurat to, ze som nevedel ci to funguje ako spominal crash na tych starych Jawkach alebo tak, ze to nevypne spojku. Diki moc. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163114 | Včera: 198753