Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Yamaha demo TOUR 2024

novy karburator zvysi to vykon moto? - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiunovy karburator zvysi to vykon moto? - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
24.05.2007 8:57

novy karburator zvysi to vykon moto?

Leader03
 Bahniak 

Zdravym vas. chcel by som sa opytat ze keby som si kupil novy karburator na cz 175/487 ci by mi to zvysilo vykon mototrky alebo aspon zivsie spravanie. vrela vdaka

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Leader03 (24.05.2007 8:57)


24.05.2007 17:47

Re: novy karburator zvysi to vykon moto?

CheFo
 Bahniak 

Ikona

urcite ti to moto pomoze... ak si ho mal uz predtym v horsom stave tak to spoznas na spravani sa motorky... motorka sa bude spravat "cistejsie"... nebude ti kaslat :-)


24.05.2007 20:02

Re: novy karburator zvysi to vykon moto?

baho
 Skútrista 

Ak to bude originál karburátor ako bol, mohla by ti o deci - dve klesnúť spotreba, a možno bude trošku lepšie reagovať na plyn. Zázraky nečakaj. Čo tak vyskúšať väčší karbes a športový filter?


24.05.2007 23:24

Re: novy karburator zvysi to vykon moto?

dano203
 Štvorkolkár 

Ikona

ako bolo povedane ked vymenis original za taky isty zazraky necakaj ale ked dopasujes zniecho poriadneho tak potom sa tes ze moto bude ako znovu zrodena kazdopadne sa snaz dopasovat z niejakych zahranicnych moto


25.05.2007 19:42

Re: novy karburator zvysi to vykon moto?

BranoOHC
 Turista 

Ikona

K tomu karburatoru, pokial je aj stary karburator otryskovany tak ako ma byt, maximalny vykon ti to nezvysi. Tym, ze supatko nema volu, bude mat motor stabilnejsi volnobeh a mozno lepsi prechod z volbobehu do ciastocnej zataze. So spotrebou to taktiez nieco urobi, tak ako poznamenal Baho, lebo emulzna sachta a ihla (tieto veci su zodpovedne za ciastocnu zataz odcca 20% do 80% otvorenia supatka) nie su opotrebovane .
K tomu vykonu, vacsi difuzor ti sice zlepsi hltnost motora pri maximalnych otackach, ale urcite nezlepsi priebeh v ciastocnych zataziach, skor naopak.
Vacsiemu difuzoru treba prisposobit - rozsirit saci kanal vo valci, potom aj preplachovacie kanaliky a tiez aj vyfukovy kanal a k tomu aj vyfukove potrubie. Takze zober fortunku, pilnik zozen zopar valcov, z plechu si sprav rozne alternativy vyfukov, za hrst trysiek, supatiek a ihiel a hor sa do roboty , k tomu budes potrebovat este malickost - motorovu brzdu, aby si si kazdu upravu mohol otestovat. >:-) K tomu by sa zislo odlahcit kluku (zmensis moment zotrvacnosti-lepsia akceleracia, horsi, vyssi volnobeh), zmensi skodlivy priestor v klukovej komore hlinikovymi vlozkami, docielis vyssi vyplachovaci tlak a este som zabudol na laborovanie s rozlicnymi dlzkami sacieho potrubia a tiez uz by sa zisiel aj nejaky jazyckovy ventil na sani, alebo aspon nejaku rezonancnu komoru tam daj :-D.
Ale vazne, ak ta bavi hranie sa s motormi, tak na tu tvoju CZ daj karburator s maximalnym priemerom hrdla 28mm (trebars s J350/368 vyssie) saci kanal zvacsi, prisposob priemeru karburatora, aby nikde neboli skoky a nahle prechody kanale sa snaz vylestit aby nedochadzalo k turbulencii (hlavne v sacom hrdle), vyustenie do valca - okienko sania zniz o 1mm, taktiez vyfukovy kanal zvys o 1mm, pritom jemne zraz hrany v okienkach. So sirkou nelaboruj, lebo sa vystavujes riziku praskania kruzku. Vacsie upravy nerob, lebo sa vystavujes riziku ze vysledny efekt bude citelne horsi nez povodne. Aj tak docielis narast vykonu tak max. 1k. Zameraj sa radsej na to aby motor (piest, kruzky) bol v perfektnom stave, taktiez filter sania a hlavne vyfuk a zapalovanie-predstih.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 203646 | Včera: 169729