Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dá sa nastaviť napetie na regléry v MZ 250. Dáva my to 15,5 Volt ked pridám na plno a to je vela. V rýchlosti my smerovky svietia plynule.Smerovky idu normálne až ked napetie klesne na cca 14,5 Volt. Takže sa potrebujem pri max otáčkach dostať na max 14,5 V. Je možné to nastaviť niektorou skrutkou v regléry??? Diody som kontroloval. Maly by byť v poriadku. Senkjuwerymač za radu |
nastavovat to mechanicke rele, to je praca pre odbornika, ak chces moc, tak ti bude stacit elektronicky prerusovac napr z Felicie za cca 120SK, alebo potom este regulator napatia zo schade 120, tiez elektronicky. |
no listoval som v dielenskej prirucke, posielam ti mailom vsetko co som nasiel ohladne regulatora, mozno ti to pomoze, ak nie, tak potom vymena za to skodovacke, a ak ti ide iba o prerusovanie tych smeroviek, tak prerusovac z felicie, je troj vyvodovy, zo strany od kontaktov su fastony dva zvislo a jeden pozdlzne nad nimi, na ten v lavo treba priviest - pol od ramu z uzla na telese filtra vzduchu na tie zvysne dva vodice das od poistky a k prepinacu, tak ako aj boli povodne, pribudne ten od kostriaceho uzla. |
no tiez mam podobny problem, len som nechcel zakladat kvoli banalite diskusiu .....ale uz ked je, tak by som chcel vediet ako zapojit to skodovacke rele ...... keby mal niekto schemu, podakoval by som mu ... danke |
www.mz-faq.ic.cz/regdobijeni/regdobijeni.html - regulator Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (17.05.2007 14:51) |
No regler som zohnal a ten prerušovač kupim, Dufam ,že to bude vyriešené ,ked to prerobím.Naposledy som v 130 KM/h vyhodil smerovku a prerušovač to nevydržal,tak ma to naštartovalo ,aby som to začal riešiť. Díkes za ochotu |
Ozivujem staru temu lebo nechcem zakladat novu. Potrebujem radu. Vymenil som povodny nefunkcny regler za skodovacky ale postupom casu ked motorka stoji, tak sa vybija baterka. Asi tak raz mesacne som ju musel dobijat. Niekde som cital (neviem ci je to pravda), ze na skodavacky regler treba este pripojit pridavny vypinac kvoli tomu, aby sa nevybijala baterka. Je to pravda? Ake mate skusenosti ty, co ste premenili MZ regler za skodovacky? A este jedna vec dochadza k nabijaniu baterky aj na volnobehu??? |
ja som ho menil za skodovacky ale baterka je stale dobra. mozno 251 maju ine zapojenie,alebo si ho zle zapojil ? mz-world.wz.cz/list.php?f=1 tam najdes vsetko vo faqticky casto kladenych otazkach :D ... na volnobehu dobija aj ked slabsie nez za jazdy ale dobija.. ono dobija ked kontrolka zhasne. |
Mne kedysi na MZ251 tiež končil reglér a kamoš mi poradil elektronický z maďarska.Pekne fungoval , predajne sú v Sarospataku a Ujhely .DOHC -keď ti vybíja baterku tak máš skrat v obvode a nerobí to reglér.Baterku ti má dobíjať aj na voľnobehu nie nad 14V ale 13V určite . |
Ked som zapoj svetla na baterku, tak sycala baterka premenil som prerusovac smeroviek, prepajkoval kontakty lebo vysely ako na vlasku a uz to nesyci. A neviete ako je to s tym vypinacom na skodovacky regler? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 107580 | Včera: 123276