Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
ahojte ...prosim niekoho o radu,.mate niekto s tym skusenosti?..je mi jasne ze to riadi cdi,ale ci sa da nastavit neaky snimac,a vlastne kde sa nachadza ten snimac. |
ak si nerobil nic z rozvodmy tak by to malo byt ok, lebo snimac je fixny .. ak mas dekompresor, tak tam je problem |
dakujem az za jednu radu...podla s tym dekompresor nema vela spolocneho.ja uz fakt neviem |
asi preto ti nikto neporadí, lebo s tým nikto nemá skúsenosť. Na "motorkách" sa zapalovanie nenastavuje (nehovorím o jawách). Upravené 2 krát. Naposledy upravil krokodyl (15.05.2007 11:06) |
A nebudu to posunute rozvody??? možno len o jeden zub skus pozriet to. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DargoR (15.05.2007 11:06) |
ano rotor mi odisiel,prestihnuty klin ale uz je namieste.je to mozne ze sa nieco pohlo.zmeram predzapal ze kedy hadze iskru podla toho skusim. |
ahaho, koľko detailov sa zrazu dozvieme. Ešteže má každá stránka hlavičku. Zarámovanú. |
futu snimac mas na dekli zapalovania,ak si s nim nehybal tak skus este prekontrolovat ci ti sedi rotor na kluke tak ako ma,jedine tam moze byt zrada,ako nahle by ti lietal rotor na kluke,rozhodi ti to aj predzapal |
ano rotor sedi...ten klin je tam novy,je na mieste . dobre dotiahnuty a da sa s tym snimacom aj hybat alebo je fi´xne? |
keď je rotor na kline a snímače si dole nedával - neprehodil si káble zo snímača (ov) ? |
ja som neprehodil, to robilo uz predoslemu majitelovi... |
neviem jak tie káble vyzerajú, či sa dajú prehodiť. A keď to robil prechádzajúci majiteľ, tak to potom ťažko povedať či niečo neprehodil - napr. či tam nedal naspäť tie snímacie cievky opačne. |
hmmm tak som pozrel manual 600ky - moc tam toho nie je. Cievka iba jedna (oranzovy - zeleny vodic) + napjanie cierno biely a cerveny. Tam sa to moc poprehadzovať nedá. Senzor, zdá sa sa tam opačne vložiť nedá. Rotor je zaklinovaný perom. Ak to pero nie je vybite, a rotor je v tej polohe ako má byť asi bude vadná riadiaca jednotka |
futu ... dekompresor s tym nic nema spolocneho ked kope ??? a co s tym ma zapalovanie ? ... to nieje Jawa ze sa to samo rozsteluje ... |
patrik a ako to súvisí (teda dekompresor a kopanie naspäť)? skús mi to vysvetliť, nech viem. Upravené 1 krát. Naposledy upravil krokodyl (15.05.2007 16:45) |
krokodyl .. no pekne ked nevies .. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Patrik (15.05.2007 21:29) |
Ak bola prevíjaná snímacia cievka , mohla byť natočená naopak a teda nedáva predstih tam , kde má . Skontrolovať pomocou stroboskopu . Prípadne proste skúsiť navzájom prehodiť káble , čo z nej idú - tá zvonku rotora. Sprievodným javom prepólovanej cievky býva aj dosť statočné prehrievanie. |
karol1 - motor nebeží práve vtedy keď ho štartuješ. A snímač je potrebný práve preto, aby si ho mohol naštartovať. Prečo sa chlapci od Yamahy rozhodli dať tam dva snímače (jeden s nulovým predstihom pre štart a druhý pre normálnu prevádzku) ti ja nepoviem. Spomínal som to preto, lebo pri riešení problému spätného kopania je zaujímavý práve ten snímač (prípadne ich zamenenie by spôsobilo že pri štarte je veľký predstih, kopanie, pri prevádzke slabý výkon + prehrievanie). Ale podľa manuálu, ktorý je na nete má DRka iba jeden. Upravené 2 krát. Naposledy upravil krokodyl (16.05.2007 10:16) |
karol1 .. co je snímacia cievka ? |
no patrik pravdu máš v tom, že keď to chlapec nevie, tak kopať do DRky je niečo iné ako kopať do ČZtky. Ale snáď vie o čom píše. (Mimochodom, hore v hlavičke sú pravidlá, málo kto sa namáha opísať detaily. Potom nech sa nečuduje že dostane odpovede od veci). Ale keď skontroluje podľa manuálu či mu dobre funguje automatický dekompresor, nič tým nepokazí. (Ale toľko rozumu snáď má aj sám) Upravené 1 krát. Naposledy upravil krokodyl (16.05.2007 9:13) |
Dakujem za vsetky rady , tak skontrolujem ten predstih o kolko skor to hadze iskru. Upravené 1 krát. Naposledy upravil futu (16.05.2007 11:05) |
Tak o dekompresoroch až tak veľa toho neviem. Ale tipujem, že keď sa vracia štartovacia páka naspäť, otvoriť by sa už nemal, lebo by ti zdochol práve naštartovaný motor (len logicky usudzujem, nikdy som to nesledoval). Upravené 2 krát. Naposledy upravil krokodyl (16.05.2007 12:43) |
tak to ano prax je prax,ok skusim aj tento sposob...mozno budfe lepsi.dik |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 252180 | Včera: 145955