Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
čaute, išiel som s kamošom na jeho MZ ETZ 150 a len tak tak sme vybrali zákrutu. tvrdil, že točil naplno, ale to nešlo. má sa na nej klopiť do strany ako na športových mašinách, a ak áno od akej miery. nevedel totiž či to zvládne - bál sa že sa prevráti. |
do akej mieri to musi zistit sam, to mu nikto nepovie... ale na MZ-te by som to urcite neskusal tak ako na supersporte... tak bacha na to... |
zalezi od toho ake pneumatiky mas obute a urcite nie na tych barumkach a da sa aj na mzte ale netreba to prehanat ... s mierou |
skor by som povedal, ze to netreba "prehnat", nie "prehanat", to je rozdiel... a ano zalezi aj na pneu... klopit idu vsetky motorky, pochopitelne... ale urcite sa nema klopit MZ-ta ako supersport (na koleno)... takze bacha na to... ale vacieho naklonu sa nemusi bat, len nemoze byt az na doraz... Upravené 1 krát. Naposledy upravil psycho (12.05.2007 22:22) |
Tak zistis ze si nadoraz ked nieco chytis napr. ja som jazdil na SS a teraz na skutri si musim davat bacha lebo tam som uz velakrat chytil stojan |
psycho spravne prehnat to netreba lebo potom sa uz budes darmo pytat ci som nemohol ist pomalsie |
fakt je rozdiel v pneumatikach, neviem ako klopenie, ale na MZ v dazdi som sa skoro zabil...bol som jak na lade, aj v 40ke som isiel do smyku....teraz mam TA a ten sa sprava na mokrom v porovnani s MZ uuuuplne super |
'duroslav' mi hovor, na MZ som prvykrat spadol asi 2 hod.po kupe, lebo zacalo prsat a ako hovoris.......ako na lade.........................sice to bolo v roku '91 ale na toto si pamatam |
pigsly: 40ka, mokra cesta, predomnou brzdiace auto....smyk, esteze je taka lahka, dobrzdil som nohou o jeho naraznik.... |
Raz som si kupil knizku "Ako spravne jazdit na motocykli" a tam nolo vysvetlene mnozstvo technik jazd, mnozstvo vychytavok a jedna z nich bola aj to, ze dve motorky povedzme nejaka co ma zadnu gumu 180ku a ina co ma 110ku (MZ 150) sa musia pri prejazde v zakrutach naklanat uplne inak. Bolo to tam vysvetlene preco, no to si nepametam, ale lajcky povedane. Cim mas uzsiu gumu, tym pri rovnakej prejazdovej rýchlosti v zakrute potrebujes mensi naklon. Tkaze pokial by si mal aj mekucku gumu a nedas si tam nejaku bublinu, na koleno to nedavaj, smyknes sa |
je to o fyzike. zalezi na tom, aby motorka svojim naklonom bola v rovnovahe s odstredivou silou, na co treba rychlost. potom je jasne, ze zalezi na stycnej ploche pneumatiky s vozovkou a jej schopnosti odolat na tejto ploche odstredivej sile. |
Raz som hore na Pezinskej hovoril s jednym motorkarom, a povedal mi, zevraj Nemci na svojich MZtach skrtali vyfuky Teraz sa snazim najst nato vhodne pneu Mam SAVA mc7f a tie dovoluju fantasticke naklony (oproti inym) a krasne citit kde maju hranice, no furt mi to nestaci bo viem ze by to islo aj viac ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121181 | Včera: 219362