Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
chcem sa spýtať aký je navonok rozdiel medzi týmito dvoma motormi v ročníkoch okolo 90, |
Navonok?XR je ostre enduro,ma ostre vacky,a XL je klasika. |
to viem ja som myslel viditelné rozdiely ked budeš vidieť tie motory niekde na stole alebo čo ja viem kde. |
Tak napriklad,aspon myslim...tak XR bude naoko lahsia,sportovejsia,ostrejsia,nebudu asi stupacky zadne na nej a tak...to musis zbadat na prvy pohlad. |
dusifuk;ta ked uvidi motor na stole,asi tazko moze vidiet zadne stupacky ked budu v supliku pod stolom. |
Navonok to tazko poznat, su takmer identicke, no ako napisal marektm, xl-ka mala vzdy dvojity karbec, xr-ka od r. 1990/91 len 1. Ale ako vravim, navonok je to straaaasne tazke rozpoznat |
no neviem ale ta plastova nadrz udre urcite skor do oci ako plechova tak neviem ci je to az take tazke rozoznat |
malylako:motorku asi tazko bude vyberat podla motorov na stole...islo o vyditelne rozdiely,a nie o to,ze ked budu vedla seba stat dve Hondy,asi to nebudes rozonavat cumiac pod nadrz na karburatory...nie? |
to dusifuk:"ked budes vidiet tie motory niekde na stole" |
chalani islo mi len o to že bol som sa pozriet na jednu xr-ku ale isla strasne slabo lenivo mala este dva karbece tak som si myslel že či tam nemohol dat motor z xl-ky to je vsetko. |
Na porovnanie rozdielov medzi XR a XL je potrebne, oba motocykle mat alebo aspon dobre poznat ale je to velmi jednoduche.Oba som jazdil niekolko rokov.XL-cestovne enduro s nizko polozenym taziskom a hlavne s tvrdym podvozkom takze ked si nanu sadnes mas nohy celou plochou na zemi.Vzdy plechova nadrz!!! Moje hodnotenie na jazdenie ENDURO-prosim opatrne, vhodna pre zaciatocnika, starsieho skuseneho pana alebo polovnika.Mala spotreba a spolahlivy chod motora. Da sa startovat aj v papuciach. Po malej uprave -rozeta ,vyfuk,zapalovanie a pod. celkom sa to da pouzit na turistiku.Ako sa unas v Tuzine a okoli hovori , PATRI DO KATEGORIE MUTANTOV |
ta neviem co si bol pozret ale prid ku mne ja ti ukazem bratovu lebo on neni doma a potom povies ci to je to co hladas xl nema sancu co sa tyka sily tak ako napisal fnuko nechces a vystupis myslim ze aj na 3ke hore kopeckom |
diky za rady, mne islo hlavne o ten motor, inak bola po výbruse zabehnutá piest wiseco, ale ani obraz ani zvuk.600 je do hory moc,no a to štartovanie, sak by mi to nohu dolámalo, no hrúza. asi idem do wr-ky alebo te-čky , tie 400-vky sú na enduro stvorené. |
cislo motora u XR zacina (PD04...) a u XL (PE04...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomas600 (01.10.2006 19:23) |
a este nesuhlasim s tym ze XL ka ma vzdy starter a plechovu nadrz...Kamos mal XL s plastovou nadrzou a bez startera... |
to tomas600: aj XL-ky su PD04, nie PE. Viem to iste, jednu XL600RM mam doma. Upravené 2 krát. Naposledy upravil mitzo (02.10.2006 6:51) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 256873 | Včera: 226390