Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim ...najprv by som sa chcel spitat ake loziska respektyve presne rozmery lozisk na klukovku .. dalej by som chcel vediet ze ci mi moze trhat motorka vo vysich otackach kvoli tomu ze mam zlu bateriu ma uz malo amperov proste je zla vitahana a vo vysich otackach moto strasne trha proste vynechava .... dakujem |
no ložiska šak rozober motor a odmeraj resp. zober do obchodu a predavač ti odmeria. baterka (akumulátor ) má takú funkciu, že sa dá nabíjať |
jj ale nechcem to teraz rozoberat chcem kupit loziska a tak to potom spravit ..alebo odniest dakomu ...ja vem ze sa da dobijat ale tato uz tazko lebo je zla proste tuto velmo nenabijem ...preto pred tym ako kupim novu sa chcem spitat ci to moze robit preto .... |
no ja keď som mal na TZR slabu baterku tak mi štartér točil ale nechitila a po nabití na šupu takže teoreticky by kúpa novej mohla pomôcť |
Loziska klukoveho hriadela podla manualu: |
To s tym vynechavanim moze byt sposobene nizkou hladinou paliva v plavakovej komore. Vynechava, lebo proste sa ochudobnuje zmes, pripadne tam cas od casu zmes chyba (cez hlavnu trysku prejde vzduch pre nedostatok paliva v komore). Potom by som este typoval na sviecku. Z baterieou by to nemalo mat nic, aj ked je slabsia, pretoze za prevadzky motora je siet zasobovana energiou z alternatora a aj samotna bateria je dobijana - nie je z nej cerpane (ak funguje regulator spravne). |
fi ha dakujem ti si CHLAPIK .. konecne nieco konkretne ... hmm ale aka bude priblizne cena toho loziska ? a to je myslene tak ze to 2.loziska na strany klukovky a to 1.lozisko na ojnicu ak som spravne pochopil jo ? |
No a este jedna vec - moze byt nedoastatocny kontakt medzi hrotom vo fajke a kontaktnou castou sviecky. Sa mi to raz stalo... Ale to sa skor prejavuje "nesystemovym" vynechavanim, t.j. bez suvislosti s nejakym rezimom prevadzky... |
Nie, je to myslene tak, ze kluka je ulozena na troch loziskach. Dve loziska na strane primarneho prevodu (6204) a jedno na strane alternatora (6304). Jedno lozisko moze stat okolo 120,-, zalezi ci kupis nasej vyroby (toho by som sa vobec nebal), alebo INA, ci SKF. Lozisko na jnicu Ti neviem povedat ake, lebo typ sa v manuali nepise. To Ti vsak bude vediet vymenit len dielna, sam nemas sancu. Treba siiiilno lisovat. |
aha ...no kabel aj sviecku som vymenil este skusim fajku ale uz som stym trhanim dost zufaly ... ale moze to byt v tom zlom akumulatore ? a loziska chcem menit preto lebo ked otvorim ten dekel na zapalovani a hned ten predny kruhovy magnet ked malicko pootocim tak ma volu a aj ked ho dviham hore dole tak tiez a pocut to dnuka v motore pri kluke myslim ...takze tomu davam za vynu loziska .. mozno sa mylim . co povies ? .... |
No ked to takto citis a magnet nie je volny, tak to zrejme tak bude. Kluka je dost tazka vec (kludne cca 5-7 kg), tak nie ze dvoma prstikmi brnknes do magnetu, citis volu a je to kluka, to nie. Polit motor za kazdu cenu - radsej nie. Ale ked uz, tak kup aj nove gufera na kluku. Su o rozmeroch 20x30x7, 2ks. Gufero na vystupny hriadel prevodovky je rozmeru 25x35x7. Inak kluka by mala byt aj pocut za prevadzky - mne to nerobi, tak Ti neviem povedat aky zvuk to je, ale to by si mohol odhadnut sam... |
Pocuj sypos ,podla priznakov je mozne ze satvoj problem vyriesi vymenou lozisk6304 a6204.Pretoze sa pri vysokych obratkach rozkmita klukova hriadel a narusi sa predzapal z dovodu poskodenych lozisk. .Ked to budes mat rozobrate tak si daj niekomu skontrolovat klukovu hriadel.Musi mat hladucky chod po celej jej drahe.Ak niekde opakovane zadrhava,moze uz byt poskodene ihlickove lozisko.Ojnica moze mat malu bocnu volu ale nesmie mat ziadnu radialnu volu na lozisku ojnice. |
Geofrey : tu kluku pocujem aj pocas behu motora mas pravdu .... sem tam mi taku da taku pecku ako keby som je.bol kladivom na hlavu valca.. Fnuko2 presne nad tymto som rozmyslal .. takze ja vymenim tie loziska aj gufera a skontrolujem kluku ...a dakujem vam velmo pekne hosi za rady .... |
Za malo. To vynechavanie by som osobne vadnej klukovke nepripisoval. |
no nie je to iste ale podla mna natom co Fnuko2 povedal nieco bude si myslim ja osobne .. lebo aj ked nastavym zapalovanie pri vysych otackach sa to stale rozsteluje ..ja si myslim ze kvoli loziskam alebo kluke ako vravy fnuko2 ze sa narusi predzapal ..neni to iste ale najprv vymenim loziska a ked to trhanie neprestane tak potom uz neviem .skusim to dat elektrikarovy ... lebo uz som menil aj regler aj kabel na sviecku aj sviecku aj indukcnu cievku a trha to stale .... |
no ale kedy a akym sposobom to vynechava - len vo vysokych otackach alebo v nizkych, strednych, nahodne, alebo vo vazbe s niecim... ten predzapal sa rozhasi, jasne, ale vynechat by to nemalo |
no vynechava to tak nad 3000 ot\min na nizkych ani nie tak to ide pekne .... inak moto chyta na jedno kopnutie ale momentalne nie lebo akumulator je na sracky idem kupit novy .. ale ked pridu vysie otacky nad 3000 uz to vynechava proste sklbe a tazko sa to vyskrabe do vysich otacok a k tomu este ten zvuk tej kluky normalne mato boli |
pocuj, to nemusi byt kluka, ked to takto razantne vynechava, tak mozes mat tazkosti so zmesou, mozno mas dokaslane gufero pri alternatore alebo primanom prevode a prisava vzduch a ochudobnuje zmes alebo take nieco, toto skontroluj, nepustaj sa hned do kluky, tam bude ina zrada, taketo masivne vynechavanie kluka nesposobi, ak vobec nejake, hladaj inde - 1. zmes - vymen najprv obidve gufera na kluke, pretesni prirubu karburatora, vsetko zatesni a vyskusaj, okontroluj hladinu paliva v komore, vymen mozno tesnenie pod hlavou; 2. zapalovanie - pozri sfarbenie sviecky, kazdy posraty kabel skontroluj... ked raz sahnes do motora, uz to nebude ono... tie zvuky co pocujes mozu byt znakom detonacneho spalovania - najma ak je to taky zvonivy zvuk, ako kladivom na nakovu |
TNG - plastova klietka loziska, tak lahko nezozenies, Upravené 1 krát. Naposledy upravil miso251SK (07.05.2007 23:42) |
oki diky hosi .... a este sa chcem spitat kolko Amperovy akumulator ma byt original v MZ 150 ...lebo ja tam mam taku slabu 4 A ... mozno aj preto to ide ako to ide.... a ani ta sa neda poriadne nabit lebo je zla .... mozno ked kupim 9 A novu tak to pojde riadne .. |
áno čím viacej bude mať Ah tým Ti moto lepšie pôjde...tak si tam daj z auta aj 55Ah a to Ti potom pojde jak letadlo!!! Len som srandoval...radšej si voltmetrom odmeraj kolko voltov dáva regler teda aby si zas tú novú neodfajčil za chvílku... malo by byť 14-14,5V maximum.... |
no dosteloval som zapalovanie a karburator vymenil som alternator 12 V 9 Ah a konecne to slape aj ked este nie na 100 % ale ide to ..este asi bude treba drgnut do zapalovania alebo karbesu ...Moto uz ide do otacok len niekedy ked naraz pridam plyn tak ho kus zdusi a potom vystreli ale ani to nie vzdy .ale je to podstatne lepsie ako predtym ... vtedy sa natom nedalo behat ... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 89467 | Včera: 225885