Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
nazdar chlapy, potrebujem poradiť s tatranom 125. nejde mi do otáčok. na voľnobehu fakči parádne, ale keď pridám plin tak ho dusí. ihlu na karburátore som nastavoval už na všeky drážky a stále nič. mám podozrenie že berie falošný vzduch (medzy blokmi alebo guferami na kľukovke) čo vy na to? |
Ja som to mal na mojej CZ 175 tiez,to iste..Problem bol v dobijani,pri vysokych otackach nedobijala.Vyriesil som to vymenou celeho zapalovania za pionierove.Mas kontrolu dobijania ?pozri ako ti ukazuje ak ju mas |
Najpr mu umozni aby sa nadychol a aj mohol vydychnut.Potom skontroluj kedy mu blysne v hlave. |
dobýjanie bý malo ísť, preto že kontrolka dobýjania pri pridati plinu zhasína, ale nie cekom preto že neroztočí dostatočne motor. iskra je krásna aj predstih je cirka ok, tak žeby s elektrykou, neviem, neviem. ešte to prekontrolujem. |
Predstih zapalovania:3,3-3,6 mm |
máš pravdu fnuko2, así tak nejak, ešte to prekontrolujem. a ešte čo povieš na ten druhý odstavec, šlo by to z tvojho hladiska? |
Celkom urcite to skus ale daj hlavne pozor na tlak ktory tam pustis.Mohlo by ti niekde vytlacit tesnenie.Nase stroje v rokoch 1978 az 1989 urcite sali a tiekli ale ak mali dobru elektriku vzdy fungovali. |
ja mám o odtrhu a predstihu trošku iné údaje a tiež je to s knihy o údržbe tatrana. tak sa zdá že každá kniha má svoju pravdu, netreba sa na ne až tak spoliehať. na druhej strane keby sme ích nemali, tak sme s vedomosťami na tom o niečo horsie ako teraz. tre ba si zních vybrať to čo sa nám páčí |
Su to smradosi ty co napisali tie knihy.Mali sa aspon dohodnut Skus sa este spojit s ludmi co sa zaoberaju veteranmi , myslim si ze maju velke skusenosti.Alebo sa orientuj na ceske stranky . |
volal som jednému manikovi do košíc čo renovuje motorky, ale iba jawi a čz-ty. zajtra vyskúšam vymeniť karbec potom skúsim premerať tesnosť blokou a tak ďalej. no vlastne sa s tým pohrať. tiež som ju tak amatérsky renovoval, ale na prvý veterán som spokojný. aj drúhým sa páčila |
takže už to mám, nie síce opravene, ale zystene čo tomu bolo. prasknute gufero na kľukovke, takže nasávalo falošný vzduch. robyl som to tak ako som už písal a napíšem to podobnejšie aj pre ostatných. cez starú sviečku ktorú som si upravil tak aby sa dalo cez nu fukať vzduch z kompresora som nafukal trochu pracovný priestor valca s kľukovou skrinou. piest ale musí byť v dolnej úvrsti, keby bol v hornej úvrati zmeram tesnosť kompresného priestoru (spoj medzy valcom a hlavou a piestné krúžky). takže piest je dole aby boli prechodové kanále otvorené s kľukovou skrynou. problém je vtom že treba upchať výfukový kanál ktorý je tiež otvorený a aj nasávaci ktorý síce otvorený nieje ale cez piest a pistné kúžky niečo fučí. utesnil som to plechom ktorý som vystriho do požadovaného tvaru a vyvrtal diery iba na šrobi. dal som ich na spoje medzy karburátor a valec a koleno a valec s tým že som tam staré tesnenie ponechal na utesnenie a fukal. dúfam že je každému jasné že sa jedná o dvojtakt, čawte |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20427 | Včera: 160224