Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych. prosim o radu ako treba pouzivat dekompresor .kedy ho treba stacit a potom pustit. Vobec nemozem nakopnut moto s mechanickym dekompresorom.ked to chcem nakopnut tak mi to ani nedpaluje amozno ze je to uz aj zachlastane? dik za rady. |
No podľa mňa tým "nakopnut moto" myslel asi motorku a nie žiadnu kosačku ani nič podobné |
moc sa do toho nevyznam ale ja mam dekompresor automaticky.. ale vpodstate mal by si ho pouzit ked startujes.. |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
.dd Upravené 1 krát. Naposledy upravil MOKUSHKO (01.05.2007 21:19) |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Taki ste jak dilina-- |
MOKUSHKO dik za radu. inac ten princip si tak opisal ako som si aj myslel.na tu moju predchadzajucu moto som to totiz nemal. inac robim to skoro presne tak ako opisujes , len stym rozdielom ze dekompres. packa neostane v polohe ked ju pustim ,vrati sa naspat. proste to iste robim zatlacim startovaciu paku pokial ide,stlacim packu dekompresora dole a pomaly nohou tlacim na startovaciu paku, ktoru necham trosku povolit.potom packu dekompes. pustim , start paku do vrchnej polohy a kopnem a nic. ani to neodpali, rozmyslam ze ci to uz nebude poriadne zachlastane benzinom. majitel predomnou to nakopol na sup. ako teraz dalej? |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
No skus zohnat manula a pozriet mechanizmus, ci sa daco nemohlo vydrat, ak chces vediet ci enni zachlastana tak po kopani vyber sviecku ci neni mokra velmi, kukni aj sviecku uz ked to budes mat vonku ci je OK znacka a ci dava peknu iskru nastav odtrh.... |
čavte, ja mám v manuáli napísané, že to je teplý štart a tiež aj majitel predomnou mi povedal, že to slúži nato, ked zdochne motor niekedy počas jazdy a je teplý, tak s tým dekompressorom sa to lahšie nakopne... je to pravda? no a ešte, že ja mám 250 4T, takže až taký velký motor to nieje aby sa ťažko nakopával, tak načo to tam je?? |
tibes: to co ty pises asi nie je dekompresor, ale nejaky "dzindzik" na ochudobnenie zmesi |
janoval: no aj to idem kuknúť, a ak by to bol dekompresor, tak lanko by malo ísť niekde pri nakopávačku a ak by to bol ten dindzík na ochudobnenie zmesi, tak lanko by malo ísť do karburátora nie? |
ano, ale ak je to dekompresor tak lanko moze ist aj niekam k motoru k hlave |
janoval: bol som to pozreť aj v manuále... lanko ide do karburátora, tak to bude ten "dindzík" ... diky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 227709 | Včera: 173145