Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čawte. Vie mi niekto poradiť ohladom jawa 350 640 model s karburátorom. Včera som konečne poskladal stroj a zdá sa mi že nejak nejde normálne. |
Keď ti páli jeden valec tak dostáva zmes aj druhý. Akurát máš problém so zapálením a teda s elektrikou - kontroloval si iskru na sviečke? Alebo ti chytá niekde falošný luft - teda zle pretesnený valec. |
mne jeden vyfuk dymil stale viac (choroba?) |
Ked si vyrezal väcsi otvor na tesneni mal by si dat do karbecu aj 100ku trisku ak tam taku nemas (ja som ju tam mal od vyroby) |
Dobre . Ďakujem vám. už som všetko vyriešil. dakujem, trebalo pohrať s tým šrobikom - zmes. |
totyo, ja mam podobny pocit dusenia v nizkych otackach na mojej nedavno kupenej J350, proste musim chvilu pockat, nez sa motor zacne hrabat do otacok, ako si tu zmes nastavil ? +ma zajima, na ktorom zareze zhora mas nastavenu ihlu karburatora. Diky. |
inak odspodu dost urobi velkost predzapalu.... rozdiel je, ked su 2mm, a ked boli 4 |
......DuffGNR...ked vyrezes clonu medzi karburatorom,tryska by mala byt 95 alebo 98.I ked ja som ju stale nezohnal,od vyroby tam je HT100... |
A otazka na Teba Trewor, aku upravu mas, ze Ti motor dava 30 k ? Diky |
Otázka na geofrey, neviem o jakom ihle hovoríš? myslýš hlavnú trysku? je tam 100-ka od výroby. Akože viete čo vám poviem už som sa dosť s jawou natrápil aj donho zainvestoval, neoplatý sa to nie je stroj na tuning a neoplatý sa dotoho moc investovať, nech to ide normálne a netreba sa s tým hrajkať. Geofrey, počuj , na tomto type karburátore buď si nastavýš aby ty to nenormálne tahalo v nižšších otáčkách alebo vo vyšších stred chytit je ťažké to sa musíš s tým hrať, ja mám ten výrez clona, a výbrus tých vsacých kanálov tak ja mám šrob zmesi otvorené na presne 2 otáčky. ten šrob vodomerný, zvislý je volnobeh. . |
Otázka na geofrey, neviem o jakom ihle hovoríš? myslýš hlavnú trysku? je tam 100-ka od výroby. Akože viete čo vám poviem už som sa dosť s jawou natrápil aj donho zainvestoval, neoplatý sa to nie je stroj na tuning a neoplatý sa dotoho moc investovať, nech to ide normálne a netreba sa s tým hrajkať. Geofrey, počuj , na tomto type karburátore buď si nastavýš aby ty to nenormálne tahalo v nižšších otáčkách alebo vo vyšších stred chytit je ťažké to sa musíš s tým hrať, ja mám ten výrez clona, a výbrus tých vsacých kanálov tak ja mám šrob zmesi otvorené na presne 2 otáčky. ten šrob vodomerný, zvislý je volnobeh. .Ale ajtak mi to rapluje, niekedy ide dobre niekedy nie, napr. ma sere že bez sitiču to nechce štartovať.. |
Myslel som ihlu šupátka. Keď šupátko vytiahneme, vidíme tam trčať ihlu, ktorá reguluje zmes v prechodových režimoch, na plný kotol je ihla mimo funkciu - je úplne vytiahnutá. No a ona sa dá nastaviť do viacerých polôh, keďže má v hornej čast tela zárezy. Som chcel vedieť, na ktorom záreze ju máš ty, ja mám na 2. zhora. |
Ja to mám tiež na 2. zhora. a s tým štartovaným nevie ja tiež dám sitič, 2x prekopnem bez elektriky, dám elektriku a šup už to ide.. ale bez sitiču, tiež by som mohol kopávať až do nemoty, proste je to sprostá jawa.. |
....www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm......alebo proste tkmoto.cz...pozri si tieto stranky az sa zaujimas o rozne upravy na Jawy,su tam kity 27k,30k,upravy na 2 karburatory,tabulky vykonu pred a po uprave....atd..ja som si to ale robil sam-konkretne som vkladal hlinikove podkovy medzi zavazia do klukovky,aby sa zmensil priestor ktorym sa pretlaca zmes paliva a vzduchu pri vratnom pohybe piesta..Ale ja som si zohnal ine podkovy ako v tkmoto,daval som ich tam sam .Inac nenormalna drbacka ,vystredit ich presne tak aby nesuchali o zavazia na klukovke.,,potom prevrtat blok ,rezat zavity do podkovy,atd...Dobre som si zanadaval |
geofrey..inac co sa tyka startovania,problem mozes mat v nastaveni predzapalu-napr aj mastne kaldivka,zle sviecky,pipky...musis skusat |
Je tam bezkontakt a karburator s preplavovanim. (632ka) Mam ale dojem, ze som uz zistil ako na nu, potvorku. Nesmie sa preplavit uplne, len tak napolovicu +-, potom kopne na 2. krat. |
totyo nie je to sprosta jawa len proste ked chces startovat tak musis tam ten sitic dat sak sam pises ze potom staci 2x kopnut a ide to. Inak kolko km ma motor najazdene - to ked si poskladal masinu znamena ze si robil generalku? Ak ma uz nabehane viac ako 3000km tak kludne daj ihlu na prvy zarez zhora. A ked mas clonku prerezanu (to tesnenie medzi karb. a motorom) tak tam daj 92-95 hlavnu trisku teda ak zozenies 100 je vela zerie to viac. Upravené 1 krát. Naposledy upravil roman (17.04.2007 12:18) |
No chalani. Problém nebol v karburátore ale vadný vzuchový filter, akože takáto kravina a toto narobilo, vyskúšám dať na prvý zárez od zhora čo to robý. a na mojej mašine sa zistilo že treba nové pieste kružky atď, lebo sú vydreté preto tá velká vybrácia. Z pravého výfuku mi viac dymylo, žiadný problém treba iný olej a vo väčšiej mierke. a ked chcete vyššiu rýchlosť vymente predné ozubené koleso náhonu na na najväčší počet zubov, 18 sa mi zdá že je. |
roman- www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm |
GEOFREY- Mal by si mat dvojkomorove vyfuky,bezkontakt,zmenseny priestor v Klukovke,znizene hlavy,Vyrezanu clonku a asi zmenenu trysku.Vtedy ale klesa krutak v nizkych otackach,a vo vyssich je viac stupa.Myslim ze tak nejako to je.Kompresny pomer som nestihol dat spravit kedze uz som 2 roky mimo SR,a uz to asi ani nebudem potrebovat. |
trewor : jj to poznam len si pisal ze si si to robil sam tak som myslel ze si si to vsetko vyrobil sam |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 312335 | Včera: 214275