Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
po vymene vyfuku mi klesli otacky z 1100 na 900 a sa mi zda akoby ju dusilo...a to som sa mechanikov vo vipri pytal ci netreba nastavit karburatori, alebo nieco...inak ide bezproblemov. |
To je bezna vec. Len taka drobnejsia citacia z jednoho portalu: |
heh a co si cakal???..vsetci si myslite ze ked date ladeny vyfuktak ako ta motorka skvele pobezi......ked testovali motocyklovi novinari ladene vyfuky tak pri vacsina klesol aj vykon a moto vobec nesla ako predtym.... |
je to tak, a väčšina si ešte aj naivne myslí že im stúpne výkon o 5 alebo 10 koní. Skús to dať niekedy na zraze na motorovú brzdu a nech ti urobia lambda sondu, laďáci väčšinou odcházali smutný ked videli ten prepad v určitých otáčkach a o 10 koní menej oproti originálu...jednoducho potrebuješ aj športový filter, aj karburátorový kit alebo čip, ked chces aby ti to "hralo" a aj tak je vraj problém, všetko to zladiť (priepustnosť filtra nemusí korešpondovať s priepustnosťou výfuku, aj ked je športový) |
manici od kawasaki vedia určite lepšie ako to má frčať....a určite vedeli prečo davajú taký a onaký výfuk, a taký a onaký filter |
Strapy: co si cakal , kremese ? |
Odporucanie: Dynojet, KN filter, Ladeny vyfak |
no jasne Pista, ukazem... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 159 | Včera: 111749