Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
neviete ako by som mohol znižiť volnobežné otáčky, je tam karburátor keihin a nemá žiadne skrutky na nastavovanie, má len bohatosť zmesi, šupátko je úplne dole, mám aj vôlu na lanku, skúsim ešte znížiť ihlu, alebo vymeniť volnobežnú trisku, čo by ste mi poradili? |
brzdi ale nie tak ako na 4taktoch.. |
ssimon667: ty hlava, truba to myslel tak, ze 2-taktom sa nebrzdi motorom, lebo ho mozes zadriet a to by si mal vediet ked mas simsona |
truba asi som sa zle vyjadril, ja musím dole kopcom brzdiť čisto len brzdami, ba dokonca ešte aj motor musím brzdiť, jednoducho idem dole kopcom a motor má príliš vysoké obrátky, dobrý dvojtakt ked dole kopcom uberie tak ho prakticky ani nepočuješ pokial znova nepridá, jasné že každý dvojtakt musí mať nastavený volnobeh aby ho malo čo mazať práve pri zjazdoch kedy je plyn úplne ubratý, jednoducho viem že mám vysoký volnobeh a neni som si istý ako ho mám znížiť, ked vymením trysku bojím sa že ochudobním zmes a vypáli mi dieru do piesta, pretože volnobežná tryska hrá velmi dôležitú úlohu až do momentu kým nemáš pridané viac než trištvrte plynu približne. čiže prakticky stále je v činnosti.tak čo mi poradíte? ešte som neskúšal znížiť ihlu. |
fedajkin ako si to myslel s tým zadretím, brzdenie motora sa rozumie že dole kopcom uberieš plyn a kompresiou motora( či už je to len velmi malá kompresia 50 -ky alebo brutálna 600-ky, ale vždy je)brzdíš motocykel, podla teba ked mám dvojtakt tak mám dole kopcom vyradiť aby som ho nezadrel to je pekná hovadina, mal si napísať že nemôžeš brzdiť motorom tak že mu úplne zastavíš volnobeh a teda vtedy by si ho zadrel. ale každý motor na svete aj ked má volnobeh neviem aký tak do určitého momentu, kým sú otáčky motora vyššie ako je momentálny prívod zmesi tak brzdí, to je logické. |
Brzdit motorom na 2T je pekna picovina. Ked mas zaradenu rychlost a dole kopcom brzdis kompresiou motora tak ho mozes velmi lahko zadret. Dvojtakty totiz pri brzdeni motorom nemazu. Je to sposobene tym ze uzavres supatko a tym padom ti do valca ide velmi malo zmesi. A vsetci urcite vieme ze na dvojtatke sa kam pridava olej? no ano spravne do BENZINU!!! A ked nie je benzin vo valci nie je tam ani mazacia zlozka!!! |
JO.HOWG. KED SA TI KUSNE ,TAK ZISTIS. TROSKU NEVADI,ALE VEEELMI STRIEDMO TREBA. INAC STACI TROSKU VYMACKNUT SPOJKU A TROSKU PRIDAT. |
to my chcete povedať že dole kopcom mám mať vyradené? ved kým nájdem neutrál to som už dávno dole to sa mi totálne nezdá, sytič mám vyťahovací, teraz rozmýšlam že možno to tak aj má byť tie vyššie otáčky, lebo ten karburátor je výmena za motocrossový mikuni, a je tam ten endurácky keihin, tak vyššie otáčky možno zabezpečujú práve toto mazanie lebo som nikdy v živote nevidel na hocijakých závodoch aby dole kopcom vyradzovali, maximálne treba občas trocha pridať cez spojku. musím sa spýtať skúsenejších závodníkov a hned vám napíšem čo som zistil, zatial to teda nechám tak. |
ozaj ešte napíšem môj spôsob jazdy dole kopcom: idem napr. na trojke, dole kopcom ju začne rozbiehať, tým sa zvyšujú otáčky motora, prerádím na štari zasa sa začnu zvyšovať dám päťku, takže často sa mi stáva že aj ked idem z kopca relatívne pomaly mám tam vždy aspon štvorku alebo päťku takže tie otáčky sú neni nijak vysoké a myslím si že to robím správne, ak nie napíšte mi váš spôsob, samozrejme že som nemyslel také brzdenie že tam nechám zakosenú napr. dvojku a motor mi ide vyskočiť, to s ním len pribrždam. |
NEMUSIS TO ROZPISOVAT,PROSTE MOTOROM SA NEBRZDI DLHSIE (KRATKO MOZES,ALE TO SA TI ZAS NEOPLATI-VED TO MOTOROM ANI PORIADNE NEMA UCINOK). KED MAS PRIDANE ASPON TROCHU,TAK BY TO MALO ZABEZPECIT MAZANIE-MALO. NEMYSLI SI,ZE NIZKE OTACKY ZABEZPECIA ABY SA PIEST NEZAKUSOL. NETREBA VYRADIT DOLE KOPCOM,NORMALNE NECHAJ CO TAM CHCES MAT,ALE RAZ ZA PAR SEKUND (PAR NIEJE 100 ) CEZ SPOJKU PRIDAJ A MAS TO VYBAVENE. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92610 | Včera: 177504