Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
cau chlapi. vie niekto poradit ako utesnit slziace rebierko na chladiči ?. Asi po pecke od kamienka, je tam aj farba trocha preč, mierne do hlinika a trocha pokrivene, kde to slzi. vraj je nejake lepidlo na to. Len to slzi, netecie. Dik za rady. |
choď do farieb lakov alebo baumaxu a kúp 2-zložkové epoxid.lepidlo na chladiče. taktiež to majú niektoré auto-moto predajne. alebo skús to dať zaletovať kde opravujú chladiče. |
lepidlo? Ved tam je celkom slusny tlak, to je dobre lepidlo... Ja odporucam zvarit. Ale nie vsade vedia zvarit hlinik. |
rozmyslam tam napajkovat cin s kyselinou chlorovodikovou. ved aj hlinikove draty sa cinuje nie ? je to len mikromale. Ale najprv skusim ten epoxid. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (05.07.2007 17:47) |
nerob blbosti s lepidlami...skus to bud zacinovat(neviem ako to dopadne) alebo to daj niekomu zvarit-v kosiciach sa urcite najde clovek co zvara hlinik... |
v košiciach zvara hlinik SOU Aurela Stodolu vedla brany na pravo je "ZVAŘACSKA SKOLA" patri to k tomu učilištiu zajdeš dnu a popitaš sa nesu drahy ale par typkov je naozaj šikovnych vedia zvarať hlinik maju tam kadečo ale musiš hodiť reč zo zvaračom či sa to bude dať |
Hlinník sa necínuje ale zvára . Hlavne to daj niekomu , kto opravuje chladiče . Na rebrovaní je materiál dosť tenký a preto treba aj mašinu ( TIG ), ktorou sa dá zvárať tenučký hliník . Ďalšia možnosť je použiť prípravok na utesnovanie chladiacich systémov . Býva buď v podobe prášku , alebo tekutiny . Dá sa kúpiť aj na niektorých benzínkach alebo obchode s auto-moto príslušenstvom . Stojí okolo 200 - 300sk . Ak si dáš napr. do googlu " prípravok na utesnenie chladiacej sústavy " , tak ti tam niektoré prípravky vyhľadá . Upravené 1 krát. Naposledy upravil mariom (05.07.2007 18:31) |
sprav to ako typci v Mythbusters ...rozbi do chladica jedno vajicko a mas po probleme |
HUPPPSSS>.......do riti som to chcel este rychlo upravit a dalo to 3x sakra ked sa bude niekomu chciet nech to vymaze Upravené 1 krát. Naposledy upravil aprilia50 (05.07.2007 19:41) |
INAK MAM POCIT ZE BEDNA NIEJE Z KE..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil aprilia50 (05.07.2007 19:43) |
Ja som uz tym lepidlom lepil 2 chladice hmmmm..a obe drziayaujimave..... |
dá sa použiť aj tzv. tekutý kov používam ten od značky Loctite, som spokojný ja by som to zalepil tým. |
jj. tie prasok co vyzera jak pilyny by som radsej nepouzival. zaplata sice dierku, ale okrem nej ti bude plavat v celom systeme pekny bordel. podla mna to urcite sposobi casom mechanicke opotrebenie cerpadla. neviem ci ten maglajz neni len docasne riesenie... |
kludne tam daj ten prášok ked to má každá druhá krosa alebo enduro a v pohode, určite to ani tebe nič neurobí, neviem o tom že by to niekomu niekedy nejako niečo mechanicky poškodilo. |
u nas chalani lepia chladice s tym epoxidom a drzia. Teda aj cin trimer hovoris ze funguje. Skusim epoxid, ak nie tak cin a ak nie tak zvarit a ak nie nejako na poistku zakonnu, ved sam ten suter nevzlietol z cesty/jedna sa o SV/. Ten prasok donutra nebudem davat urcite, je to sajrajt vhodny do starsich strojov, ktore dozivaju, nie do K6. |
myslíš že stroje typu crf,kxf, sxf, a pod. ktoré točia do 13500 ot/min. sú stroje ktoré dožívajú, len pre zaujímavosť napr. endurá typu HM crf, sxsf( cca 14000 Euro)sú drahšie ako hociktorý superbike. a vpohode s tým sairaitom jazdia. |
marekon: nechcel som urazit tvoje stroje. Poviem to teda inak: nedam to tam. |
cinovat hlinik?? to sa aj da? sak tie dva kovy sa neznasaju... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Qwerty (06.07.2007 1:13) |
Hlinik ide cinovat velmo dobre. Ja by som to urcite za pajkoval. Pravda je ze sa tie dva kovy nelubia a na to aby ich to preslo potrebujes totok: |
Ja som mal podobný problém, tiez mi slzil chladič, ale na viecerích miestach a nevedel som sa k tomu dopátrat. Bolo ich tam asi 14 dierok ako špendlíkové hlavicky. Vyriesil som to tak, ze naviesto chladiacej kvapaliny som dal roztok, ktorý sa používa na lepenie kotlov, ich rebier,vykurovacieho systému. |
Ja som mal podobný problém, tiez mi slzil chladič, ale na viecerích miestach a nevedel som sa k tomu dopátrat. Bolo ich tam asi 14 dierok ako špendlíkové hlavicky. Vyriesil som to tak, ze naviesto chladiacej kvapaliny som dal roztok, ktorý sa používa na lepenie kotlov, ich rebier,vykurovacieho systému. |
tiez dobry napad. dat tam ten sairait nejaky, nechat usadit a utesnit, po par dnoch vypustit a doliat chladivo a destilku, ked sa to zastavi. Skusam to zatial vybavit na poistku, inak cena noveho cladica/sv1000s/ s naplnami okolo 20litrov. Ak to nepojde, dam tam ten sairait, ked sa to zastavi vypustim dam zmes a zvonku epoxid a vybavene. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (06.07.2007 22:53) |
a nech nam nebrania chodit po traktorovych zvazniciach a polnych cestach mimo chko. Lebo ich zmastime. Najebeme sa do ich pravomoci. Miesto ze aby oni zmastili oni nas, zmastime my ich. Sme dvaja 100 kilovi/posilovna nie brucha / chlapi a srandujeme len na vianoce a na sibacku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil bedna (06.07.2007 23:04) |
vyzera to ze dam fungla na poistku. Na svoje masiny si potrpim, treba im dat maximum. Odmenou je spolahlivost a easy ride. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 237806 | Včera: 168502