Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim vas mam dost velky problem s ktm lc4 620 , ci je studena alebo tepla chyta asi na 30x neviete co moze byt v tom karburatore, je komplet precisteny , prefukany, sviecka dava iskru dobru diik |
vitaj v klube kt-marusiek neuveris mi, ale moja maruska sa vzpiera a protestuje ze ma slabu baterku. V zime ked dlhsie postoji ju startujem s dekompresorom. Ked je baterka dobita, sturtuje na prvy sup. Alebo mozes mat zle nastaveny motor .... |
no to ano to je ten lepsi pripad, ale ja nemam el.starter predchodzi majitel ho dal dole ze zabere 20kg aj s baterkou.Je to nieco s tym karbecom, ale co to mi je zahadne |
NAKLON MOTORKU NA STRANU ABY SA PREPLAVIL KARB. NA 90 % TO POMAHA |
teraz mi motorka uz nechyta vobec len silno striela do vyfuku, nikto tu nemal taky problem ktory potom vyriesil ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil lc4620 (31.03.2007 13:30) |
no ja by som na tvojom mieste zacal od karburatora,zhod ho,precisti,poskladaj,popozeraj ci je vsetko aj tie gumy co ho drzia su spravne nasadene,nastav vysku ihli na stred,bohatost zmesy 1,5-2 otacky povolit.ked hovoris ze iskru hadze dobru tak tam asi chyba nebude.dalej skus pozriet aku maju volu ventily,ked striela je mozne su moc dotiahnute a kompresia uteka cez pootvoreny ventil,dalej by som skontroloval predzapal a sviecke by som trosku priklepol elektrody,ma potom silnejsiu iskru(samozrejme ze nie moc).no a ked ani toto nepomoze tak treba pouzuvazovat o tom ci nahodou nepreskocil rozvod o zub,v akom stave mas rozvodovu retaz?kolko zubov na sponovaku jej este zostava?btw ked sa ju pokusis roztlacit s dekompresorom na 3 chyti?bacha nato pokial je preskoceny rozvod aby sa nestretol piest s ventilom. |
no a ako zistim tu volu ventilov? a ako ich mam nastavit |
no das si piest do hornej uvrate medzi 2 a 3 dobu(nie ked je strih ventilov,to je 4 a 1),na zapalovani mas risku,zhodis horne dekliky na hlave a nastavis volu cca na 0,15 aj vyfukove aj sacie,robis to pri studenom motore.Inak ked si to nikdy nerobil daj to radsej niekomu spravit.Ale to ze nastavis ventile nemusi vyriesit tvoj problem s startovanim.Nemas nahodou len velmi male volnobezne otacky nastavene na karburatore?skus pridat 2 - 3 otacky na volnobeznom srube,mne to tiez tazko startovalo kvoli tomu a teraz ked som vsetko zosteloval,tak chyti ked je tepla aj rukou |
mal som Suzuki DR 600, na kopanie do páky mi nechytila, len strielala do výfuku. Roztlacit sa nedala, iba ak som ju tahal za autom, tak 10 min. - 50 km/hod. a viac, potom chytila, ale musel som ju drzat v otáckach, ale aj tak velmi strielala. Vyriesil som to tak, ze som dal druhé CDI z inej Suzuki a problém bol vyriesený. Treba ale pozriet aj tie ventily.Ale hlavne tomu, kto sa tomu rozumie, lebo ak sa to tam vsetko stretne, tak to bude LC-0. |
NO mne striela len ked ju kopem pozor! To moze byt aj tym ze sa zmes nahromadi a potom naraz zapali. A ked sa mi nahodou podari nakopnut tak potom vobec nestriela teda zatial som nic take nepostrehol . Ale ja mam problem v karbiku , pretoze sa tam skusal davat z novej lc4 a motorka chytala na supu! Mam este jeden z kawi klr 600, len ten je "podtlakovy" a neviem co by to bolo dobre riesenie, Ale skusal som ho len z neho vytekal benzin a moto ani necipla |
Nemam ho vyrieseny ja za karbec 8000 sk nedam tak sa pytam co moze byt s tym karbecom starim |
Piest je dobry, to viem urcite a sviecka je tiez nova.... |
no ked vravis ze s druhym karbecom ti chyta pekne(predpokladam ze je to rovnaky typ ako mas ten stary delloro) tak by som v tom tvojom pomenil trisky podla toho co s nim fachi a taktiez supatko a ihlu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226696 | Včera: 168953