Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám KTM 250 EXC, r.v. 94. Bol na nej menený piest, krúžkz a nová vložka do valca a od vtedz bolo na nej vzjaydené asi 6 nádrží. Je možné, že tá vložka, alebo výbrus nebol dobre spravený, lebo už druhý krát mi zadrelo motor a ja neviem absolutne prečo. |
a aku znacku?mozno je chyba v oleji...pomer 1:50 je dost malo...ja by som dal 1:40...nehovoriac o zabehu kde musis dat oleja viac...a ak si nedal valec vyhonovat je mozne ze sa ti nema kde drzat olej a preto ti ju zadre... |
ktm exc 250,rv 94 ma vlozku?v ktm vtedy este nikasil nepoznali??? |
ked moja ex Aprilia RX 125 R.V. 92 mala nicasil KTMa duplovane ale za tolke roky po tolkych majiteloch sa niekomu nechcel davať novi nicasil a šturil tam vložku |
Kto je vyrobcom piestu vlozky a kto to tam montoval a aky olej to tam lejes???? |
1:50 sa mi zda malo a este polisintetiky ja davam plnu syntetiku a miešam v pomere 1:40 |
alebo je piest odlievaný nepodarok, alebo máš chudobnú zmes |
Aký máš kompresný pomer ? , nie je tam náíhodou pichnutý piest z ČZ 513? |
To vložkovaie robili v Lovčici, je tam piest originál Wiseco. No ja myslím, že olej je v poriadku, lebo aj moji známi, čo majú takéto ročníky lejú 1:50 Valvoline polosyntetiku. Avšak tie guferá budú možno opotrebované. Ale aj tak mám namiesto prevodového oleja motorový, práve kôli takýmto prípadom, keď prepúšťa gufero, aby nezadrelo motor. |
karol1:revuce pise ze mu to robili v LOVČICI.mal by si sam najlepsie vediet ci je tam ,,piest pichnuty s ČZ 513". |
keby som sa mal s kym stavit,uz by som vyhral,lebo po precitani prveho prispevku som si povedal--stavim na ze to bolo robene v lovcici. |
revuce - spomínal som gufero pod zapaľovaním ! Ak je opotrebené , pricucáva falošný vzduch a teda ochudobňuje zmes.Väčšinou sa to dá zistiť po demontáži zapaľovania - gufero je "oslizené" |
Daj vedieť, kde sa piest zadrel a pri akom jazdnom režime. Možno to uľahčí nájsť príčinu. |
Kompresiu by som nevylučoval z dôvodu možného viacnásobného zrovnávania hlavy. Už som sa stretol , že po poskladaní (a konkrétne na KTM 250) bol kompresný 22,5:1 - to tam mohla ísť rovno nafta . Riešili sme to osadením piestu s plochým dnom miesto vypuklého. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12414 | Včera: 176940