Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim. mam pokazenu riadiaciu jednotku na privere, tym mi ju neotvara. Teda iba samovolne. Mozem ju nainstalovat tak aby bola stale otvorena? a tym budem mat stale dobry vykon????hmm?? diki. |
no mozes ju tak dat ale moto ti bohvie ako nepojde...ked ju nechas stale otvorenu tak spotreba min. raz taka a spodok takmer ziadny iba v otackach to potiahne.to uz mas lebsie jak mas servo s ktoreho idu lanka ze by si nejakym sposobom rozdvojil plynove lanko a aspon mechanicky nahon...nebude to bohvie co ale lepsie ako stale otvorena... |
privera nezvysuje vykon,akurat mierne rozsiruje pole pouzitelnych otacok. Takze prides aj o ten biedny spodok co osminka dokazala ponuknut Upravené 1 krát. Naposledy upravil RS955i (07.07.2007 13:12) |
Marcus22: mne tiez nefunguje privera a otvorenu ju mam vzdy.Ale poviem ti ta moto do 6.000 otacok ide ako simson-je to na ...... ------- neviete kolko priblizne stoji taka jednotka privery????? |
Přívěra má za úkol redukovat hlavní nevýhodu dvoutaktních motorů. A to sice malý výkon a točivý moment v nízkých otáčkách. Proto se už někdy v 80.letech zavedla výfuková přívěra, která mění časování výfuku. Nejčastěji(ne však u čtyřtaktů a některých dvoutaktů-pracuje na jiném principu) se používá válcové přívěry. Tělo je vlastně válec s vykrojením. Zjistilo se, že pro dvoutakt je nejideálnější v nízkých otáčkách nízký a oválný výfukový kanál, kdežto ve vysokých otáčkách má být hrana výfuku vysoko a s velkým průřezem.Válec se natáčí těsně na začátku výfukového kanálu a tím "posouvá" hranu výfuku. Takže při nízkých otáčkách je hrana co nejvíc dole, aby se využila práce plynu a při vysokých je plně otevřená aby plyny mohly vystupovat co nejdříve a do válce šla nová směs. Proto taky mají dvoutakty ve vysokých otáčkách velkou spotřebu. |
HOSI nepoznam takeho typka ale hovorilo sa o nom ze si dal niekde spravit ze mu privera otvarala ked potocil plynom cize hned 2x viac to zralo ale oproti tomu mohol iist 4t do pice a dal to spravit na 250 a dali mu tam ladaky vsetko a aj nove klapky |
Matko310: vela cistas rozpravky |
diki za rady.....zistil som ze ked som s nou nic neurobil ide dobre....lanko je sice vytiahnute, ale vybraciami sa asi sama otvara, lebo mam dobrý vykon aj v nizkych otackach a o vysokých ani nevravim., iba niekedy sa stane ze nieje tam kde ma byt a nejde do otacok alebo tie nizke otáčky su fakt ako simson. ale celkom to ide.... sranda ze??? |
davaj pozor,aby bola pri vysokych otackach uplne otvorena,lebo v opacnom pripade motor nebude mat dobry preplach a mozesa zadriet..ziadne spekulovanie nadstavit stred a podobne. |
viem že táto téma je uš viac ako rok stará ale nechcel som zakladať novú...Ja mám RX-u (Apriliu) a originál by na nej mala bzť elektrická no típek čo mi ju predal s nou mal nejaké problémy a preto tam dal pneumatickú..no zdá sa mi že to nefachčí tak ako by to malo..spodok šlape ako má ale vrch zdá sa mi že skoro žiadny rozdiel necítiť ..ako by ju poriadne neotváralo ako má.....Tiež som počul že sa to dá nejako naštelovať ...múžte mi s tým niekto prosím pomôcť...Veľká vďaka vopred... |
Ahojte. Ak je tu reč o prívere vysvetlite mi niekto, ako sa to rieši v prípade výmeny koncovky výfuku, keďže mi je známe, že športové /tunové/ koncovky príveru nemajú. Rieši sa tento problém na "brzde" ? Chcem meniť koncovku, no z dilémy zvanej prívera mám obavy, teda z jej vyradenia z činnosti. Upravené 1 krát. Naposledy upravil wildo (15.09.2008 20:39) |
WILDO-PRIVERA JE VO VALCI,NIE VO VYFUKU. (TEDA ASPON NA KROSKACH A ENDURACH O KTORYCH TU JE REC) |
No ja mám naháča a tam je v koncovke. Takže ja som to myslel na môj prípad, ak je už reč o príverách. Sorry. Ale ak sa niekto chytí a vysvetlí mi to, tak vďaka tej dobrej duši. |
cize je umiestnena v kolene alebo zvode? pokial ides menit len koncovku tak by problem nemal byt. |
a jak by to malo byt? necital som wildov prispevok ale tam urcite nieje. tam moze byt tak maximalne nejaka prepazka |
nie je to uz vlasne tak privera ako bola u motorov 2T, ty uz mas 4T a tam je uz "privera" trosku inak konstruovana www.motorcycle-usa.com/photos/YZFR6_Exhaust06A.jpg tuto je fotka, mal by to byt ta klapka pri koncovke vyfuku. trvalo mi to v google asi tak 4 sekundy, klucove slovo bolo exup exhaust.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil najSleps1 (17.09.2008 22:24) |
cavte vsimol som si ze je tato diskusia uz dost stara .. ja mam podobny problem ... privera je stale otvorena .. v nizkych otackach ako simson a vo vyssich je cititi silu ale ziadne vyzrazne zrychlenie ako na privere .. ako ju mam opravit ? |
co mas za motorku? skontroluj ci sa noz privery pohybuje plynulo, to je zaklad.. za dalsie ci mas pneumaticku, alebo elektronicku. |
no mam hondu mtx 80r2 a je tam pneumaticka privera ... noo kamarat tu mas taku istu motorku a tam bola privera citelna cize vo vysokych otackaj ju riadne trhlo a ten plynuly vikon a zvuk .. a moja nic .. od zaciatku dokonca stale to iste .. ziadny rozdiel iba plynuly zvuk a vykon aa neviem ako to zistit co je otvorena alebo .. |
cawte . potreboval by som poradit , otvoril som priveru manualne , lebo sa mi na plosaku odpiekla suciastka co riedi servo . tak ju mam teraz stale otvorenu , v nizkich je to sice slabsie ale od urciteho bodu to da peknu silu , a vlastne problem mma ten ze mi ide vela oleja do vyfuku tak sa chcem spytat ze cim to moze byt , ci ju nezadriem , lebo moj nazor je taky ze ho bud nestiha spalovat alebo ze je bohata zmes , neviem opravte ma ak sa mylim . vdaka |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109352 | Včera: 242613