Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
co myslite co je pre motorku horsie, amaterske jazdenie okruhov kde sa za sezonu najazdi cca 1500km, alebo "spotrtovo-turisticko-babosturcove" jazdenie za sezonu cca 7-8000km. |
dobrá otázka ale amatéri netrápia tak motor, maximálne ho dusia, ale možno ani to nie, takže ja dávam odpoveď B |
akoze k comu ti to je? :D podla mna je pre motorku horsie to sturcove lebo ked ta naje... auto tak to neni moc dobre pre motorku.... |
pre moto je to jedno dvolezity je servis ked je ok tak sa nic nestane z moto mozes jazdit ako a kolko chces |
nerd: zalezi co je to amaterske jazdenie na okruhu. Ale osobne si myslim ze to okruhove blaznenie da moto viac zabrat. Porovnat sa to da s offroadom - 4x20 minut na preteku a 5 hodin poobede po lese - urcite viac do tela dostane na pretekoch (hoci aj amaterskych). Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (09.07.2007 20:06) |
amaterske jazdenie je cca 3krat za mesiac ojazdit 3-4x20min. jasne ze jazdenie na plny plyn tak ako si na ceste "nemozes" dovolit |
no nemam s tym skusenosti, ale logicky ak uvazujeme v oboch pripadoch o pravidelnom servise a starostlivosti, tak vacsia zataz pre motor, brzdy, spojku... je na okruhu, ved tam ides v co naj otackach a aj brzdis dost divoko... mozno vyhoda okruhu moze byt v tom ze ma lepsi povrch ako su tie nase derave cesty... |
Ja si myslim ze asi na tom okruhu dostane zabrat viac ako na beznej ceste. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pity (09.07.2007 21:44) |
na beznej ceste za sezonu najazdis 5krat tolko ako na okruhu. kazdy co jazdi okruhy tak meni kazdu sezunu olej cize asi po 1500km. |
dobre, ved sa meni... pytal si sa na nas nazor, kedy je to pre motorku ako celok vacsia zataz... Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (10.07.2007 7:48) |
čo sa motora týka tak jemu sa páčia vyššie otáčky oproti nízkym |
tomas600 je jasne ze ked sa jazdi s motorom na nizke otacky a motor sa dusi tak mu to nerobi dobre,ale tak snad nejazdi nikto....Ale urcite viac ludi jazdi stylom ze motor vytaca vkuse do max otacok a to si myslim ze motoru vadi ovela viac ako jazda v beznych otackach... |
misko otazka bola mierena na MOTORKU. |
nerd: vela zavisi od jazdca |
mishko...trosku drsne,ne?dost cerstva foto.... |
myslim ze motor dostane zabrat zhruba rovnako, podvozok urcite menej, prevodovka viac a lakyrnici podla toho kto ma ake stastie, odvahu a skusenosti ale vsetko zavisi aj od jazdca, cize moze to byt uplne inak.. |
Supersport je stavany na extremne zatazenie. A jazdcov, co dokazu ustvat litrovy jogurt nie je az tak vela. Zalezi len na jazdcovi ako pristupuje k zakladnej udrzbe a servisu...A pri pade na okruhu otrhas vacsinou len plasty a v beznej premavke je toho podstatne viac. |
nerd, podla mna to v rozhodujucej miere zavisi od jazdca-majitela |
Mishko na hrad!!!!!! ale trosicku si to uz prestrelil... |
ked porovnam pocet km ktore si stanovil (1500/8000), zhodnotim zatazenie podla stylu jazdy na okruhu a na babe, tak podla mna na okruhu dostane motorka mensiu zataz |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 67890 | Včera: 214426