Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute.moja xl-ka mi prestala startovat.starterom ju neviem vobec nastartovat a na nakopnutie niekedy aj naskoci,ale nedrzi si otacky(pustim plyn=zdochne).ma nepravidelny chod ak pridavam niekedy striela do vzduchoveho filtra(nie priamo do filtra ale do toho co je pod sedadlom to nasavanie alebo co to je).skuste mi poradit som zufaly |
kamo daco si neriesil s vyfukom pred poruchou? moze byt ze ti vypadlo sedlo pod ventilom vtedy to ma podobne priznaky |
Keby mu vypadlo ventilove sedlo tak by to klepalo jak šlak, mne sa take stalo a chod motora sa viac menej nezmenil len to trepalo jak besne. |
lenze ja mam s tym taku skusenost ze vo zvuku ziadna zmena ale netahala ani p.... mozno aj klepala ale my sme z vyfuku sita vybrali tak na volnobehu bolo chuja pocut a ked si prital uz vobec nic no "prital" Upravené 1 krát. Naposledy upravil ancikrist1d (08.07.2007 22:42) |
presne rovnaké príznaky na podobnej moto sme riešili nedávno, príčina- vypadnuté sedlo výfuku. |
marekon:co to znamena oprava ani nehovorim?je to zle,ci nieje to az take zle? |
ak si na tom este nerozoberal motor radsej sa toho sam nechytaj musis snimut hlavu a tam to uvidis pod ventilom ti to beha alebo to prasklo doma to asi aj tak nezbuchas ak nemas naradie lebo to tam treba riadne nalisovat a este sa to asi aj zvara sa mi zda |
aha takze to nieje take jednoduche.a este ked to budem mat rozobrate tak chcem spravit GO(lebo zere olej a trocha hrkoce),co by to asi stalo?a neviete niekoho v komarnanskom okrese kto to take nieco robi? |
ze hrkoce to moze byt aj tym sedlom a ak mas za vyfukom udiaren tak ti tam desi len tecie olej. niekde v ziari nad hronom tusim to robia ale to ti presne poradit neviem pohladaj ne nete urcite aj inde najdes daco Upravené 1 krát. Naposledy upravil ancikrist1d (09.07.2007 20:26) |
tých 15 - 20 litríkov si kludne nachystaj, a ak ti to sedlo vypadlo, to znamená že je volné, tak z toho vyplíva že to máš vybité priamo v hlave a som si na beton istý že ak je to to sedlo tak to vybilo do strany, takže ani opätovné nalisovanie by neviedlo k oprave, pretože ventíl ti na 100% |
Chlapi,len sa chcem spýtať:Ak mu to strieľa do vzd. filtra,čo má z tým spoločné sedlo výfuku?Nemalo by to strieľať do výfuku?Ja som mal taký prípad:4-kolka KAWASAKI šla na sytič studená natočiť.Po zohriatí a stiahnutí sytiča išla na veľmi nízky voľnobeh,až zdochýnala.Trošku sme sa poviezli(vyzeralo,že ide schopne),zrazu streľba z výfuku a sania a zdochla.Potm nie a nie natočiť.Všetko možné sme skúšali a nakoniec bola vadná indučka.Vymenila sa a ide super.Tým chcem povedať,že pred rozoberaním motora by som najprv skúsil niečo poštelovať,pomeniť a tak až rozoberať. |
iron Ti nevravi zle ale ak ti to klepe a nedrzi volnobeh ja som si isty ze to je tym sedlom ale nehadam sa moze byt aj daco ine |
pozri sa: ešte sa povoz sedlo ti úplne vypadne, koleso pôjde šmykom a máš jasno,ale nie jasné že čo sa dá tak povymienaj, pošpekuluj a potom rozoberaj, čo ak je to sviečkou? |
marekon:sviecku som uz pozeral,menil som ju,v nej to nie je |
este som zvedavy na vase skusenosti a rady ohladne tej indukcky.nieco este napiste |
indučka aj CDI je pod nádržou,ale podľa mňa,keď ti strieľa do výfuku a iskra je divná,môže byť vadné CDI,alebo sa odtrhlo pero na magnete a pootočilo sa-je zlý predzápal.Inak ak ti dymí,rozobral by som ho tak či tak a urob aspoň čiastočnú generálku-krúžky,čap,reťaz-4000sk. |
Dymiť to môže aj tým,že zle páli.Indučku hľadaj pod nádržou,chod po kábli od sviečky,ten ťa dovedie k indučke.Zvonku zlú alebo dobrú indučku nespoznáš,iba ak na nich je niečo odlomené,alebo prasknuté. |
No toto je presne aj moj problem do bodky a este aj ta kompresia je uboha. |
aj u mna je ta kompresia nahovno.presne to ti robi xl co mne.akoze nestartuje................. |
chlapi ked vravite ze mate aj kompresiu zlu tak nerozmyslajte ani nad tym . vam vypadlo to sedlo spod ventila na 100 percent |
a ja na tvojom mieste bi som radsej nad novym piestom alebo vybrusom pri 600-vke neuvazoval si myslim ze to nema velky zmysel usetris nejake koruny a radsej si daj do poridku tu hlavu |
ano presne to a nemam ani starter tak mi to chytalo len na roztlacanie,potom uz vobec nie |
Mam moto u jedneho mechanika a ten mi povedal ze je urcite vadne CDI,ale neviem lebo tie priznaky su skor na to vypadnute sedlo.Od predavajuceho som dostal aj staru hlavu ked som ju pozeral z blizka boli tam hlboke ryhy,moze byt ze aj tam sa to uz stalo? Foto hlavy dodam neskor |
Chlapy.Mam ta motorka papiere?Ak nie,tak Vam je skoda do toho davat peniaze.Opravy na japoncoch idu do peknych vysok.Kamaratovy roztrhlo na XL 600 vackovicu a stala ho 11tisic....Ked nemas kompresiju,striela ti do vyfuku a klepe ti motor,nerzi volnobeh,nestartuje..Tak to je sedlo pod vyfukovim ventilom,alebo malo prevdepodobne preskocila ti retaz na rozvodoch.Stava sa to ked ma motorka odslapane svoje a retaz sa nemenila od veku dinosarvusov a sponovak s klzakmi su nadoraz-skratka uz nesponuju retaz...Zakonite treba rozobrat vrch motora-hlavu.Priprav sa na vydavky.Znovu lisovanemu puzdru do starej hlavy by som uz moc neveril.Zavisi na tebe kolko si ochotny investovat do masiny.Hodne stastia. |
Navlas rovnaky problem ako ja. Odtrhnute sedlo vyfukoveho ventila. Moto na kluku len náhodou, na starter najskor ano, potom nie. Na roztlacanie ano. Ked tam mas este hlavu, povol vsetky ventily (uplne vysrobuj tie stelovacie sroby von) aby boli stale zavrete. Ked pomaly tocis motorom a pocujes ako ti do vyfuku ujde tlak (normalne to pocut), mas na prd to sedlo. Oprava cca 1500,- nove tesnenie pod hlavu 450,- Pri tej prilezitosti menime aj gufera na hlave. |
vypadnuté sedlo ventilu na XL a XR je úplne bežná vec. A nepamätám si prípad , že by zároveň nebola aj prasknutá hlava od sedla k sviečkovému závitu.Z mojich skúseností ( nejaká stovka sediel na XL už porobená) je zrejme prasknutie hlavy príčinou uvolnenia sedla. V prípade , že pri oprave motora zistím prasklinu , automaticky sa hlava zvára a osádza nové sedlo. V prípade , že sa s takouto hlavou behá , obvykle odtrhne ventil vzprieči sa aj so sedlom , prerazí piest, dokatuje hlavu - aj ostatné ventily a sedlá a teda následná oprava je o hóóódne drahšia. |
a na obrázkoch vyššie pekne vidno ešte jednu vec , ktorá sa bežne zanedbáva - šírka dosadacej plochy ventilu na sedlo . Odhadom dobré 3 mm , čiže pradávno cez limit , ktorý býva cca 1,5mm . Nestačí len zabrusovať a zabrusovať , ale sedlám a ventilom treba dať aj správny tvar. |
no uz sa zacala robit moto(konecne) a v elektrike to nebolo.teraz sa rozoberie motor a uvidi sa ci je to tym sedlom.potom napisem co bola chyba |
este som zabudol,ze chalan mi pozeral najprv ventyli len cez tie nastavovacie ''diery'' a jeden ventyl mal volu 0.5cm(vyfukovy) a jedno vahadlo zevraj islo tazsie. |
no uz sa to rozobralo.tie sedla boli namieste ale problem bol tam.jeden ventyl netesnil,mal dost velku volu.a este predosli mjitel to opravoval:mal vypadnute sedla,nenalisoval ich ale jamkovacom pobuchal okolo sediel,tak sa trocha vyhol hlinik a tak to tam dal naspat.co vy nato. |
Nic v zlom, ale ja by som si taku hlavu nedal na svoju masinu "pobuchanu jamkovacom" Bud nech to je spravene poriadne, alebo vobec. Ked maju byt nalisovane, nech su. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123660 | Včera: 155017