Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

JAWA-elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuJAWA-elektrika - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Elektrika.

21.03.2007 20:53

JAWA-elektrika

radiko
 Kávičkár 

Ikona

Caute.
Komu sa chce mi tak na dialku vysvetlit v skratke ako funguje elektrika na JAWE? Myslim tu qazi riadiacu jednotku-su tam nejake tri skatulky,a jeden kondik. Na jednej skatulke je X Y Z +B. Co su to za skatulky a na co sluzia?
Ked sa niekomu chce moze napisat.
Dakujem.

Pytam sa jak debil, ale PRE HLUPAKA JE KAZDY HLUPY :-))) The Forest :-D

Zabudol som, je to JAWA 638 ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil radiko (21.03.2007 20:54)


22.03.2007 11:02

Re: JAWA-elektrika

dusifuk
 Bahniak 

Ikona

...na skatulke kde mas X Y Z +B je regler,ktory sluzi na dobijanie baterie pocas jazdy...
...na zaciatok ti to staci... :-D


22.03.2007 13:00

Re: JAWA-elektrika

radiko
 Kávičkár 

Ikona

;-)dikes , pomohlo mi to :-)))


22.03.2007 14:42

Re: JAWA-elektrika

250cross
 Bahniak 

Ikona

na skatulke kde mas napisane xyz je usmernovac, ktory ti usmerni striedavy trojfazovy prud z alternatora/petoze z baterky tecie jednosmerny prud, a z alternatora striedavy prud/. Usmernovac je samozrejme tvoreny usmernovacimi diodami, ktore su vhodne zapojene.ked uz mas napatie usmernene tak zmenou otacok motora sa ti zmeni aj hodnota napatia na vystupu, preto mas za usmernovacom regulator(regler), ktory sa snazi to napatie stabilizovat v nejakych rozumnych medziach.teda ked budes merat napatie na baterii pri nastartovanom motore tak tam nameras stabilnu hodnotu okolo 14,7 V. to by ti mohlo asi stacit na hrube pochopenie principu generovania prudu a dobijania baterie na JAWE.


22.03.2007 14:48

Re: JAWA-elektrika

radiko
 Kávičkár 

Ikona

250cross: dakujem, zase som o cosi mudrejsi. ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 255605 | Včera: 226390