Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás motorkári.Brácho si kúpil VTR,tak sme sa pustili do jej obhliadky.Prišli sme ku vzd. filtru(že v akom je stave) a pod ním pri sacích hrdlách boli malé kamienky.Reku-pôjde to cez karbec do válca narobí paseku.Tak sme sa pustili do čistenia karburátorov(dali dole,rozobrali,poprefukovali).Po vyčistení išla motorka lepšie ako predtým,ale iba asi 200 km,zrazu začala vynechávať pri cca.5000 ot/min,kedy ju akoby pridusí a ked´že na ňu tlačím(že čo sa deje ),zrazu vyrazí jak strela.Podotýkam,že sme pri čistení nemenili nastavenie klapiek.A keby sme aj zmenili klapky(napr.neopatrnosťou),môže to mať také následky?V čom môže byť podľa vás problém-nemáte podobnú skúsenosť.Bude problém v karbcoch?Alebo niekde inde?Už mu to robí asi 3 týždne a že mu to už spravilo aj pri 8000 ot/min.Fakt nás to |
treba ich zosynchonizovat urcita, ak ste ich separovali. |
mozno ma schudobnu zmes. pozri sviecky ci su neni biele |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58300 | Včera: 127571