Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
aky je vlastne medzi tym rozdiel???? cross,tam stale treba menit piest takze ostre enduro sa nebude tak kazit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (20.03.2007 14:59) |
no dobre to som vedel... ale nieje neaka motorka co ma vyzor croosy a vydrzi tak dlho ako enduro... (ma motor z endura?) ? |
...vsak kazde nove enduro ma vyzor crossy akurat take viditelne ma svetla... |
...na tvoju otazku,ze ktora motorka ma vyzor crossy a zivotnost endura ti mozem odpovedat len stroje z diagnozou CR500,KX500 a pod... |
vies on tym chcel povedat ze taku CR500 v terene asi nezoderies to skor ona zoderie teba Upravené 1 krát. Naposledy upravil temny (20.03.2007 16:07) |
MASAKER:...motorka co ma vyzor croosy a vydrzi tak dlho jak enduro?...(ma motor z endura) |
LEN zhruba? |
napr. enduro má presne rovnaký zdvih aj vrtanie ako crosa, ale nie je to pravidlo, z toho vyplýva že keby napr. takú 250 -ku krosu priškrtíš aby nešla do tých najvyšších otáčiek alebo by stačilo keby ju pri vození jednoducho nejako netočíš, a to si mylsím že pri 250 to nie je problém tak ručím zato že vydrží rovnako dlho ako to enduro, všetko je to o tom ako sa vozíš ako sa o nu staráš, ja sám som svedkom že napr. motor cr 125 jazdený hobíkom vydrží aj 3sezony, ja idem tiež do krosy 250 a pri mojom víkendovom vození kde využijem tak prvých 40 koní výkonu mi motor vydrží v pohode 3 až 5 sezon možno z jednou výmenou piestu a dva krát krúžky čo vôbec nie je tragédia, krosa sa mi páči na výjazdy viacej ako endurko, síce som na nej pomalší v blatových výjazdoch majú tie endurká navrch ale na kroske je najbrutálnejšia adrenalínová zábava, parádne to vyťahá ruky a to nekompromisné ustrelenie zadku na každej rýchlosti je niečo pre mladých chalanov, takisto sa s nou lepšie vybláznim na trati ako s endurkom, ja už som rozhodnutý, nakolko bratranec už cr 250 má, už som s nej nechcel zosadnúť. a také dristy že krosa nemá spodok sú totálne hovadiny idem si napr. na trojke len tak si prdkám a ked tej cr - ke razom pridáš,(bez spojkovania) hned ťa hodí na chrbát alebo zhrabe jak divá svina a už si na blatníku, alebo také dristy že s krosou sa po hore nedá že sa narobíš, totálne dristy, je to jednoducho lahučká hračka, dá sa okolo stromov, obracačky výjazdy pomedzi stromy proste všetko, dobre že som nedal na tieto diskusie. napr. exc 200 sa mi zdalo lepšie len v tom že má pomalšiu jednotku a má mäkšie tlmiče. |
Pane boze rozdiel ktory robi enduro a kros je hlavne v prechode do vysokych otacok(samozrejme ze aj vela inych veci ale najtazsie na co sa musi zvyknutje ten prechod). |
marekon - zabodoval si u mna!!! mas 100percentnu pravdu...konecne to niekto vysvetlil... |
Plne suhlasim s MAREKON.Akurat k tomu priebehu vykonu a spodku...U endure ide o to aby ta nevystrelilo na chrbat v nejakom vyjazde,ked sa potrebujes motat pomedzi stromi atd.Jasne ze ostry kross ma spodok,ako by to bolo...No na enduro jazdenie je pouzitelnejsi na enduro vyladeny motor.Ale koniec koncov je to sila zvyku.No a dalsia kapitola,o nic menej dôlezita je podvozok vyladeny na enduro. |
ci je taka crossa ze by som nemusel stale menit piest kruzka a take... al.nemala by take vysoke prevadzkove naklady.... nekdo tu pisal ze rocne do cross-ky da 50 000...toho sa bojim Upravené 4 krát. Naposledy upravil MASAKER (10.05.2007 18:39) |
masaker: divil by si sa, ale 4taktne 250 vydrzia este menej ako 2taktne. a co sa tyka endura, kamarat teraz v brezne zadrel ktm200exc, ktora mala 40 motohodin od nova. |
...pretože keď si kúpiš krosku tak to neznamená že máš na pol roka alebo rok pokoj.odvezieš sa 4-5 krát a zistíš že okrem benzínu si tá motorka pýta oleje ( do motora ,prevodovky ,filter,tlmiče) brzdové platničky,reťazovú sadu,ložiská,guferá,pneumatiky,ďalej je dobré keď má človek wapku,samozrejme dobrý vercajch,tiež slušnú výstroj a toto všetko stojí neskutočné prachy... |
musím súhlasiť s makoriderom ale hlavne ten olej do benzínu.A ten MASAKER stoji 4 až 5 kila tak |
Prevadzkove naklady na mojej YAMAHE YZ 250 motocross-jazdena s citom a slusne len v lesnom poraste,len v stupackach a clenitom terene na hornej Nitre.V najkrajsom prostredi medzi Tuzinou,Cicmanmi,P.Bystricou,T.Teplicami a Prievidzou: |
chalani a co sa prevodovky tyka nemaju cross a enduro odlisne ? Upravené 1 krát. Naposledy upravil mareck (10.05.2007 22:38) |
mareck podla mna bude chciet SS s vyzorom Cross to je brutal... |
aprilia50: asi, a bude ju skrtit na 25kw ako tu litrovu gsxr |
MASAKER-UZ TI TO NAPISALI,ALE NAPISEM TO ESTE RAZ A POLOPATISTICKY |
Moser honda cre 250, konečne som si kúpil motorku ktorej zatial nemôžem nič vytknúť, Upravené 2 krát. Naposledy upravil marekon (11.05.2007 0:20) |
Marekon ta moja YAMAHA bola dovezena z Italie a nejaky talian tam dal asi najvacsie trisky ake nasiel a karburator tam bol TM. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 181578 | Včera: 127008