Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chlapi, mam Jawu 350 kyvačku no a ked jej trocha prikurim viac, ze ju vytocim a tak, tak ako keby pravy valec sam od seba zacne mat vysoke otacky,viem ze pravy a lavy musia mat rovnake otacky ze , ale znie to ako keby pravy odpaloval kazdu pol sekundu a lavy kazdu sekundu... mozem vas poprosit o radu cim to asi je?....A este nieco, ked som ju kupil tak bola to normalna klasika a v pohode dala nieco cez 130, ale ked som urobil na nej "mensie" upravy vid fotka, cize mam v zadu koleso s rozmerom 130/90-16 ledva to da 120 niekedy aj o dost menej...mohlo by to byt tym ze to koleso je velky odpor pre nu, alebo tym ze vyfuky su upravene? alebo co by tak asi mohlo na to vplyvat???....vopred dakujem za rady Upravené 1 krát. Naposledy upravil JaroEs (18.03.2007 12:55) |
A to ako si prisol na to, ze je to pravy valec,sam od seba nezacne mat visie otacky v tom bude asi karbec,ale preco prave pravý A to koleso asi neni az taky problem ale robit "mensu upravu"na 2-takte vyfuku,tak asi to bude trochu vplyvat si myslim. |
To su veci, tak to sa musi stary pan Janecek v hrobe obracat! |
RS955i: Skorej tocit ako ventilator |
Neporadim sice ale aspon pochvalim mne sa chopre nepačia ale tvoja jawka je nahodou velmi pekne urobena Upravené 1 krát. Naposledy upravil DargoR (18.03.2007 8:31) |
pravy valec ma vyssie otacky ako lavy? to si mal napisat do sekcie motoftipy |
ako moze mat jeden valec vacsie otacky, ked sa piesty pohybuju na jednom klukovom hriadeli?!?!?!?!?!?!? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Chara (18.03.2007 9:54) |
sorry...uvedomil som si to az neskor ze som napisal hlupost......tazko to popisat ako sa to sprava...ale asi tak.....pravy valec..prd..prd..prd..prd.........a lavy prd...........prd.........prd.........prd Robi mi to od vtedy co som ju raz prenhane vytocil do vysokych otackach, vtedy mi aj tak zvlastne hucalo v jednom z valcov, myslel som ze ju zacalo zadierat...ale ked vychladla tak vsetko islo v poriadku az na tie odlisne "prdy" vo valcoch....aspon tak rozdielne to pocut...Ale hovorim tie odlisne zvuky su az vtedy ak sa zohreje. |
Ak Ti jeden prdne viac krát za minútu ako druhý, tak Ti asi vynecháva iskra v jednom valci. Skús nové sviečky. A porozmýšľaj o elektronickom zapaľovaní VAPE . Za cca 5.000 svoj motor asi nespoznáš. www.vape.cz |
co sme koko.i? jak sa ti moze tocit jeden valec rychlejsie ako druhy ked su na jednej kluke? proste jeden neodpaluje a pali iba jeden chyba moze sviecka moze zapalovanie karbos nevilucuj ale nemalo by to byt tam ked ze je jeden |
Páni aby som to uviedol na pravú mieru. V roku 1986 získala jawa patent na dvojvalcový motor kde valce boli umiestnené na dvoch kľukových hriadeľoch, tento typ motora má zrejme aj JaroEs. Motorky mali na riadidlách 3 budíky vľavo a v pravo otáčkomer samostatný pre každý valec a v strede bol tachometer zo združeným ukazovateľom..prevodovka z motorovej skrine bola tzv. synchronizačná na princípe diferenciálu a výsledná sila šla cez jeden hriadeľ na zadné koleso... |
marcello...uz som pisal ze som sa sekol, som si to neuvedomil co som napisal ze je to totalna kravina |
a k tomu kolesu....aj pred tym tam bola 16-ka aj teraz, len rozmer gumy som zmenil, predtym tam bola 3,50 a teraz je tam 130/90...a aj rozeta ostala povodna..zeby az tak ten vykon ovplivnovali na jawe vyfuky? |
divo... |
jaroEs na kazdom dvojtakte dost ovplyvnuje vykon aj vyfuk, ty si tam dal nejake dute trubky ktore zrejme nekladu taky odpor vyfukovym plynom s akym sa pocitalo, preto je preplachovanie valca ine ako by malo byt s cim moze suvisiet aj ubytok vykonu |
Chlapi, vedel som, ze si z neho niekto za to vyjadrovanie ecce urobi srandu, ale toto |
no tak dobre, nech sa bavia na moj ucet, mylit sa je ludske nie?...sekol som sa tak co zabijem sa preto?... |
Moze to byt tymi ramienkami... Opiluj ich jemnuckym smirglom a potom znovu nastav predstih... Jawka ma svoje zahady, ale inak je to vdacna masinka. Ak to nepomoze skus prehodit kondiky a inducky a tak to prehadzuj a skusaj az dokial to neprestane... Ked to robi len ked sa to zohreje, tak by som to tipol na elektriku, konkretne odchadzajucu inducku, ale ako vravim, moze to byt cokolvek, preto postupuj ako som vravel. Mne to zatial vzdy vyslo. Cize najprv karburator vycisti a vyfukaj a potom prehadzuj tie elektrosuciastky. Ak budes ecce nieco potrebovat, ze by to nahodou nepomohlo, tak sa ozvi... |
Jo a k tomu guferu, to by prestalo, ked sa motor ohreje, lebo bloky motora sa roztiahnu a aj gufero sa roztiahne a bude to tesnit... |
350-tky mali všeobecne problém s tým, že s klasickým zapaľovaním sa vo vyšších otáčkach začínali valce ako keby naháňať. Je to spôsobené tým, že vo vysokých otáčkach nedáva iskru presne o 180 stupňov ale nesymetricky. Motor potom viac vibruje a stráca dych. Vieš určite sám, že pri rýchlosti 120 km/h sa už ledva dajú čítať budíky od vibrácií. Vape tieto problémy rieši. Nebudeš mať síce oveľa viac koní ale zlepší sa to hlavne v hornom otáčkovom pásme a motor sa ukľudní. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 58386 | Včera: 113766