Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, |
Nič iné rozumné ma nenapadlo, ja len že ak by niekto poradil aj niečo iné. Nerád by som ho vymenil a keby to robilo zas. |
pokiaľ nerozoberieš nezistíš. a to gufero je najmenej nákladné tak začni odtiaľ |
pravý valec-horné ramienko,lavý valec spodné-niekedy stečie olej od vacky na kontakty,potom to nepali-vyčistit,moze byt aj opálený kontakt ramienka-prebrusit jemným pilníčkom...a nastavit... Upravené 1 krát. Naposledy upravil siso (15.03.2007 6:44) |
kawa80: Ako sa da zrusit volnobeh? Mozes mi to prosim popisat, este som o tom nepocul... |
Problém je už odstránený, bolo zlé gufero. Rozpojila sa na ňom strunka a už to netesnilo. |
hmmm... naco su potom na karbci sroby na volnobezny vzduch a palivo... ked sa to da jednoducho vyriesit jednym jedinym srobom... |
kawa80 a nechyba Ti volnobeh ? Na krizovatkach, po starte, ved to potom musis vsetko drzat rukou, alebo to mas nejako vyriesene ? |
Geofrey: Presne ako si napísal. Križovatky a všetko ostatné iba rukou. Je to o zvyku. |
U dvojtaktu bez olejového čerpadla ako je 350-ka by som voľnobeh vždy nechal, lebo pri každom ubratí plynu ide potom motor totálne nasucho. Voľnobehom sa aspoň trochu čerstvej zmesi s olejom do valcov dostáva. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 25582 | Včera: 151229