Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Niekto mi poradil z |
Neveriaci Tomáš. Indukčka je dimenzovaná tak, aby pri stojacom motore a zopnutých kontaktoch prerušovača niečo vydržala. Pri bežiacom motore je prúd, ktorý tečie vinutím prerušovaný (z 360° vačky je kontakt zopnutý len asi 50°) a cievka sa stačí ochladzovať. Ak nemáš batériové zapaľovanie, niet čo riešiť - pri magnete ti nič nehrozí. Akurát máš o niečo väčšiu energiu iskry. Aj tak neviem, prečo si nespravíš kondenzátorové zapalovanie - je to jednoduché a funguje 1A. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 159151 | Včera: 137957