Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute chlapi prosim vas vie mi niekto poradit ktora z tychto motoriek obstala lepsie v teste |
GSX-R je sampion skoro vsetkych testov od uvedenia na trhu, hlavne ud 2005-ho nemaju konkurenciu a vyhravaju co sa da. |
Ja som tiež za gsxr. |
podla nicku to vyzera ze kupis aj tak Hondu... |
Honda je Honda. Kde ste vsetci Hondaci? |
GSX-R!!! aj ked ja by som skor zobral 750-ku.. cital som test GSX-R 1000 a 750 a 750-ka vyhrala... |
derbiTV a kde si to cital. Nebolo tam aj porovnanie tych dvoch strojov? RR a GSX-R. |
Ak ju chces, sadni, porovnaj, popytaj sa, popestuj a riad sa citom.... |
miro; pekna fotka jak ides po zadnom. |
kirk: Dik, boli to zazitky na havrane.... |
Honda je honda ale nie vsak si vyber podla toho co ti viac sadne |
ja som cital test a vyhral to V-strom 650 |
Tazka volba aj pre hondofila |
Co som cital...zhrnutie zhruba....: Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tino (11.03.2007 19:42) |
ako clovek ktory na tomto type motoriek nic okrem dizajnu nevidi si dovolim tazko zamudrovat a povedat ze skutocny rozdiel medzi tymito motorkami spozna len ten ktory dokaze potencial oboch strojov vyuzit na 100% ...a kolko je medzi vami ROSSI-ov hmmm... |
Pri takomto type motorky, by si sa nemal rozhodovat vysledkami nejakeho testu, ale tvojimi osobnymi preferenciami. Obidve totizto ponukaju to najlepsie co vyrobca moze ponuknut. Ked si hondofil, tak ber hondu a ked suzofil tak zober suzu. Ja by som ti poradil novu 1098, ta je aj tak najlepsia, pozri na test z okruhu |
raptor: |
tino varadero a GS su motorky ktore vyuzivas na 100% vtedy ked ides v pohodicke kilo, kilo20 po klukatych okreskach, a varadero a GS su uuuuuuuuplne ale uuuuuuplne ine motorky aj ked su v jednom chlieviku cestne enduro |
Podla mna, ziadnu motorku by si nemal vyuzivat na 100%. To ti potom dlho nevydrzi, a vzdy je dobre mat nejaku rezervu v zasobe a mozes to potom vyuzit v nejakej krizovej situacii. A nemusim byt Rossi aby som si uzil jazdu na supersporte. Motorka je hracka (ak teda nezavodis profesionalne) |
raptor: |
cygno: |
vsetky testy vyhrava gsx-r. ale ja by som si ten liter nekupil. rozdiel medzi litrom a 750tkou je vraj citelny len na okruhu pricom ta 750 sa ovlada lahsie a je "praktickejsia" ak sa to da pri tejto kategorie takto definovat. teraz bola 750tka tusim za 360 litrov (z povodnych 405) takze cenovo oproti litru tiez super. |
A ja keby som mal v pivnici tlačiareň na euráče a o 15 cm menej, hned by som prikúpil 1098. Môže si hovoriť každý čo chce, to musi byť iné kafe. Honda je honda!?!?, samozrejmééé, ale taká dvojvalcová talianska zverina ... To musí byť zážitok na celý život ! |
theruck: |
jedine Y2K to je inaksi triskac |
sak to , hlavne ,ze sa na stroji dobre citim , chlapik sa dobre citi na 1000cke tak uvazuje o 1000cke , neuvazuje o 750 ,alebo 600 , chce 1000 a je jedno kolko % vyuzije . |
cau, nie vo vsetkych testoch je vysledok rovnaky! aj ja doporucujem GSXR750(oproti RR 99 pojde urcite lepsie). Upravené 1 krát. Naposledy upravil spyke1 (12.03.2007 8:38) |
Jednotnačne Gixxeru |
duggo ak chcem brusit stupacky tak si kupim inu motorku ako varadero aj ked samozrejme da sa to aj na varane |
Raptor, ak chces brusit stupacky, kup si čopra. Tam to ide ovela lahsie ako na supersporte. |
cygno to je pravda... myslim ze marauder bude na to ta najvhodnejsia motorka |
raptor ano ,dalo by sa z VFR jazdit aj po lahkom terene , v zime by som mohol zhodit zadne koleso nasadit brusny kamen a brusit noze , popritom by som mohol na nadrzi klepat rezne ,spetakmi by som ich klepal ,plexistitom odhadzovat sneh spred domu , vyfukom nafukovat baloniky na kolotococh.. a tesit sa ,ze motorku vyuzivam na viacej % . |
tino: ja som cital ze jeden z miliona vie vyuzit lepsie 1000cku ako 750tku ze vsetci my ostatni budeme na 750tke aj na okruhu rychlejsi ako na 1000cke (Superbike 12/2006) |
Ja osobne by som urcite bral K5 alebo K6. Pred par chvilami som docital test samotnej K7 a vysledok bol, ze nie je to taky rozdiel oproti K5/6 ako cakali. Ak by som bol "za vodou", Ducati 1098 by bola ista... 750 by som nebral uz len preto, ze to nie je ani to, ani to - teda ani Supersport a ani Superbike |
pucho: "chlapec mój ty ma len lúb", ale k veci - meriame vykon moto(fastbikes.sk), K7 sme este nemerali, lebo v SK zatial niesu.Kolegovia v rakusku uz maju K7 kolko len chces, ked merali prvu K7 - sadli sme do auta isli tam. Podla grafu výkonu a krutaku je to jasne, max. vykon cca + 8PS, krutak K6max. = K7 pri 6-7000ot.min. Dolezity je aj priebeh vykonu a krutaku, ako max. hodnoty. Na pocit je ovela silnejsia ako K6. Chlapik merie moto dost dlho a Pannoniu jazdi 2:03, takze asi netrepe. |
spyke1: "no ved aj ty si nas" tak uz si mi aspon objasnil, v com sa pohybujes. Na mojej uz ste vykon merali, konkretne na sutazi Kaskader roka 06, alebo ako sa to volalo, v Dolnom Hricove. Mali ste tam aj K5, upravenu, s vyfukovym systemom yoshi mala tusim 172 koni. Mne ste namerali 161. Urcite sam dobre vies, ze kazda moto ma iny vykon. Dneska som cital iny test K7, rovnaky vysledok. Je to vyspickovany bike, pre sirsiu verejnost ako predtym. Ale stale budem tvrdit, ze znatelny rozdiel oproti K5/6 tam nie je! Ale odvolavam sa na clanky. Tiez tam nie su nejaky puci, ale skuseni motoristicky novinari. Aj tak by som urcite chcel K5/6... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 156922 | Včera: 168390