Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim Vas motorkari. Mam ARNko 125-ku a chcem sa opytat, ze mam nabehane 8700km a od novoty neboli nidky zostelovane ventily. Preto sa pytam ci to mam spravit alebo ci uz davno som mal a ake to bude mat nasledky ked to dam spravit. Potom ze aky vzduchovy filter by som mal kupit pre minimalne zvysenie vykonu a myslim ze to zmeni trosku zvuk nie??????Len proste chcem spravit to ze ked dam ten vzduch. filter ale bez toho aby som daval dole air-box. |
Keeway:Mozem ti odporucit filtre od RMS-nezabudni pretryskovat karbec a popripade vymenit valceky za lahsie(cca 0,5-1gr.bude dost).Ja mam na kymcu agility 50 nabehane 7100 a bol tam akurat meneny olej(aj kymco pouziva motory Honda GY6,len ja mam 50tkovu a ty 125kovu verziu).Kym nepocujes,ze ti klepu ventily nemusis ich davat nastavit.Posli mi sukromnu spravu,ak chces vediet kde a ktory filter kupit,neviem ako tu maju radi linky konkurencnych stranok. |
Dobre a co to znamena pretryskovat karbec???? nezvysi sa spotreba? |
zvysenie vykonusa vecsinou rovna aj zvyseniu spotreby,ale ak das tu spravnu trysku a spravne porobis karbec,zvysenie bude zanedbatelne.Ak trysku nevymenis,nebudes mat sancu spravne nastavit karburator.Viem o com hovorim,robil som to na svojom skutri. |
A ja by som si to dal spravit ale v mojom servise? eeeeeeeeeeeeeech neviem neviem neverim im |
1. ventily už mali byť dááávno minimálne skontrolované. Na mojom ARN som ich kontroloval po 500km ako to uvádza serv.knižka a mali rozdielne hodnoty ako manuál. Po nastavení sa zlepšila pružnosť motora(ty s tým nechodíš do servisu na prehliadky? Veď to ti mali podľa manuálu minimálne 2x nastavovať! Ak to nemáš zaznačené v serv.knižke ako úkon, môže ti padnúť záruka). 2. S filtrom som tiež experimentoval ale vyexperimentoval som akurát zvýšenie spotreby o 1L a zníženie maximálky o 10km/h! ARN nemá problém maximálky vo filtry alebo karburátore(tryskách), ale v prevodovom pomere spojka-variátor. Variátor sa nezavre naplno a spojková časť remenice neotvorí, takže remeň nemôže bežať na najťažšom prevode do rýchla. Možnosti sú buď zohnať tenší remeň aby ti v spojk.časti remenice zbehol až dole a tým pádom na variátore hore alebo posústružiť vaŕiátor. Remeň som zháňal tenší ale na nete som nič nenašiel jedine ho zobrať do nejakého scoot tuning shopu(napr.k Shamanovi do Brna) a tam porovnávať dĺžku/šírku. |
do nejakeho experimentovania a upravy ARN by som nesiel ja osobne...radsej jazdi ako sa v tom sprtaj...maximalne nejake opticke vychytavky |
neda sa nastartovat len s pridanim plynu a po prejdeni niekolko km dusi motor a ide len 70km poradte prosim mam ju novu 1 roka.budem vdacni za kazdu dobru radu.mam moto keeway arn 125. Upravené 1 krát. Naposledy upravil laci1967 (08.08.2011 20:24) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60949 | Včera: 222146