Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravím vás všetkých.Potreboval by som poradiť.Na mojej KLR 650 so štartrom je na ľavej strane na ráme hned´ v úrovni karburátora čierny plastový deklík a pod ním je spínacia cievka štartra a ešte nejaký valček,ktorý má byť ovládaný nejakým lankom.Ale ja tam nemám žiadne lanko a ani neviem kde by malo ísť a ani načo to slúži.Porad´ťe.Dík. |
Ja som mal taketo nieco na Aprilke Tuareg a tiez som to nevedel |
No díky moc,dozvedel som sa toho od Vás veľa.Z toho čo ste tu zatiaľ popísali som hned´ múdrejší. |
cauky.no ja si myslim ze to lanko co ti tam chyba sluzi na spinanie spinaca co je na bocnom stojane aby si sa nerozbehol s nesklopenym stojanom a nevyskusal si v prvej lavej zakrute jazdu zadkom po zemi. |
pato,dík za myšlienku ,asi na to ideš dobre,lebo fakt ten motor po hodení kvaltu beží dalej a aj úchyty na to lanko a bovden smerujú nadol-preto som sa tomu aj divil.No ak sa bude dať možno to aj sfunkčním. |
nerád by som tresol blbosť , dávno som nemal túto mašinu v rukách , ale niečo sa mi marí o elektrickom ovládaní dekompresora pri štarte. skúsim mrknúť manuál. |
karol1:...takysto nechcem trepnut blbost,ale 600vky maju dekompresor na vyfukovej vacke.Ale 650ky to mali mozno inac.... |
je to presne na ten stojan - nepohnes sa so sklopenym stojanom. Bracho tu masinu ma - jedine co mi na nej vadi ze ma boli rit pri dlhsej jazde |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Tomas 600 ta jazdi na bruchu, aj spotreba pojde dole koli Ajrodynamike |
MOKUSHKO - jazdi ako jazdi ale jazdi. Viem ze je tazka a nemotrna a v trene z nej nic ale na ceste si celkom dobre tapka. No co mozno po Kawe pride nieco lepsie |
sorry s tým dekompresorom som sa sekol , je na výfukovej vačke. |
Mal som tú mašinu na ceste to riadne driapalo 160 no problémo v teréne veľké a ak si zastal tak si mal problém to udržať a veru prdel začala boleť skoro |
Chlapi dík za riešenie mojej dilemy ,,načo to je"(až na tých ,čo zo začiatku písali bludy a predstavovali si KLR-ku všelijako,napr. ako vesmírnu lod´ zo StarTreku,len nie ako motorku).Nevedel som,že sú aj takí.Myslel som,že Motoride je hlavne o motorkách.Nabudúce už budem vedieť ako písať príspevok.Ten stojan bol hned´ dobrá myšlienka a už to je O.K.Ja to mám aj tak vyradené,len som chcel vedieť,čo ak by to bolo napr. TURBO A ,,JOSE´´ máš pravdu ako to z tou KLR-ou je,ale testoval som spústa motoriek,čo majú kámoši podobného žánru a cítim sa na KLR akosi lepšie.Mne sedí i ked´ v tom teréne je to taký maco,ale poľné a lesné cesty mám z ňou zbrázdené a šlo to.Na ceste (mám ŠPZ) je fakt super,je to taký ťahúň. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Iron (12.02.2007 18:02) |
IRON : s tymito narazkami sa zmier sme na SLOVENSKU! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9453 | Včera: 202260