Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Suzuki DL 1000 V-Strom sa v europe predaval od 2002 do 2007, kvoli euro norme predaj prestal a predaval sa dalej v amerike |
Nepoznajú ťa a až tak vtipné to nebolo, aby sa smiali bez kontextu... |
normalna otazka v katalogu motoride je oznacenie DL 1000 v-strom |
Rozdiel je asi ako medzi "blbecek bikeexport" alebo bike-blbecek-expert" či "bikeexpert blbecek". |
Sedemapol roka . To je presne čas , po ktorom si sa odborne vnoril do témy . Sedemapol roka . |
je rozdiel medzi suzuki DL 1000 v-strom a suzuki 1000 v-strom?? |
Owidius - pokial som dobre rozumel reklamnym letakom, tak vychadzali z nemeckeho "strom" ako prud, vietor... |
hm, len taka otazka. jak vlastne prislo suzuki k nazvu 'strom' ?? z nemeckeho [štróm] ci slovna hracka zo slova storm, ci jak? dik |
raptor, o 650 som cital.. ale o 1000 som nenasiel ziadne info. kvoli euro3 asi museli urobit nejake zmeny.. |
rp76 na K7 si uz mozes priplatit ABS, ma tusim o 2-3 kone menej ako K6, ma 2 sviecky na valec a ma inak umiestneny kat ... pardon to je u 650 u litra neviem Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.02.2007 21:17) |
rmacko kua stihol si si to precitat, myslel som ze som to updatol skor |
TO : Raptor _ |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (09.02.2007 10:05) |
TO : Richie - |
Kwasak - nic v zlom. Mal som na mysli poriadne vypletane kolesa... |
Theruck - liatinove kolesa ma aj stary a novy Varan, nove GS-o v zakl. vybave... Majitelia original vypletanych kolies by ti povedali, ze ked chces poriadny teren, tak si kup poriadne vypletane koleso s poriadnym rafikom |
0884 musí byť z tejto ku koncu "fakt poučnej" diskusie nadšený, predpokladám |
...na tento konzumny svet ... |
ten kto nezdvihne ruku nech ukaze rit... idem do sprchy |
......,...nasraaaaaaat....... |
podla tvojej matematiky ziadneho ale pod so mnou na vecko a zober si radsej aj indulonu ... a tva prdel pozna co je stredovek |
presne, to si uplne presne vystihol A kedze prave nemas motorku, tak akeho mas ty pipika? |
vidikon mne si to povedal ty sam ked sme si pisali o VFR |
Raptor: Superblackbird ti este nepovedal, ze si hladam hayabusu? |
Mnooo,ja by som tiež asi radšej stavil na vyššiu kubatúru... |
vidikon "ale 650-tku naozaj nemusim, z toho som uz vyrastol (resp. mam medzi nohami vtaka)..." ... ked ti daju majitelia 650 deku za to ze si urazil ich muzstvo tak sa necuduj |
v strom je pekny a vyhrava v testoch ale co je to za enduro co ma liatinove disky? ved to sa musi krutit to koleso jak uzovka. z tohoto hladiska sa mi to zda moto iba na cestu a potom proti tomu nic nemam. tiez by som ale radsej bral asi tu 650 ked to vsade tak vychvaluju aj kvoli cene |
pohlad cloveka, co na tom nikdy nesedel (mna!) (hlavne sa prosim nikto neurazte!!!) |
kwasak ja viem mlcat ked chcem |
Len tak na okraj... |
ty mas myslim novsi model ktory ma 32bitovy procesor namiesto 16 bitoveho |
to ze velky strom trha a sklbe nie su kraviny juroCBR, je to vseobecne znamhy problem, to si nevymyslel raptor |
Ja len tolko ze mam tiez 1000-ku stroma a maleho by som nechcel. Je pravda ze velky strom je v terene silny niekedy nevies co tam mat zaradene ci 2 a ist mierne pod otackami alebo 1 ktora je silna a casto pretoci zadne koleso, takze musis sa hrat zo spojkou. Myslim si ze toto je hlavny rozdiel stromov. Take reci ze velky strom trha, sklbe a pod. su kraviny je proste silny a musis sa naucit ho ovladat a narabat s pravackou. Na cestovanie a asfalt je uplne najsamlepsi nabalis sadnes a ides kam len chces pokial mas plnu nadrz |
Ale je rozdiel, ked mam 100 konoveho stroma a pri beznom jazdeni (okolo 5 - 6 tis. ot.) vyuzivam cca 60 koni a pri tych istych otackach aj skoro maximum krutiaceho momentu (nejakych 90Nm), ako ked mam 65 konovu masinu a pri beznom jazdeni vyuzijem 40 koni... Staci poskocit otackami o 2 tis. a mame tu plnu porciu vykonu a aj krutaku a to su celom pekne cisla. |
duggo: |
chalan zamysli sa , skus to aspon teraz |
tak si to po sebe precitaj duggino este raz co za kravinu si napisal |
raptor -...myslim ze maloktory z nas pouziva tych 100 koni ..., ja som opacneho nazoru , podla mna kazdy kto otoci plynom , vyuziva plny vykon motora , nemusi tocit maximalne otacky ,len staci pridat a motor co ma 60 koni tlaci motorku 60timi konmi , 100 konovy ju tlaci 100konmi ,tak lajcky napisane ... pokud se nepletu |
Nooo aj Bobik ma fajnu , peknu motorecku. |
no a tak sme sa dopracovali k tomu, ze 100 ludi 100 chuti a ty 0884 si tam, kde si nechcel byt, lebo polovica su za male DL a polovica za velke DL. Pozri sa do kesene kolko tam mas a rozhodni sa aku moto chces... Mozno ti nakoniec vide, ze najlepsia je nejaka XTcka... |
Bobik - krutak, to je ten previt, ktoreho treba ked mas na motorke nalozeneho viac, nie vykon. |
rado48 ty nechapes nevis.... dokonca ani to ze bobik co prispel pred kwasak je jej manzel pred bohom aj pred ludmi tak prosim ta bud tichucko! |
Kwasak no ale taketo poziadavky ?? |
650 je slaba, mam viac znamych, co banuju jeho kupu. JanoviDL ale vyhovuje, lebo jazdi aj tazky teren. Ja mam litrove enduro a som baba. Nesla by som do 650 ccm, lebo ako sa vravi, objem nicim nenahradis. Aj tych sto koni na litri je niekedy malo Treba si rozmysliet, na co budes moto pouzivat a podla toho sa rozhodnut (zvazit jazdy v nejakom terene, spolujazdca, batozinu), lebo predpokladom tvojej kupy je asi turistika. Myslim si, ze litrovy strom je najpodarenejsie velke enduro, co sa tyka jazdnych vlastnosti, spotreby a spolahlivosti. |
Caute je hlavny rozdiel,kde chces jazdit a ci chces jazdit sam,alebo dvaja.650je dobra pre solistu,znamy z Prahy ju ma,ked ide solo tak pohoda,ale ak ide s priatelkou tych koni chyba.Ked budes jazdit ako Jano DL tak potom 650,ale s dvomi urcite 1000 tie kone budu urcite chybat a hlavne ,ked sa nabalis aj s kuframi.Objem a kone nicim nenahradis. Upravené 3 krát. Naposledy upravil Bobik (06.02.2007 11:52) |
no, referencie maju dobre ( zobral som sirku 140 - DAKAR), cenu tiez, takze prekvapkanie bude ak nebudu dobre |
No Tahitan, priznam sa, ze Mitasy som zatial nechcel. Planoval som vyskusat TKC, lebo ked som videl Awiu, co nich stvaral (a aj si ich pochvaloval), tak ma to nadchlo. |
richie, ake stuple obuvas? ja som uz objednal 09-iny ..prezujem hned ako sa mi podari zdemontovat koleso |
Ano ano, vibrovanie by mal odstranit Power Commander, cize nahratie inej palivovej mapy. |
richie raptor napise ze ma taky pocit z motora BMW ze je to pan motor a ze ma charakter Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (05.02.2007 15:34) |
Tazko sa mi bude objektivne hodnotit, ale skusim. |
ber 650-ku... malicka spotreba, pohodlie,obratna Upravené 1 krát. Naposledy upravil mlgon (06.02.2007 11:21) |
..a máš to tu, veď je to motor s SV a ten naozaj nemá konkurenta, na tak krpec objem je to šlapák. |
mimochodom jazdil som aj 650-ku aj liter a rozdiel nie je len v cene a vykone ale aj vahe ale hlavne v sprevodovani a to je prave ta vec preco mi daleko viac sedi 650-ka oproti litru.Je to mozno trochu paradox ale na malom strome treba radit ovela menej ako na litrovom. |
Cavte,len pre zaujimavost, od stvrtku mame na Suzuki novy cennik pre rok 2007 a DL 1000 je za 295.000Sk, DL 650 za 242.000Sk a verzia DL650 s ABS za 255.000Sk, samozrejme s DPH. |
mal som 650 a teraz mám liter, myslím, že môžem porovnávať... je to na dlhšie, obe majú plusy i mínusy. skús toto: |
pagy ja mam taky vodojem ze ak to chces sam pre seba tak 650 je lepsia |
ja by som urcite nesiel do 650, nakolko som jazdil SV1000 a a SV650 a poviem Vam vsetkym, ze to je teda sakra rozdiel. A preto mam taky vodojem, ze podobne to bude aj u DLiek. Majt skus sa previest a potom sa rozhoduj. |
Ak môžem poradiť tak choď do 650. A napíš si na JanaDL. On ti to povie najlepšie. A v Styxe je na ňu tuším aj akcia vo Vrabloch a Jano je super chlap, tak nevahaj. Liter neber. |
ja by som bral kludne aj liter ,nech to trocha slape |
ja mam prave moznost kupit 1000cku za dobru cenu. po TDM 850 je to myslim dobra volba - na turistiku sam aj vo dvoch. co poviete? mozno aj kvoli mojej vyske/vahe... |
v Motorrad 15.9.2006 pisu, ze rozdiel je v |
riskant motor je taky isty len je trochu inak naladeny aby tahal viac odspodu a ma menej konikov sa mi vidi Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (04.02.2007 10:34) |
Tiez by ma zaujimalo preco je v tomto pripade "silnejsia" moto horsia? |
napiste to kluci aj sem. tiez ma zaujima v com je ten liter "blby" alebo ako to nazvat.... |
0884 tak veru nedaj sa zlakat objemom v tomto priade... 650 je motorecka ako vino ale liter by som veru nechcel |
Vo vsetkych Alpenmaster testoch v Motorrad vyhrava tento motocykel v 650kovej verzii, |
Chcel by som tento motocykel, vedel by mi niekto o ňom niečo povedať. Jazdné vlastnosti, skúsenosti, spotreba, zápory a klady. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 297710 | Včera: 164959