Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zravim vsetkych. chcem sa opytat ako sa sprava skrtena 125ka... ma maly vykon to chapem ale nedosiahne 10 000 otacok ale len 5 tis. alebo ako je to??? existuje aj skrtena verzia aprilia tuareg wind? rocnik94? dakujem |
Mno neviem mozno ze sa mylim,ale normalne pri otvorenej verzii sa otvara vyfukova privera na 8500otackach,tak asi skrtena verzia sa nad 8500 otacok nedostane, ak sa mylim opravte ma |
prepacte mi za offtopic ale preco sa pre boha skrtia 125? |
raptor: lebo maju nadbytok vykonu Upravené 2 krát. Naposledy upravil miro146 (27.01.2007 19:59) |
ze by aj koli vodicakom na 11kw? a aby sa setril motor a trochu naozaj trochu znizila spotreba :D |
raptor: koli vodičaku aby na nej mohli aj mladši chalani legalne jazdiť |
Pegasby, neje to kvoli vodicaku ;) ale kvoli konstrukcnym poziadvakam Upravené 1 krát. Naposledy upravil maciak (28.01.2007 11:55) |
Ja som cital ze DT skrtili tou priverou a este vo vyfukovom kolene bol daky bazmeg co brzdil motor a tiez v tlmici bolo toho viac napchate |
nsr je napr skrtena tym ze za karburatorom ma zmenseny prietok, a vo vyfukovom kolene je prepazka na zuzenie |
maciak.no neviem kedy je vyrobena ja ked som ju kupoval tak mi typek povedal ze 94 ale to je jedno ale preco mi vlastne moja masinka nevitoci viac jak tych 6500 a potom uz ide trhavo. ihlicka je stelovana privera tiez,loziska a semeringi na klukofke su 3 rocne. moze to byt zlou kompresiou? alebo zeby bol zle nastaveny predstih zapalovania?skuste poradit Upravené 1 krát. Naposledy upravil felesiga (28.01.2007 17:12) |
maciak.mam aprilia tuareg wind 125.motor rotax na hlave vyrazene ma vyzarene rave,bez el.startera. je s kapotazou.klasika..ked chces vediet presne... je mozne ze je to skrteny model? |
felesiga: heh stava sa aj mne byvali majitel tvrdil ze ta aprilka je 95tka, ale bola to 91cka |
miro146...pravdu povediac ani neviem ci pred tym tocila tolko ale sem tam isla dobre ja mam jedneho turka doma toto si bracho doviezol z italie a dal mi ho porobit ale normalne neviem co s tym kurva Upravené 1 krát. Naposledy upravil felesiga (28.01.2007 19:03) |
no v prvom rade treba zistit ci ti niekedy tocila viacej, ak ano tak problem bude niekde inde a nie v skrteni, najcastejsie sa na tych motoroch kazila privera mozno sa ti neotvara a tym padom sa nedostanes do vyssich otaciek, popripade by som eeste zapalovanie skusil pozriest, pocnut svieckou ci nie je prerazena |
ak ti netoci nad tych 6500 tak ej to s velkou pravdepodobnostou privera asi sa neotvara ako vravi maciak |
privera mi beha hore dole ale neviem ci je dobre nastavena.zapalovko je nejake svedske ci jake a nic sa tam neda stelovat |
vravel si ze mas dva tuaregy, rozober obidva a porovnaj :D |
kompresny kuzel j zadna cast rezonancnej komory , laicky povedane "koleno", toto sa sklada z expanzneho kuzelu rovnej trubice a kopmresneho kuzelu, vznikaju vtom turbulencie a spetne talky ktore zabranuju cerstvej zmesi unikat von pri plneni valca... v tejto casti buva najcastejsie skrtenie |
maciak...aha a nahodou nevies ako a z coho je poskladana privera na tuaregu??? mam pocit ze tam daco pochybuje |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120606 | Včera: 140186