Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar Hoši. |
foto: www.bikepics.com/kawasaki/kdx125/ |
Diki SOLBERG |
no ak je skrtene tak ma okolo 15 koni...otvorit sa da...neviem u KDX ale robi sa to rozne..mozno mas iny karbec alebo trisky v nom,mozno koleno a vyfuk,mozno nejaka prepazka na vzduch filtry...treba sa opytat tych co s tym maju skusenost...napr. KAROL1 a ZELENO inak si si isty ze je skrtena?mozno by sa uz zislo vymenit piest lebo ma slabu kompresiu a predavajuci ti povedal ze je skrtena..skus to dobre pozriet |
Mireccc: S tým výkonom by si to mohol vyriešiť tak že kebyže sa ti a máš čas Rozretať koleno asi na 5častí vybrať s toho sieťku a vatu a kúpiť nejakú vykuchanú koncovku výfuku a máš to.JA som to robil mynulý týžden kamarátovi na Yamahe 125,rozrezali sme koleno,od kamaráta som zohnal koncovku výfuku za 1000sk-používanú, a ten výkon sa zväčšil o 50% minimálne. Ja som mal tak spravené koleno na mojej bývalej moto. |
SOLBERG, |
Hej, fatak1 |
Tomu ver že to pômože.JA som mu tam kúpil koncovku s motocrosovej KTM 125,spravily sme to koleno a ide to dobre.Tú spotrebu neviem ale bude to určite žrať o trocha viacej než pred tým(ale pojde to lepšie).Poznám aj viacerých ludí čo si takto robily koleno ako ja.Ja som to rezal normálne s karbobrúskou a čo najťenším kotúčom. |
OK fatak1 |
s tym kolenom zatial nerob nic!!seriove 125 enduro otvorene idu ako med..mal som aj ja tak viem..ak mas na go tak neni o com... piest+kruzky do 4000,- ak treba robit nicasil tak od 3000-8000 cca ale to mozno nebude nutne a mozno tam mas vlozku tak bude stacit prehonovat..loziska cca 2000? cize teoreticky ta do vyjde do 10 000,-pekne ju urob zabehni ak nepojde potom vrtaj!!!!k tomu kolenu...nazo rezat?lepsie zohnat starsie napr z KX 125 aj s koncovkou a dat to tam...a potom by mala ist ako zihadlo... |
SOLBERG-každý nemá 10000sk alebo 4000sk na generálku motora ktorá neni ani treba. |
Keď je trochu šikovný zhodí dolu valec dá ho zmerať zhodí piest , dá ho zmerať , pri tom môže skontrolovať stav ojnice , ložísk a posúdi čo s tým chce spraviť a čo s tým bude robiť . Na zloženie bude potrebovať trochu šikovnosti , oleja , tesnenie pod valec , ktoré si vystrihne z papiera na výrobu tesnení . Ako píše Solberg najprv skontroluj stav motora . Od KX je to o niečo lenivejšie , lebo to má ťažšie zapaľovanie a tým pádom má aj iný priebeh motora . |
No Chlapi, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15197 | Včera: 193855