Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Sú chvíle v živote strážnych anjelov, keď nedokážu pohotovo reagovať prípadne nestihnú dôjsť na určené miesto včas. Preto sa nespoliehajte na šťastie či náhodu a jazdite vždy tak, aby ste vedeli pohotovo reagovať a bezpečne zastaviť.
Nech je toto fórum miestom tichej spomienky na tých, ktorí nedošli do cieľa, ale aj miestom varovania pre tých, ktorí sa chcú učiť na vlastných chybách.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
m.topky.sk/cl/100370/2321801/BRUTALNE-VIDEO-z-nehody-na... |
Re: KAJL: videl som. dost drsne. Aj ten druhy mal stastie, bo uskocil tak na poslednu chvilku. Smutne. Skor by ma zauimalo, ze co bola povodna pricina nehody tych dvoch osobakoch. Mikrospanok? alebo skor hladkanie mobilu? ale ocividne nepozeral na cestu |
zjavne umelci najvyšších kvalít. jeden ide po dialnici ako slimák, druhý píše mejly. |
Ten tucniak z tmaveho auta by mal byt sudeny za vrazdu! Rovnako aj vodic nakladaku! Preco? Ten tucniak bol povinny odstavit auto co najrychlejsie na krajnicu, ale on ho nechal v strede cesty, arogantne, presne tak arogantne, ako soferoval a ako dlho mu trvalo, kym vystupil z auta po nehode. A vodic nakladaku mal velmi dobry vyhlad a vobec nebrzil. Obaja su vrahovia. |
Aj starý pán spravil chybu. Vošiel do priestoru, odkial niet úniku a nesledoval ďalší vývoj situácie. |
Re: hlad: Nemyslim si, ze isiel ako slimak. Ked porovnas jeho rychlost voci ostatnym vozidlam v zabere tak sa pohybuje priblizne rovnakou rychlostou. Samozrejme okrem bula co ho nabral zo zadu. Ten zjavne kukal do mobilu alebo bol nejak inak rozptyleny. Uz pred koliziou jeho vozidlo preslo ciastocne do vedlajsieho pruhu, reakcia prakticky ziadna. Az tesne pred narazom. |
Re: Bjorni: tieto nové volvá majú automatický predkolízny systém, auto malo zastaviť samé ak sa pred ním objaví prekážka. Predpokladám, že ten vodič hladkal telefón a spoliehal sa na to. Ako vidno, nefunguje to vždy. |
Ako hneď ožil ten pán (z čierneho auta), keď mu išlo o jeho gate |
matus: |
Egres2: "nastaviť handsfrí ani bezpečnostné systémy" - asi myslis vypnut [u][/u]bezpecnostne systemy Pridavam sa k nim. Moje BMW brzdi ja j*bnute, ked si vymysli prekazku. Napriklad nedokaze zacuvat do travy. Alebo vysprintuje auto z vedlajsej a BMW si mysli, ze do neho narazim a zacne brzdit. Alebo, ked chcem zacuvat na miesto napravo, parkovanie kolmo na cestu, tak cakam, kym prejdu auta v protismere, zatocim predkom do protismeru, zacnem cuvat na parkovacie miesto, za mnou uz caka 1-2 auta, kym zaparkujem a auto zrazu plne brzdy! Pretoze zadny senzor si zapamatal protiiduce auto a mysli si, ze tam "zastalo" a nedovoli mi cuvat a ja vyzeram ako sediva blondina za volantom. A neviem to najst, kde sa to vypina... |
vidikon: |
Vidikon . daj model a ročník. To ma veľmi zaujíma. |
Ten pan bol v soku a mal svoje roky, nemozete od neho cakat, ze bude reagovat ako mladik za klavesnicou motoride. |
Neľahký život... |
Re: Vidicon: A preto som mal blbu R6 a blbu 990 Adventure R, inteligentny polotovar GS 800 siel z domu a v sucasnosti mam blbeho Breakouta kde najinteligentnejsia ficurka je automaticke vypinanie smeroviek (uplna fantazia oproti GS800) a automaticke zapnutie osvetlenia tachometra pri nizkom svetle. Jo a este spatne zrkadla ktore stmavnu pri silnom svetle zozadu. Inac je to len kus zeleza a tak mi to vyhovuje. Este keby to nemalo tie j.....e imperialne sroby. Ale zase asi nemozem mat vsetko. Upravené 2 krát. Naposledy upravil RadoR6 (01.06.2022 19:22) |
Re: RadoR6: a v čom je podľa Teba rozdiel - teda v inteligencii medzi : |
Vidicon -vďaka za info, Máme doma 2 X3, obe 3.0 l d. Staršiu z r. v. 2012 užíva dcéra, s autom nie sú žiadne vážnejšie problémy, opravy po bežnom opotrebovaní, má najazdených 360 tis. km, je tam ešte obyčajný tempomat. Novšiu som kúpil pred pár mesiacmi (r. v. 2017, 180000 km vo veľmi slušnej cene) a tam bol jediný problém ten aktívny tempomat. Senzory O.K., kamera fajn, zobrazuje dosť do strán, takže pri cúvaní je veľmi dobrý výhľad na obe strany, nie iba dozadu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 229418 | Včera: 203990