Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Sú chvíle v živote strážnych anjelov, keď nedokážu pohotovo reagovať prípadne nestihnú dôjsť na určené miesto včas. Preto sa nespoliehajte na šťastie či náhodu a jazdite vždy tak, aby ste vedeli pohotovo reagovať a bezpečne zastaviť.
Nech je toto fórum miestom tichej spomienky na tých, ktorí nedošli do cieľa, ale aj miestom varovania pre tých, ktorí sa chcú učiť na vlastných chybách.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
vcera mi volal vadim ze rozbieha tuto pre motorkarov urcite prospesnu akciu a potreboval by to komunikovat na motoride. Kedze ma skusenosti s organizovanim uspesnych akcii podobneho typu (napr poslusny motorkar vs parkovanie na chodnikoch) tak to sem pre vacsie povedomie u motoverejnosti vešiam |
Prestaňte tam rozkrádať v tej Bratislave a bude dosť peňazí aj na dolnú časť zvodidiel ! |
a tooo akozee chcete odstranit ci inak kazdu ostru hranu na ceste?len sa pytam |
osobne,ked uz mozem do toho kecat. tak by som skor kladol daleko vacsi doraz, komu a do akych ruk dam vodicak. |
barlac idealne by bolo dole natiahnut rovnaky pas ako je hore.. ale na to samozrejme nebudu peniaze |
to uz je ina tema, toto je akcia (nie moja ale priznavam mne sympaticka) s focusom na nebezpecne stlpiky |
"máme prisľúbenú spoluprácu od parlamentných poslancov, ktorí už pár zákonov v prospech motorkárov presadili" |
Diskusiu mám v sledovaní, rád podporim akciu, či venovaním svojho času, prípadne aj finančne. |
aj jožko bosák odišiel jazdiť na druhú stranu koli zvodidlu |
imoto |
duggo mas SS (aj ked tie odo mna v poslednom case asi necitas) aby sme nesli offtopic |
raptor , "125ccm na vodicský preukaz skupiny B" rozhodne nie je žiadna poslanecká aktivita . |
zvodidla urcite niesu kamaratske k cloveku co sa omota okolo nich... o tom ziadna. |
na tie som si akosi zvykol ... a vidim ich , ale to strkobranie ktore sa rozmaha je neskutocne. |
brazel - fakt? to je zasa raz tvrdenie z kategorie ze 25>34 |
raptor , tie argumenty a podtrhnuté vloženými odkazmi si nechaj pre rovnako naivných . |
brazel - to ze nam EU posle nezavazne doporucenie neznamena ze ho my tu v SR musime automaticky prijat - schvalne ci mas predstavu kolko takych doporuceni z EU k nam chodi a na kolko z nich SR kasle.. (ja som este zazil doby kedy motorka na dialnici v SR nemohla ist 130) Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (28.09.2017 9:23) |
podľa mňa len Brazel vníma věc zo širšieho /alebo Širokého/ uhla pohľadu..lebo je krásne, že niekto niečo spraví..ja schvalujem, odstránme gilotíny....ale tiež za tým vidím aj tie ďalšie veci.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil demmoo (28.09.2017 9:32) |
... a jeden z nich kandiduje za predsedu BSK
Tvoje chápanie sveta je také krásne , nepoškvrnené , čisté ako slovo božie a ... veľmi infantilné . |
brazel - kiež by si mal pravdu, žial nie je. Anyway - túto informáciu, ktorú si skopíroval si nemusel nikde hľadať, bola odprezentovaná hneď. |
Je to zaujímavá myšlienka urobiť niečo s tými zvodidlami |
Dlho som nebol na MR a pozerám, že sa nič nezmenilo. Niekto je ochotný míňať súkromný čas a peniaze na dobrú vec, pre blaho celej motokomunity a hlavne na niečo také dôležité, ako je bezpečnosť a tu sa hneď nájdu ľudia čo riešia: "kto dostane zákazku...zákony...politiku...kandidáta...parkovanie...zastávky...babinu fujaru a rannú stolicu admina" |
Ja si myslim, ze prihodit ku tomu viac veci by mohlo iniciative pomoct. |
.. v prvom rade je to o jazdeni po ceste.. normalne..zvodidla su mimo cesty.. tam uz nemas co robit.. nuz ale 20 rocny chalan v tp 25kw a v reale 120kw 250kmh medzi hornou dolnou jahodnou babou.. skusenosti si nekupis..agresivnu jazdu nech si ludia nechaju na okruh.. tam nech si zvodidla testuju.. |
Rorschach .. nuž minimálne židojašteri v tom sú |
Re: JL89: nezelam ti to, ale skus si niekedy cerstvo rozliatu naftu v zakrute, barz aj na bicykli, Upravené 3 krát. Naposledy upravil janoval (28.09.2017 11:57) |
Mna len napada, penazi na SR je dost, len vela ludi co dostane nieco na starost, niekedy netusi co ma vlastne robit, takze najprv treba upovedomit velebnu kompetenciu o probleme. Lebo fakt mozno netusia ze je nieco zle. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (29.09.2017 9:26) |
Re: Rorschach: to vystihol. Nechápem, neverím vlastným očiam Vadima mám v priateloch na FB, sme v skupine motorkári, tam to asi zavesil najprv - je to tam den, či dva. |
ChesterTT , ... mne je normálne jedno, nech sa na tom niekto nabalí a zaplatíme za to 3x viac ako by sme mali. |
..som mesiac po havarke a nie mojou vinou.. narzilo do mna auto.. jazdim predpisovo ale myslim, ze viac ako zvodidla ma ohrozuju ludia.. dame urobit nove zvodidla ? Kde ? Na kazdu zakrutu ci len tam kde ma kraj alebo obec peniaze ? Ci tam kde povie statistika ? Co ked padnem kvoli srne ci inemu prikladu strk vytlk a odhodi ma do stromu ? Bude na vine zasa strom ? Alebo ma nove zvodidla odhodia do protismeru pod autobus.. ? |
Nie su aspon nejake detaily? Lebo priznam sa ze mi nie je jasne akym sposobom a co sa chce presadit. Okruhle stlpiky? Druhy pas? Guma pod ten pas? Vsade, ci len urcite miesta? |
A čo takto zvodidlá úplne zrušiť? Je to zatiaľ najlacnejšie. A netreba obaľovať stĺpiky. |
Re: brazel: ako zabrániš politikom, aby sa na tendri v oblasti komunikácií nabalil? Nijako, robí sa to tu odjakživa a nejako ma prestalo baviť sa nad tým nasierať. Toto by mi ale aspon pomohlo, alebo niekomu blízkemu, alebo hocikomu, komu už osud usúdi padnúť pod zvodidlá. |
jasnee, nech to cigošikovia poodvazaju do zberene na karickach.naco zvodidla |
Statistiky ukazuju, ze 8-17% motorkarov zomrie na zvodidlach (New York, UK, Novy zeland, Australia atd), najviac ich je vo Svedsku. Nebudem postovat vsetky studie. |
ako čítam, tak zamindrákovaných mudrcov je čím ďalej viac aj na tejto stránke. Prečo sa angažovať, prečo pomôcť, keď môžem sprostými kecami dodrbávať Raptora. Ja som za každú akciu, ktorá zvýši aj moju bezpečnosť. Ak teda niečo potrebuješ raptor , daj mi vedieť do súkromnej správy. Ostatný tu riešte malichernosti. |
nemyslim si ze kazda zaporna pripomienka voci tomuto.musi byt hned sprostym kecom. je to nazor,ako kazdy iny. |
treba osloviť fešiho a strapatého. |
píše Vadim GILOTINA.INFO Prešlo pár dní a z vašich reakcií som zistil, čo vás na akcii GILOTINA najviac zaujíma. Pôvodne som to chcel podrobne vysvetliť až na internetovej stránke akcie, ale s vami už „šijú všetci čerti“, čo ma potešilo: 1. Webku GILOTINA.INFO robí samozrejme motorkár. Čo všetko dokáže som už raz zažil a bol som prekvapený, aké možnosti môže kvalitný komunikačný web poskytnúť. Je členom MOTORKARI – BIKERS a predstaví sa, keď uzná za vhodné. Do tvorby ho nenaháňam, pretože ho nechcem znechutiť a času máme dosť. Štart stránky odhadujem niekedy na koniec októbra 2017. 2. Druhý dôležitý termín je termín bratislavského motosalónu (prvá tretina marca 2018 ). Tam by som chcel začať informačnú kampaň prostredníctvom letákov. Prečo až o pol roka? Pretože na verejnosť chceme vyjsť až s webom plným obsahu. Druhým dôvodom je to, že približne v tom čase sa aj objavia motorkári na cestách. 3. Tretím termínom je začiatok septembra 2018, kedy chceme začať mediálnu kampaň (a aj začať lobovať v parlamente, ale aj u komunálnych poslancov). Prečo zase až po polroku? Pretože počas sezóny bude distribúcia letákov a plagátov po zrazoch, diskusia v komunite, dolaďovanie spôsobu prezentácie problému, hľadanie argumentov, prijímanie návrhov... Toľko k termínom. Teraz k otázkam a návrhom, ktoré sa doteraz objavili v diskusii: a) Ako zmeniť dizajn zvodidiel, aby bol funkčný a finančne (čiže cena za materiál a montáž) aj legislatívne dostupný (aby sa už niekde v EU používal)? Máme vyše roka na to, aby sme navrhli konkrétne riešenie. Okrem toho, v tomto momente ani neviem, či je to našou úlohou. b) Protišmykové nátery na cesty, štrk a pod. neviem, či sa tieto problémy dajú riešiť zmenou zákona, alebo len dodržiavaním súčasného... v každom prípade je to skvelá téma pre aktivistov. Ak sa toho chytia tí, ktorí navrhujú (a veľmi správne), že to treba riešiť, budem im nápomocný. c) Spôsob vizuálnej prezentácie: moja predstava je taká, že sa na zvodidlách nasimulujú situácie po nehodách, vaše návrhy, zas „odsúdení“ kľačiaci s hlavami na zvodidlách, s rukami za chrbtom – o takýchto dôležitých detailoch bude trištvrte ročná diskusia. d) Otázka, či chceme odstrániť každú hranu na cestách. Nie. Našim cieľom je odstránenie nebezpečných prvkov z bezpečnostných zariadení. e) Načasovanie akcie pred voľbami: lobovať sa začína niekedy začiatkom septembra. Ten termín sa osvedčil už pri akcii Poslušný motorkár. Na môj dušu nevie, či sú v tom čase nejaké voľby. Ale ak sú, tak super! Aspoň to motivuje politikov spolupracovať. a moja trafika: matkoživá, veď ja nemám ani kravatu, fajčieval som trávu, dva krát som mal zobratý vodičák, za socializmu som sa nedovolene obohacoval sťahovkami... aká trafika by bola pre mňa vhodná? Musím sa opýtať herghotta, iniciátora zmeny zákona 90-130 na diaľnici f) Na montáži bezpečnostného zariadenia sa obohatí nejaká firma, lebo ho 3x predraží: toto my asi nevyriešime. Teda vyriešime. Ale inde a inak. g) Kde urobiť vizuálnu prezentáciu: určite by som ju nerobil na miestach, ktoré s obľubou navštevujú samovrahovia (baba, jahodná...), pretože tam by to bolo kontraproduktívne. Asi by som sa zameral na miesta, kde sa podobné tragédie stali bez zavinenia motorkárov, prípadne miesta, kde sa bude hlásiť najviac dobrovoľníkov na tú prezentáciu. Dôležitá bude aj dostupnosť pre TV štáby, ktoré tam určite budeme potrebovať a ktoré nám veľmi pomohli na akcii Poslušný motorkár. h) Perlička z motoride: „Kde v riti boli títo aktivisti doteraz , hľadali čoho sa teraz (mesiac a pol pred voľbami do VÚC) rýchlo chytiť...?“ Tak, ako pri Poslušnom motorkárovi ma nasrala výroba a montáž papúč motorkárom (a špeciálne cudzincom) a následné vychvaľovanie sa šéfky MPv BA v televíziách, tak teraz ma motivovala smrť chalana (nehoda sa stala 22.9. na MOTORKARI – BIKERS som to zavesil po štyroch dňoch 26.9.), ktorý zrazil srnu a zvodidlo, ktoré mu malo pomôcť, ho pravdepodobne dorazilo. Navyše aj končí sezóna a mám viac času na iné aktivity, ako je predajňa. Pripomínam detail: v čase volieb županov bude ledva hotová webstránka, tak aká podpora kandidátov? Naša kampaň začína pol roka po voľbách do VÚC i) A na záver: „nemyslim si ze kazda zaporna pripomienka voci tomuto.musi byt hned sprostym kecom“: v žiadnom prípade! Kritika aj nepríjemné otázky k veci ,nás posúva dopredu. Ale pripomienky typu: „cigošikovia poodvazaju do zberene na karickach, na sk je uz skoro hladomor, do akych ruk dam vodicak a ktory feso dostane zakazku,ked uz“, asi už sprosté kecy naozaj sú.... či? Dôvod úpravy: Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (29.09.2017 14:12) |
trochu OT, Upravené 1 krát. Naposledy upravil hlad (01.10.2017 10:11) |
v prvom rade by to chcelo cesty mat v poriadku, na nejake zvodidla sa kompetentny vykaslu, to nebude nikto riesit. Neni euracov na asfalt, na zvodidla uz vonkoncom nie. Dokonca kopec hrdzavych zvodidiel mizne z ciest a nie su uz ani nahradene. |
spravna rec !!!!! |
ta hovadina fukany asfalt je zmes smola a kamienky a je to technologia na vyrobu chodnikov, momentalne cely trenciansky kraj cesty fajne uz znicene nafukanim toho bordelu, z kazdej skarpy o ktorej som ani nevedel, ze je na ceste je uz hrbol a mrte kamienkov. OD PN po L ani nejazdite, len po dialnici |
Nejazdite jak prasce na tých cestách a nepotrebujete periny okolo stĺpikov zvodidiel Upravené 1 krát. Naposledy upravil Skalaaa (01.10.2017 15:51) |
Každý z nás môže padnúť bez ohľadu na príčinu . Upravené 1 krát. Naposledy upravil Qubo (01.10.2017 20:14) |
Si na najlepšej ceste aby si naplnil význam svojho nicku. Dávaj pozor na seba a v prvom rade na iných. |
Re: brazel: u nas v BA najviac rozkradaju nasprostasti "socialisticki" vihodnare.. |
Hosenscheisser , asi preto mne napríklad táto kampaň príde zmysluplnejšia slepivrazi.cz/ |
Čaute. Najprv som nechcel ani prispievať ale Raptorovú alebo Vadimovú aktivitu vítam. Uvítam akúkoľvek zmenu čo sa týka skvalitnenia našich ciest a bezpečnosti na nej, ktorá prospeje, či už šarkanom, letcom, alebo plechovkárom bez ohľadu na to kto s tým príde a kto to dotiahne do zdarného konca. Nebudem sa tu pitvať v tom, či veci pomôže prízemný pás pod zvodidlami, či úplná demontáž zvodidiel, či vyrúbanie všetkých stromov pri ceste, či pomôže lepšie značenie opravných prác na vozovke... alebo náter všetkého parožia a uší zverine. Nehovoriac o mobiloch pri šoférovaní a o nerovnostiach a roletách pred semaformi. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 158320 | Včera: 145839