Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
|
Ahojte, |
|
videl som to video na FB.. |
|
Skrateny interval vymeny oleja..[waypoint null] |
|
Mali už tušim 4 zvolavačky na 1300- ku, ale na motor samotny nie.1000PS keď testovali tiež museli meniť motor pri cca 1000 km. Jedna strana mince je, že Ti ten motor vymenia , druha strana mince je, že taketo niečo sa im stava. Bol by som zvedavy, čo na tie vymeny motorov vtipneho povie Pepa Sršeň…. |
|
Re: Merlin00: motorkou v rozmedzi 20-30 tis. eur nazyvas lacny spotrebak? Skareda predrazena mrdka je to (tak ako vacssina BMW). Vypustili tí vobec niekedy motorkou s ktorou by nemali problemy? A to sa vzdy sirili myty o nespolahlivosti KTM, HD, alebo talianskych motoriek. Ktovie ako a ci ju vobec testovali. Vyhadzat na ulicu vsetkych zodpovednych konstrukterov. |
|
Takáto situácia je pre BMW veľmi citlivá. Budú sa snažiť napraviť ten veľký problém ktorým je porucha celého motora. Je to nový model, čiže spokojnosť nových majiteľov je určite na prvom mieste. |
|
RadoR6 - pre BMW je bežným štandardom že ak chodíš do autorizáku počas trvania záruky a krátko po skončení ti niečo drahé klakne tak na kulanciu dostaneš diel gratis a platíš len robotu. Toto som pri ostatných značkách nezachytil. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (07.09.2025 14:58) |
|
Re: raptor: co uz so mnou, som velmi BMW negativny. Netyka sa to motoriek, Toyota je momentalne v stave vymeny 100 000 motorov u Tundry a Lexusu vyrobenych medzi Nov. 2021 az Feb. 2023 (piliny v motoroch z vyrobneho procesu). Viem si zivo predstavit ako by sa k tomu postavilo BMW. |
|
RadoR6 - to je uplne v poriadku, BMW motorrad je znacka ktora sa nemusi pacit kazdemu... netreba ju precenovat ale ani podcenovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (08.09.2025 12:29) |
|
Re: Merlin00: u motoriek uz 20 rokov citam , ze vsetko novsie je horsie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil alexa7 (08.09.2025 18:55) |
|
Ako som napisal. |
|
Re: raptor: Dovoľujem Ti pripomenúť, že na BMW 1150 do 100tisíc kilometrov každý zažil šponovák ľavého valca, klapky vstrekov po a to hlavné, poddimenzovaný zadný náhon s ložiskom, ktoré viacerým Motoraďákom urobilo vrásky na čele. Filter benzínu v nádrži, ktorý keď sa upchá, vymeníš len v dielni, klinový remeň náhonu alternátora, ktorý sa pretrháva, keď nevymeníš včas, servobrzda spolu s ABS, ktorý ťa vyjdene na 2500Eur s výmenou a do 100 tisíc určite sa poddá, prípadne vyhodíš a ideš bez. A dolný valček spojky, ktoré som tri hodiny doloval von z RT, lebo aj keď vymeníš v ňom kvapalinu, ale nenamažeš ložisko, tak má tendenciu sa pokaziť. |
|
zaujmave info ,,, takze CF moto nebude zla volba |
|
Re: Palika: na mojej 1150 gsa som ja spravil okolo 80k a to bohvie kolko realne mala najazdene predtym. Menil sa valcek spojky, remen alternatora podla km predpisu a raz riadiaci valec sa pojebotal. A to mam verziu s ABS a funguje doteraz. |
|
Re: salem79: Zaklepaj na tvrdom dreve, aby to tak aj zostalo.????Inak par hodin montaže, par flexi hadic z BM W motoparts a moto frči dalej bez ABS. A maš minus 7 kil. |
|
Palika - to co pises sa mohlo stat ale urcite nie na kazdej. K viacerym veciam by som vedel kedze na 1150 som spravil min 100tkm (na poslednej 1150GSA 60tkm) a v zivote som ani s jednou nemal problem. Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (10.09.2025 11:51) |
|
Ja som s BMW nemal nikdy problém. Ako hovorím na starej mám 70 000 km najazdených a jediný servis okrem garančky mala výmenu baterky po troch rokoch a výmenu škrtiacich klapiek. Len som ostal prekvapený z novej R 1300 ADV, ktorú som schválne kupoval nie hneď, ale fakticky po dvoch rokoch od uvedenia na trh. Lebo normálna GS (nie Adventure) bola predstavená v septembri 2023 a veľké ADV má ten istý motor. Tak som už nečakal, že sa to rozpadne po zábehovej prehliadke. |
|
Marek - tak zas ale platí, že tvoja motorka je fakt že prvá 1300 o ktorej čítam že sa jej stalo čo sa stalo. |
|
Sprostredkovaná informácia. Švagrov brat si pred 3 rokmi kúpil nové BMW1250 GS, po cca 3000 km mu tam začal tiecť olej, asi závažná príčina, lebo mu vymenili, samozrejme v záruke, tiež celý motor. Tipovali sme to na prasknutý blok motora. A napr na 1000 ps som čítal test, prene si nepamätám model, na Triumphe. Počas testovania, po cca 1500 km sa zlomil ventil v hlave valcov, motor KO, vymenili im ho. Najzdili na novom motore cca 2000km a rovnaká závada, už to poznali novinári podľa zvuku, opäť sa zlomil ventil, druhý motor KO, na výmenu. Viac to už novinári nerozvádzali, moto vrátli dovozcovi. |
|
Re: raptor: zatiaľ viem o štyroch motorkách zo zahraničných skupín a všetky sú vyrobené cca. v máji 2025. Mali presne to isté. Niekto hovorí, že sú to piestne krúžky, iní zase hovoria, že gufero niekde pri ventiloch. Náhoda, že všetky sú ADV aj keď normálna GS má ten istý motor. RT - čiek a naháčov zatiaľ jazdí málo, ale predpokladám, že to bola nejaká chybná séria a postupne sa to ukazuje. Jasné som rád, že to vymenia aj keď to také easy nebolo s riešením a hlavne s mizernou BMW asistenciou, ktorú majú. Jasné, že s výnimkou Tech-Moto Ba, ktoré je super a keď to chytili do ruky tak to naberá správny smer. Uvidím po výmene. Zatiaľ je to tam od 17.08, tak už to bude pomaličky mesiac a čakám na odpoveď kedy príde nový motor a ako sa podarí výmena. |
|
Marek0091 - ak by to bolo gufero na ventile tak som si na 99% istý že by sa menilo len gufero. |
|
Re: raptor: |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53726 | Včera: 144593